seisova saunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
wau...taidat olla sitten se sama nainen...kenen vieressä olen joskus yhteissaunassa istunut....olen aistinut kiihotuksen...ja mulla on seissyt.....mielikuvitus saa nytkin vaikka mitä aikaan...huh huh

en oo ollu nokialla....

kyllä mulla todellakin on tullu pillu märäksi...kyllä se vaan on niin ihana näky...kerran yks mies oli kumartunu eteenpäin siinä penkillä...kun nousi, niin paksuna oli...

mmm...kunpa olisin taas saunassa ja saisin nähdä miehen jäykät pippelit...kyllä se tekee vaan niin hyvää....istuvat vain sauvat pystyssä niin paksuna ja jäykkinä ja ihanina...

Kerran kun olin yhteissaunassa niin otettiin löylyä ja ylälauteilla oli nainen mun vieressä ja tietysi kiihotti valatavasti. Tämä nainen olikin sitten pois mutta kas kumma ”kompastui” ja tuli mun syliin istumaan...voit varmasti kuvitella minkälainen reaktio minulla oli..kaluni olikin kova kuin kanki ja nainen sylissä....

Tää on taas sellainen provokaatio. Tietysti on pimpparulla märkänä kun saunassa ollaan. Ei kukaan seisota yhteissaunassa jos siellä on muitakin, se on aivan varma juttu.