yhteissauna

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
Tara
Kyllä uskon minnaa ja olen samaa mieltä, että näitä yhteis-saunoja on lähes joka paikassa. Olen kokenut saman, että seisokki kiihottaa. Pöhköä puhetta, että näin ei olisi.

Tara
Kyllä uskon minnaa ja olen samaa mieltä, että näitä yhteis-saunoja on lähes joka paikassa. Olen kokenut saman, että seisokki kiihottaa. Pöhköä puhetta, että näin ei olisi.

Kylläpäs
Ettei saunassa koskaan kiihotu?

Aika outo näkemys - minulla on usein erektio vaimon kanssa saunoessa.
Toissa vappuna mökillä menimme tuttavapariskunnan kanssa yhteissaunaan. Ilta oli jo pitemmällä ja ""saunaoluitakin"" nautittu - itse asiassa kiuaskin oli jo ehtinyt sammua kun lähdimme saunaan. Vaikka sauna oli jo vähän ehtinyt jäähtyäkin niin ei kun lauteille... tunnelma oli rento.
Minulla alkoi hieman paisumaan, jota tietysti aluksi peittelin, mutta kun huomasin, että kaverillakin kalu selvästi jäykistyi pkkuhiljaa - eikä vaimojakaan jäykkyysasia tuntunut ainakaan vaivaavan eikä he suolojaan peitelleet niin annoinpa ""saunanlenkkini"" kohota reippaana kohti kattoa.
Niin siellä istuttiin lauteilla munat pysytyssä - oli hauskaa eikä sanian jälkeenkään mökkiin menessä kellään ollut kiirettä pukeutua...

Viiriäinen
Minulla on niin pienet munat, että kiihottumisen sijaan aiheutan yhteissaunassa lähinnä kikatusta ja hihitystä.

Vai, mites on, voiko äärimmäisen pienet munat sittenkin olla kiihottavat, mutta sitä ei voi tunnustaa ?
Petoviilisten pelossa ?

Anita
Olen ollut yhteisaunassa sekä suomessa, että ulkomailla ja myöskin nudistirannoilla, enkä ole koskaan noissa paikoissa nähnyt miehen kalua erektiossa. Joitain harvoja on tullut vastaan, joilla on puolittainen seisonta, mutta niitäkin on yksi tuhannesta, joten ihmettelen, missä saunassa olet ollut?

Leena V.
Anitalla on ainakin rehellinen mielipide. Samaa mieltä, että erektiot saunassa on usein mielikuvituksen tuotetta. Olen ollut mieheni kanssa monta kertaa yhteissaunassa, eikä siellä ole erektioita nähty.

Heli
No arvaa harmittiko minua, kun miehen pieni nakki töpöttää ja kaikki näkevät ( jos edes näkevät ) sen.
Meillä kyllä loppui saunominen siihen ja nakin haukuin lyttyyn, vaikka oma vikanihan se oli.

heikki
aikoinaan itselleni sattui niin että olimme naisystäväni kanssa riidelleet ja itse olin vielä vihainen hänelle kun menimme saunaan, lauteilla istuskellessamme minun mulkku alkoi seisomaan, mitä se ei normaalisti saunoessamme tehnyt. eli olin vielä vihainen hänelle ja lisäsi suutuin pettävälle mulkulle joka osoitti suosiotaan sillä hetkellä vihaamalle naiselle

Culbert
Olen ollut useamman kerran yhteissaunassa ja täytyy tunnustaa, että sen verran pervo olen että puolitangossa lähes joka kerta siellä olen hikoillut. Yleensä kyllä olen sitä yrittänyt peittää... Yhden kerran muistan erään naisen sitä erityisen kiinnostuneena katselleen ja silloin se kyllä jatkoi kasvamistaan. Seksiin se ei johtanut, sain vain hymyn ja nainen nuolaisi nopeasti huuliaan matkallaan suihkuun. Ikimuistoisin kerta on silti se, kun löylyn jälkeen olin suihkussa viilenemässä. Viereisessä suihkussa oli nainen, joka saippuioi itseään. Minä tietysti aloin kovettumaan ja hän sen tietysti huomasi. Nopea kun olin, ehdin hyvin masturboimaan samalla kun nainen katseli ja saippuoi itseään. Ja näihin tapahtumiin päästäkseen on pitänyt käydä lukemattomia kertoja yhteissaunassa. Liekö sitten ollut ketjun aloittajalla sitä kuuluisaa aloittelijan tuuria, tai hämärtynyt unen ja valveen raja?

Ekstaasissa vieläkin
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
kävin tässä vähän aikaa ekaa kertaa yhteissaunassa, ja oli todella kiihottava kokemus. teki mieli tunkea sormet pilluun suihkussa sen jälkeen kun oli tullut pois saunasta. miehillä seisoi NIIN ihanasti siellä. oli ihanaa katsoa kun miehillä oli aluksi ihan velttona, mutta jo muutaman sekunnin kuluttua kun olivat tulleet saunaan, niin alkoi kalu nousta, pidetä ja paksuta niin ihanasti.....yhdellä miehellä oli ihana seisokki, oli ihan pystyssä vatsaa vasten....kalu nyki kiihottavasti. taidanpa mennä uudestaan heti kun tilaisuus....miesten kalut on ihania!!!
On vähän sama,kun kerrostalon "saunavuorot peräkkäin" Olin ja oon vieläkin Rva Mies kun lähti yövuoroon,ei edellisen saunavuoron "jättikalu" lähtenytkään saunasta. Ihailin samaa ilmiötä useastikin.Eikä kenenkään tartte olla utelias,Kyllä siellä "MUUTAKIN" tapahtui!!!!!

Yhteistyössä