Sekasauna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moni väittää, että saunomisessa ei ole mitään eroottista, mutta ne miehet jotka eivät sekasauno ovat pienimunaisia eivätkä halua sekasaunaan nolattaviksi.

Moni väittää, että saunomisessa ei ole mitään eroottista, mutta ne miehet jotka eivät sekasauno ovat pienimunaisia eivätkä halua sekasaunaan nolattaviksi.
Mistä sä niitten vehkeitten koon tiedät? Vai oletko nähnyt saunassa aina vain isomunaisia?
Miksi ylipäätään tuijotat miesten vehkeitä saunassa?
Ja sinäkö ne pienimunaiset siellä nolaisit? Voin kertoa että kyllä olet ihan sinä itse se nolo jos saunassa rupeat ääneen jonkun mittoja arvostelemaan, on ne sitten isoja tai pieniä.

• Tykkää
Reactions: r0s
Mistä sä niitten vehkeitten koon tiedät? Vai oletko nähnyt saunassa aina vain isomunaisia?
Miksi ylipäätään tuijotat miesten vehkeitä saunassa?
Ja sinäkö ne pienimunaiset siellä nolaisit? Voin kertoa että kyllä olet ihan sinä itse se nolo jos saunassa rupeat ääneen jonkun mittoja arvostelemaan, on ne sitten isoja tai pieniä.
Saunassa ollaan alasti. Siellä näkee vehkeiden koon.

• Haha
Reactions: Mustakettu
Saunassa ollaan alasti. Siellä näkee vehkeiden koon.
No varmasti juu jos tuijottaa. Mä olen ollut sekasaunassa mutta en kyllä kiinnittänyt huomiota miesten vehkeisiin. Ehkä johonkin puolimetriseen heijariin vois kiinnittää huomion mutta ehkä sellasia ei ollut. Tai sitten en kiinnittänyt niihinkään huomiota:ROFLMAO:

Mutta mites se nolaus? Mä en ole koskaan kuullut kenenkään nolaavan saunassa ketään:unsure:

Ai miehet ei halua?! Okei, uutta tietoa. Mä olen ymmärtänyt, että nuoret neidot sitä kaikkein eniten aristelee. Mä lähden vaikka samantein parinkymmenen hengen 18v naisten telinevoimisteluseuran kanssa alasti sekasaunomaan. En toki lupaa olla kiihottumatta, oli se kuinka sauna tai ei.

• Haha
Reactions: m1es
Tässä puhuttiin saunomisesta alussa, ei vehkeiden koosta
Eikö tämä ollut ap:n viesti:
"Moni väittää, että saunomisessa ei ole mitään eroottista, mutta ne miehet jotka eivät sekasauno ovat pienimunaisia eivätkä halua sekasaunaan nolattaviksi."
Ainakin ketjun eka viesti.
Ja siinä hän puhuu pienimunaisuudesta.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä. Hymyt vaihdettiin, ei tietenkään sen enempää. Mutta selväksi tuli molemmille, että näky miellyttää.

Jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä. Hymyt vaihdettiin, ei tietenkään sen enempää. Mutta selväksi tuli molemmille, että näky miellyttää.

Se HookoonSininen kuulee hei sinne kiukaalle laittaa. Ei se lauteilla lämpene!

• Haha
Reactions: Ellimaar
Taisi muutaman kerran kettu kolonsa löytää, no sitä ei lasketa.

No älä huoli. Kun hän pääsee murrosikään, niin kyllä se kasvaa. :D

Yhteistyössä