Sekava olo..

Olo on tässä viimeisen kahden viikon ajan ollut outo; oksentelua, alavatsan nipistelyä, rinnat kasvaneet ja todella arat. Päätin eilen tehdä testin ja plussaa se näytti. Ei olla lasta suunniteltu, mutta tiedossa on ollut ehkä mahdollinen raskaus. Lapsi on tottakai erittäin tervetullut ja tossa talvella olikin kauhea vauvakuume.
Mut ton plussan jälkeen ollut tosi sekava olo tai epätodellinen. Mietin koko ajan olenko MINÄ raskaana? Saanko MINÄ todella vauvan?
Mitä pitää ensimmäisenä tehdä? Teenkö varmuuden vuoksi toisen testin? Soitanko neuvolaan vai tk:n lääkärille? Meneekö tämmönen huolestuneisuus ohi ja pääsen nauttimaan raskaudesta? Apua.. Olisko täällä kokeneita äityleitä joilta tämmönen nuori tytön hupakko sais vähän tukea. Olisin erittäin kiitollinen!:ashamed:
 
Mä sain ekan plussani aikoinaan vkolla 18 ja sillon olo oli ihan samanlainen ja pitkään se olo että oonko oikeesti. Lopulta soitin sitten neuvolaan ja sieltä ohjattiin eteenpäin.
Sama oli toisella lapsellakin kun plussa tuli tauluun vasta vkolla 10+ mutta sen jälkeen sitten helpotti ja on jo osannu muiden lasten kanssa ottaa asiat rauhallisemmin ja varata sen ajan neuvolasta.

Onnea! Ei muuta ku puhelin käteen ja neuvolaan soittamaan! :)
 

Yhteistyössä