yhteissauna

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
taivaankukka
Niin rakas taivaankukka. Lupasin kayttaa sanaa piip huora sanan tilalla.
Ja ei Sabina ole piip sen takia, etta han harrastaa seksia vaan sen, etta han harrastaa sita varatun kanssa. Eika saunassa ole valia milta ihmiset nayttaa tai keita ne on. Sehan on peseytymista varten. Perheet saunoo yhdessa ja muulloin on naisten ja miesten puolet erikseen.
Sitapaitsi pienirintaiset on ihan yhta kauniita ja seksikkaita kuin isorintaisetkin. Toi on todella loukkaavaa ja rasistista haukkua jotain ihmisen ominaisuutta. Yhta hyvin vois haukkua vaikka ihon varia. Jos aiot laukoa rasistisia kommentteja niin tee se sitten omalla nimimerkillas.
 
kuivaantakka
Mitä olen viestejänne lukenut, niin te molemmat suollatte ihan samaa käsittämätöntä paskaa. Joten erittäin onnistunut parodia tuo toinen ainakin uskottavuuden suhteen. Jos tämä alkuperäistä kukkakummajaista suututtaa, niin voisi harkita nimimerkkinsä rekisteröimistä. Muuten niitä nimittäin saa käyttää kuka vaan.
 
taivaankukka
Komediasta tehty parodia on vaan vanhan toistoa. Parodian voi parhaiten tehda traamasta tai kauhusta. Ja sitapaitsi se etta joku puhuu todella taalla tunteistaan ja elamastaan ja joku toinen tulee ilkkumaan on kylla ainakin tosi torkeeta.
 
edcrfv
Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Komediasta tehty parodia on vaan vanhan toistoa. Parodian voi parhaiten tehda traamasta tai kauhusta. Ja sitapaitsi se etta joku puhuu todella taalla tunteistaan ja elamastaan ja joku toinen tulee ilkkumaan on kylla ainakin tosi torkeeta.
Puhuit taas itsesi pussiin. Olet kertonut täällä elämästäsi, et komediallisesti vaan totuudenmukaisesti. Siis siinä tapauksessa tätä kukkaisparodiaa on tehty juuri tästä oikeasta, traumaattisesta aineksesta, eli kyseessä ei ole vanhan toisto, mot. (Mitä muuten on "traama"?)
 
joseboy
Mikäs sen nolompaa uimarannalla, kun katsot lähes alastomia naisia, ja alkaa shortsit muuttumaan teltaksi, käännyt mahalleen tai juoksen veteen... itselle kävi männä vuonna että makasin siinä toivossa että SE on shortsien sivulahkeessa näkymättömissä patukkana, siis puoli-seisokki päällä,- luulin... ja ohi käveli nainen joka tuijotti haarojani, katsoin itsekin ja totesin kaulun sojottavan lahkeesta tulleena todella häijysti pystyssä. Vierellä makasi tyttöystävä, ja ks. ohi kävellyt nainen hymyili vietävän viettiääästi, eikä nostanut katsettaan ollenkaan...vaikka huomasi hätääntyneen katseeni !
 
taivaankukko
Draama eika traama.
En olekkaan mielestani kertonut komediallisesti, mutta jos muut ottaa sen komediana niin komediasta ei voi tehda enaa parodiaa.
Sitapaitsi taalla vaan usein haukutaan ihan ilman perusteluja. Otan alyttomat jutut ihan vaan huumorin alle.
 
olin kerran
Espanjassa yhteissaunassa. Pidin kuitenkin uikkarit päällä, mutta muistan, että siellä näin isoimman kalun kuin koskaan. Ihan rennosti hän siinä oli koko komeuksineen mieheäni ja minua vastapäätä. Mieheni oli kateudesta punainen. :) Että ei varmaan enään mennä kyseisiin paikkoihin?
 
naiivi nainen
Yhteissaunat ovat OK ja aivan tervetta suomalaisuutta, vaikka pidankin pyyhkeen ymparillani.
Mieheni kanssa on aivan eri juttu. Vahingossa kuulin etta eras miesystavani jota luulin heteroksi,
kay ulkomailla 'gay saunoissa', joissa kay vain miehia. Onko han homo? Miksi on tarve kayda siella?
 
dadff
Ennen oli perheet yhdessä saunassa, isät äidit ja lapset. Sukupuolista kehittymistä oli jo havaittavissa. Rinnat alkoi jo tytöillä kasvaa, sekä häpykarvoitukset niin tytöillä ja pojilla. Eikä se ollut häveliästä, normaalia etenkin maaseudulla.
Vielä nykyisinkin kesämökeillä yhteissaunat on hyvin yleisiä. Eikä siellä ollut mitään häveliäisyyttä eikä ujostelua.
Itse olen nykyisinkin ollut kesämökeillä yhteissaunoissa. Joskus kiihottumista on tapahtunut puolin ja toisin.

pikkasen eri asia nyt seksin korostuneella .ajalla. eikä ennekään olleet kaikki sekaisin oma perhe vain
 
Viimeksi muokattu:
mies
kävin tässä vähän aikaa ekaa kertaa yhteissaunassa, ja oli todella kiihottava kokemus. teki mieli tunkea sormet pilluun suihkussa sen jälkeen kun oli tullut pois saunasta. miehillä seisoi NIIN ihanasti siellä. oli ihanaa katsoa kun miehillä oli aluksi ihan velttona, mutta jo muutaman sekunnin kuluttua kun olivat tulleet saunaan, niin alkoi kalu nousta, pidetä ja paksuta niin ihanasti.....yhdellä miehellä oli ihana seisokki, oli ihan pystyssä vatsaa vasten....kalu nyki kiihottavasti. taidanpa mennä uudestaan heti kun tilaisuus....miesten kalut on ihania!!!
Missä yleissaunassa kävit? Meen kans saunoon sinne :)
 
Viimeksi muokattu:
ensikertalainen
Kävin aamupäivällä Tampereen Lapinniemessä aamupäivällä ekaa kertaa yhteissaunassa. Hämmästyin, kun ei oikein näkynyt mitään. Pitkä sauna höyryä täynnä niin että juuri ja juuri näki eteensä puhumattakaan muusta. Piti kävellä aivan toiseen päähän saunaa eikä sittenkään näkynyt kuin heikot ääriviivat. Ainakin sinä aamuna petyin.

Toisella kertaa minut vietiin Tampereen Rajaportin yleiseen saunaan. Kuten ilmaisu "yleinen sauna" viittaa siihen että molemmat puoliskot ovat samassa saunassa alasti. Toisin kävi. Jo kassalla totesin, että naiset vasemmalle ja miehet oikealle. Tämän jälkeen ajattelin, että pesuhuoneesta menemme samaan tilaan. Jälleen PETTYMYS, sillä koko saunassa ei ollut kuin äijiä omassa sauna-osastossaan. Ainoa plussa sieltä oli se, että sieltä jäi PEHMEIMMÄT LÖYLYT muistiini.

Kertokaa siis mistä Tampereelta löytyy TODELINEN YLEINEN SAUNA missä molemmat puoliskot ovat esim. vastakkaisilla puolilla ilman minkään sortin höyryjä
 
kokeillut
Samaa mieltä. Mäkin olen saunonut miesten kanssa useammankin kerran ja kenelläkään ei ole koskaan seissyt enkä itsekään ole kiihottunut moisesta. Joskus kyllä poikakaverin kanssa kahdestaan saunominen on johtanut rakastelemiseen :D

Taijat olla ns. järki-ihminen sillä vastaavasti ns. tunne-ihmisellä remelit (ainakin uusien kesken) noussee muttei useamman kerran jälkeen jos porukka on sama. Heti kun uutta verta tulee mukaan niin taas seisonee? Tosin voihan olla niinkin, että pitkän ajan jälkeen menet saunaan vaikkapa oman äitisi kanssa niin saatat yllättyä jos yllättäen haaravälistä "tikku" nousee tervehtimään.

Taannoin menin ensi kertaa silloisen naisystäväni kanssa samalle lauteille niin kyllä seisoi jo ennen kuin pääsin edes pesuhuoneeseen asti ja oven avattuani hän odotti jo lauteilla minua. Myöhemmin hän sanoi että teki mieli panna kun itselläsi seisoi todella hyvin. Seuraavalla kerralla ei ollut enää samaa ongelmaa, sillä kumpikin tiesimme saunaan mennessämme mitä toistemme vaatteiden alta paljastuu. Että tämmöinen tappaus tällä kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
kokeillut
Kävin aamupäivällä Tampereen Lapinniemessä aamupäivällä ekaa kertaa yhteissaunassa. Hämmästyin, kun ei oikein näkynyt mitään. Pitkä sauna höyryä täynnä niin että juuri ja juuri näki eteensä puhumattakaan muusta. Piti kävellä aivan toiseen päähän saunaa eikä sittenkään näkynyt kuin heikot ääriviivat. Ainakin sinä aamuna petyin.

Toisella kertaa minut vietiin Tampereen Rajaportin yleiseen saunaan. Kuten ilmaisu "yleinen sauna" viittaa siihen että molemmat puoliskot ovat samassa saunassa alasti. Toisin kävi. Jo kassalla totesin, että naiset vasemmalle ja miehet oikealle. Tämän jälkeen ajattelin, että pesuhuoneesta menemme samaan tilaan. Jälleen PETTYMYS, sillä koko saunassa ei ollut kuin äijiä omassa sauna-osastossaan. Ainoa plussa sieltä oli se, että sieltä jäi PEHMEIMMÄT LÖYLYT muistiini.

Kertokaa siis mistä Tampereelta löytyy TODELINEN YLEINEN SAUNA missä molemmat puoliskot ovat esim. vastakkaisilla puolilla ilman minkään sortin höyryjä

Samaa kokenut
 
Viimeksi muokattu:
nam
Menin muutama kuukausi sitten naisten saunaan ja olen siis itsekin nainen. Siellä yllättäen makasikin nainen vatsallaan täydellä pituudella, kun kyseessä oli kovin pieni sauna jouduin naista pyytämään siirtymään. Nainen oli ulkomaalainen joten keskustelua ei syntynyt.. Hän siirtyi vain reunaan istumaan ja kävi nojaamaan sivuseinään.. mikä parasta haarat auki minuun päin. Siinä sitten yritin heitellä löylyä ihan normaalisti mutta eihän mitään, nainen alkoi tietysti hieromaan pilluaan siellä..Kai tuo tarkoituksella kaiken teki kun kävi vielä istumaan niin, että näin hänen pillunsa ja sormeilunsa mahdollisimman tarkasti.. ei sitä toimintaa oikein voinut olla katsomattakaan.. Kovin kiihottava oli kokemus, vaikka sainkin pidettyä itseni kurissa saunassa... Voitte vain kuvitella miten himokkaasti tyydytin itseni saunan jälkeen.. ;)
 
50v pari
Oltiin viikko mökkikylässä jossa viimeisenä päivänä ylein sauna kaikille. Menimme mieheni kanssa saunaan kun koko paikassa ei ollut kun muutama ihminen. Sitten tuli meidän lisäksi muori mies jolla oli iso muna, siinä mieheni kanssa tuijotettiin ja nuorella rupes pikkuhiljaa paisumaan vaikka yrittikin peitellä. Miehelläni ei ole seisonut 10vuoteen kun sairastu, lähti ja sano että teen mitä halut. kyllä piti ottaa suihin kun seiso kunnolla. Mieheni luvalla jäin vielä mökille kun lähti töihin, muutin heti nuoren mökkiin ja en tiedä kumpi oli kyltymätön kun ei kuukauteen kun naitu syöty ja juotu.
 
Nuorena "miehenä"
asustelin viiskytluvulla rakennetussa kerrostalossa, jossa oli yksi sauna keskellä ja pesuhuoneet kahdella sivulla. Sauna-aikaa tais olla niin, että puoli tuntia löylyhuonetta ja sitten piti tulla pois, koska seuraava asukas tuli toiselta puolen. Mutta toisen puolituntisen sai pitää omaa pesuhuonetta.
Saunassa oli kait alkuperäiset puuovet, joissa oli uudet lukot saunanpuolella, mutta vanhat avaimen reijät oli jätetty tukkimatta. Meillä oli seinänaapurin sinkkumiehen kanssa peräkkäiset vuorot. Monta kertaa viihdytin itseä sillä, että jäin pesuhuoneeseen tiiramaan avaimen reijästä, kun tää kaveri tuli saunaan. Kyllä värisytti nähdä sen pitkänä riippuva kalu, jota se epäilyttävän usein hyväili saunassa. En tiedä tajusiko se, että naapurin likka kiihottuu oven takana, kun usein jätti saunan ja pesuhuneen välisen oven auki. Sen vuoden aikana kun asuin sinä yksiössä, näin ainakin viisi kertaa kun se kaveri tyydytti itseään saunassa, ihan loppuun asti. Kerran näin senkin, kun sillä oli joku pimu vieraana ja ne meni kaksin saunaan. Kaveri oli muna pystyssä sen likan tisseissä kiinni koko ajan, mutta ei ne panneet saunassa kuitenkaan, vaikka mä kuinka toivoin.
Rappukäytävässä vaan moikattiin, mutta ei kaveri ehkä tiennyt, miten tarkkaan hänen housujen sisällön tiesin.
Olin saunassa missä oli puolituntia saunavuoroa, ajatuksissa olin lauteilla maaten ja runkkasin. Kai ajantaju meni onanoidessa kun naapurin leski tuli keskenkaiken kun muna kädessä pystyssä. Ei pahastunut ja tunkes viereen. Sitten laitto mut uudestaan selälleen ja anto kunnon "löylyt" kun kerran oli kovana. Sitä sai kunnolla yli 30vanhempaa naapurin eukkoo, kyllä hyvää teki kun kyselemättä rupes naimaan. Ollan sen jälkeen harrastettu saunasessioita kimpassa.
 
Viimeksi muokattu:
Kimmeri
Onko Turussa minkälaisia yhteissanoja? Olisi mielenkiintoista mennä käymään... Olen seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen 30v kaveri, mutta kotipuolessa ei oikein tapahdu mitään :( kiihoituin kovasti tarinoista ja olisi mielekästä kohdata joku halukas nainen pienen tuhman merkeissä... Ja tunnusta että kyllä mulla ainakin alkaa aina seisomaan saunassa. Varsinkin jos nainen istuu viereen tai jos huomaan että minua katsellaan toiselta puolelta...
 
Vaginainen nainen
Minusta on hienoa, että EU-parlamentaarikko Sirpa Pietikäinen uskaltaa olla rohkea nainen, kun hän esittää muiden naisten kanssa lausen vaginamonologeja. Tämä vaginamonologi on amerikkalisen naisen kirjoittama näytelmä, jota on esitetty Amerikassa ja Euroopassa. Aikaisemmin
Suomessa sitä on esittänyt ainakin näyttelijä Hannele Lauri.
Kyllä naisillakin pitäisi olla oikues puhua seksistä ja käyttää kaikkia asiaan kuuluvia oikeita sanoja:
Penis, vagina, orgasmi sekä itsetyydytys. Naistenhan piti vapautua seksuaalisesti jo 60-luvulla,
kun tuli vappa sseksi ja e-pillerit kaikkien naisten käytttöön. Miehillähän on aina ollut kondomit käytössä, ihan aikojen alussa ne oli tehty joidenkin eläinten virtsarakoista.
Nainen on seksuaalinen olento ilman miestäkin. Nainen voi harrastaa itsetyydystä vaikka joka päivä tai yö, masturboimalla oppii tuntemaan hyvin kaikkein helposti kiihoittuvimmat ja herkimmät
kohtansa ja nauttimaan entistä enemmän, sitten kun rakastelee miehn kanssa.
 
jou
mun eksä oli ollessaan laivalla töissä masturboinut saunassa kolmen mieskollegansa edessä. Miehet runkkasivat katsellen häntä.
Alkoi kiihottaa ihan helkkaristi aina kun hän puhui siitä. Siinä oli miehellä katseltavaa pienen isotissisen blondin edessä. Uskomattomat rinnat sillä.
 
Kaunis poika
Olen parikymppinen hoikkavartaloinen mies, minua on usein kuvailtu kauniiksi. Muutaman kerran olen sattunut uimahallin saunaan keski-ikäisen pervon kanssa. Toinen hyväili kaluaan vaivihkaa, toinen istui jalat harallaan ja runkkasi avoimesti minua katsellen. Samalla mies kyseli kaikenlaisia asioita koulusta, harrastuksista, seurustelusta ja seksistä. Saunaan kuitenkin tuli lisää väkeä ja mies lopetti. Pidän itseäni heterona, mutta nuo tilanteet kyllä kiihotti kovasti, en ole koskaan kokenut kenenkään naisen syövän minua silmillään yhtä halukkaasti.
 
vierailija
Niin rakas taivaankukka. Lupasin kayttaa sanaa piip huora sanan tilalla.
Ja ei Sabina ole piip sen takia, etta han harrastaa seksia vaan sen, etta han harrastaa sita varatun kanssa. Eika saunassa ole valia milta ihmiset nayttaa tai keita ne on. Sehan on peseytymista varten. Perheet saunoo yhdessa ja muulloin on naisten ja miesten puolet erikseen.
Sitapaitsi pienirintaiset on ihan yhta kauniita ja seksikkaita kuin isorintaisetkin. Toi on todella loukkaavaa ja rasistista haukkua jotain ihmisen ominaisuutta. Yhta hyvin vois haukkua vaikka ihon varia. Jos aiot laukoa rasistisia kommentteja niin tee se sitten omalla nimimerkillas.
Suomalaiset sauna on sitövaret että miehet saavat mitata toistensa munia, saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset pienimunaiset miehet nauretaan ulos saunasta. Saunassa minä kusen aina lauteille ja piereskely. Juon olutta ja viinaa ja panen naista persseeseens
 

Yhteistyössä