Seitsemän lasta, viisi eri isää =O

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"gen"
Mulla yks kaukainen sukulainen odottaa 6. lastaan ja kaikilla eri isät. Eikä oo kyl kunnolla hoitanu edellisiäkään (ei tosin niin huonosti et olis huostaanotettu tms). Mä en ymmärrä sitä miks hitos täytyy jokasen kumppanin jonka kanssa ollu puoli vuotta niin vääntää se ipana maailmaan...
 
mitä sitten?
Onhan noita varmasti oikeasti olemassa ja ihan suomalaisissa. Ja en oikeasti tiedä mitä se ketään haittaisi jos noin olisi? irtosuhteet ja vahingot myös lisäävät niitä jos on vastaan aborttia.
 
[QUOTE="vieras";25869960]Se on varmaan kyykkyvatkannut vonkaputouksessa ja tullut pyyhkeestä raskaaksi kun joillakin pettää ehkäisy usein koska sitä ei ole.[/QUOTE]

:LOL:

ei välttämättä ole ehkäisy pettänyt. voi ihan hyvin olla että muutaman lapsen isä on kuollut, tullut esim. raiskatuksi ja halunnut silti pitää lapsen.

en oikeen osaa ottaa kantaa asiaan kun ei tiiä taustoja. tietty sitten jos on ihan tarkotuksellisesti ettiny aina uuden miehen lapsensa siittäjäksi niin kattoisin hieman kieroon mutta onhan tuossa nyt ainakin kaks lasta samalle isällekin että...
 
"vieras"
En ajattelisi juuri mitään, jos en tietäisi mitään muuta kuin tuon. Ehkä että ei ole ihan paras valitsemaan elämänkumppaneitaan oikein ja hätiköi siinä suhteessa. Ei kannattaisi heti tehdä lasta, vaan katsoa onko suhde kestävä ja vasta sitten miettiä tämä asiaa.
No, loppujenlopuksi ihan sama mitä minä tai muut ajattelevat, jos toi äiti kuitenkin pitää huolta lapsistaan ja hoitaa heidät hyvin. Se on tärkeintä.
 
-
Miehenä ensimmäinen reaktio oli, että on ollut lettu levällään jokaiselle, mutta sitten kun sitä asiaa alkaa vähän syvemmin pohdiskelemaan, totuus ei välttämättä olekaan se ensimmäinen olettamus.
Syvemmän pohdiskelun jälkeen tulee mieleen, että on ollut rankka elämä; huonosti valitut puolisot, ehkäpä joku heistä kuollutkin...?
Tehnyt ehkä huonoja valintoja, ei sen kummempaa.
 

Yhteistyössä