Seksi ei toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikea tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikea tilanne

Vieras
Melko uusi juttu mutta seksi ei toimi. Kumpikin tietää ja asiasta puhuttu mutta kumpikaan ei saa sanottua sitä lopullista päätöstä.Muuten kaikki on enemmän kuin paremmin mutta seksi ei vaiin tunnu toimivan.
Ollakko suhteessa jossa seksi ei tyydytä vai ollakko yksin loppuelämän ja ottaa entinen fuck buddy takaisin jonka kanssa seksi toimii enemmän kuin paremmin ja buddy on valmis "tulemaan takaisin". Pettämään en rupea missään tilanteessa.

[QUOTE="hmm";30647724]Miksi se ei tarkalleen toimi se seksi?[/QUOTE]

Mies on kovin erilainen kuin minä,ei tunnu tykkäävän kuin parista asennosta ja tuntuu kokoajan että ei edes halua oppia/opetella/kokeilla mitään muuta. Muuta en oikein syyksi jaksa keksiä,ollaan koitettu jo monta kertaa mutta aina se päätyy siihen että ruvetaan nukkumaan pahoilla mielin. Toki syytä on varmasti minussakin eikä pelkästään miehessä.

[QUOTE="hmm";30647744]Onko mies kertonut suoraan, ettei halua edes kokeilla muita asentoja?[/QUOTE]

Suurinpiirtein,kuulemma kun mikään muu ei "toimi" hänelle. Suihinottokin antajana tuntuu olevan vastenmielistä (eikä sitä juuri anna) enkä usko että vika on minussa koska kukaan muu ei ole koskaan ollut antamatta.

Ehdota miehelle, että saatte tapailla (ja naida) muitakin. Sit voit puhtaalla omallatunnolla ottaa sen jonkun takaisin.

Ei tule onnistumaan,mies ei siihen suostu ja itsekään en halua sellaista. Joko yksin ja fb tai tuo mies ja vähän huonompi seksi.
Olen ollut jo melkein 5v sinkkuna ja nyt löysin miehen joka oikeasti on todella ihana muuten ja jos tämän jätän niin saan olla loppuelämäni yksin (fb:n käydessä välillä nakuttamassa).

Minä en ainakaan suostuisi yksipuoliseen suuseksin antamiseen. Joko mies vaihtoon tai siten tosiaan kannattaa harkita tuota avointa suhdetta, jotta kumpikin saa seksin saralla sitä mitä haluaa.

[QUOTE="hmm";30647759]Eli mies ei nuole sinua, sitäkö tarkoitat? Itse kumminkin vaatii, että sä otat siltä suihin? jos on näin, niin on epäreilua.[/QUOTE]

Lipaisee kerran pari ja sit nousee pois. Itselleen kuitenkin pyytää antamaan suihin.

[QUOTE="hmm";30647772]Koittakaa 69? Kumpikin saa samaan aikaan suuseksiä.[/QUOTE]

Siinähän sitä onkin yrittämistä kun miehelle ei tunnu mitkään asennot "toimivan" paitsi ne pari joissa itse saa tyydytyksen ja ne eivät aina välttämättä toimi minulle. Olisihan se kiva jos session aikana olisi enempi kuin 1-2 asentoa.

mulla hieman samoja ongelmia vaimon kanssa. vaimo on joskus aika passiviinen söngysssä ja sellaisen "romanttisen rakastelun" kannalla. No, itse olen taas vähän rajummalla kannalla. Olen sitä mieltä että jos seksiä harrastetaan niin silloin pitää ns. nussia ihan viimeistä päivää. Lisäksi meikän bdsm mieltymykset nyt menee ihan yli hilseen vaimolla. Keskusteltukin on mutta ei taida oikeen tajuta. Sanoi kerrab että voisin käydä ottamassa piiskaa jossain muualla mutta epäilen että jos tosiaan kävisin niin suuttuisi ihan törkeesti...

mulla hieman samoja ongelmia vaimon kanssa. vaimo on joskus aika passiviinen söngysssä ja sellaisen "romanttisen rakastelun" kannalla. No, itse olen taas vähän rajummalla kannalla. Olen sitä mieltä että jos seksiä harrastetaan niin silloin pitää ns. nussia ihan viimeistä päivää. Lisäksi meikän bdsm mieltymykset nyt menee ihan yli hilseen vaimolla. Keskusteltukin on mutta ei taida oikeen tajuta. Sanoi kerrab että voisin käydä ottamassa piiskaa jossain muualla mutta epäilen että jos tosiaan kävisin niin suuttuisi ihan törkeesti...

Jos meillä olisi mieltymykset noin erilaiset, niin antaisin ihan oikeasti miehen käydä muualla toteuttamassa fantasioitaan, kunhan se ei olisi kotiseksistä pois.

olen melko varma että kun vaimoni sanoi niin tarkoitti vähän muuta. Joskus on ihan oikeesti tullut mieleen että tässä on vaan yks elämä ja ihan up to me mitä teen. Eli saatan mennäkin. ottasin vaan piiskaa vaimolta paljon mieluummin kun joltain muulta. no ehkä meikä vaan on liian pervo ja kattonu liikaa sexceteraa.

melkein kaikkeen voi jollain tavalla tottua. Eri asia onko se hyvä? Mun mielestä vaan joskus on enemmänkin kyse tukanhdutetusta seksuaalisuudesta joka on aikakin mun kohdalla joskus ahdistavaa. Eräät jutut mitkä voi joiden mielestä olla vähän omituisia vaan avaa jotkin "lukot" minusssa ja tekee niin törkeen hyvää. En nyt tarkoita pelkästään seksuaalista laukeasmista vaan muutakin, stressi poistuu jne

[QUOTE="Mie";30647903]Suuseksittömyyteen tottuu (ainakin voi tottua). Toisille se vain on vastenmielistä, mutta silloin sitä ei voi vaatia itselleenkään.[/QUOTE]

Olen ollut suhteessa jossa mies ei halunnut antaa nuolentaa,silloin se ei ollut niin iso juttu koska muuten seksi oli mahtavaa.Sinkku aikana kuitenkin olen oppinut rakastamaan sitä enemmän kun moni taitava mies on antanut ja todella osannut homman.Ketään en pakota tekemään mitä ei halua mutta jos seksi muutenkin valjua niin suuseksistä en suostu luopumaan. Mies on sanonut ettei se ole vastenmielistä mutta jossain nyt kuitenkin mättää kun ei sitä anna paria lipaisua enempää jos sitäkään.

Olen ollut suhteessa jossa mies ei halunnut antaa nuolentaa,silloin se ei ollut niin iso juttu koska muuten seksi oli mahtavaa.Sinkku aikana kuitenkin olen oppinut rakastamaan sitä enemmän kun moni taitava mies on antanut ja todella osannut homman.Ketään en pakota tekemään mitä ei halua mutta jos seksi muutenkin valjua niin suuseksistä en suostu luopumaan. Mies on sanonut ettei se ole vastenmielistä mutta jossain nyt kuitenkin mättää kun ei sitä anna paria lipaisua enempää jos sitäkään.

mä taas en saa piiskaa muuta ku leikillään pari läpsyä...huoh...
joskus tuntuuu että pelkästään edes jonkun "virtualinenkin" piiska jo tuntuu niin hyvältä. Eräällä nettisaitilla joskus tätä harrastettukin...

Se pitäsi kai tehdä jonkunlainen päätös asian suhteen mutta en osaa. Sen tiedän että laimea seksi ei kiinnosta ja kun takeita ei ole että se paranisi. Kolikon toinen puoli on vain se että todennäköisesti en tule löytämään enää miestä joka kelpuuttaisi minut joten jäisin yksin. Fb:n kanssa olisi mahtavaa seksiä mutta muuten olisin yksin.

Yhteistyössä