T
Tietämätönmies89
Vieras
Terve elliläiset. Olen ollut tyttökaverini kanssa yhdessä noin kolmisen vuotta ja olemme molemmat nuoria 19 vuotta vanhoja. Meillä on ollut nyttemmin riitaa ja tyttöystäväni jätti minut tässä eräs päivä syynä kai se että en arvosta häntä tarpeeksi. Ajattelen aika paljon, että haluanko itsekään enää pyytää häntä takaisin. Nyt kun ero tuli niin tulee luonnolisesti paha olo, ja alan ajatella keinoja saada hänet takaisin. Tyttöystäväni on sanonut minua monesti itsekkääksi. Olenko itsekäs jos pyydän häntä takaisin, jotta minulle tulisi parempi olo? En ole varma tuntuuko silloinkaan paremmalta.
Tympäännyn/ kyllästyn tyttöystäväni seuraan suhteellisen nopeasti. Jos vaikka olemme viikon tai jo muutaman päivän 'putkeen' yhdessä jossain, niin minulle tulee tunne että en halua nyt olla hänen kanssaan vaan yksin tai kavereideni kanssa. Mitä meidän yhdessäasumisestakaan tulisi?
Ajattelen paljon miltä tuntuisi olla poikamies ja elää omien sääntöjen mukaan. Tuollainen kokeilu kyllä pilaisi rakkauden.
Saattoi olla todella sekavaa tekstiä, mutta kun en itsekään osaa sanoa mitä tunnen. Tuntuu niin vaikealta.
Tympäännyn/ kyllästyn tyttöystäväni seuraan suhteellisen nopeasti. Jos vaikka olemme viikon tai jo muutaman päivän 'putkeen' yhdessä jossain, niin minulle tulee tunne että en halua nyt olla hänen kanssaan vaan yksin tai kavereideni kanssa. Mitä meidän yhdessäasumisestakaan tulisi?
Ajattelen paljon miltä tuntuisi olla poikamies ja elää omien sääntöjen mukaan. Tuollainen kokeilu kyllä pilaisi rakkauden.
Saattoi olla todella sekavaa tekstiä, mutta kun en itsekään osaa sanoa mitä tunnen. Tuntuu niin vaikealta.