saunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marja

Vieras
Olimme mieheini kanssa laittamasa mökkiä talvikuntoo viikonluppuna, jonne tulu tyttäremme kihlattunsa kanssa. teimme syystöitä ja laitoimme ruokaa ja nautimme ihanasta päivästä ja hiukan alkoholia. Illalla kun olimme mieheni kanssa saunassa niin tyttärmme ja hänen kihlattunsa tuli yht äkkiä kanssa saunaa siinä otimme löylyä kaikin.
Kävimme mieheni kanssa uimassa ja kun menimme saunaan niin tyttäremme oli kihlattunsa sylissä kalu hänen sisällään. Tunnelma oli hiukan nolo kaikkien kannalta. Mutta rohkaisin itseni ja sanoin voimme mennä pois niin saatte jatkaa. tytär sanoi ettei tarvitse. jolloin mun rupesi tekeen hirveästi mieli ja nousin kanssa mieheni syliin ja hetken päästä minullakin oli kalu sisällä siinä rakasteltiin kaikki yhtäaikaa. Ilta sujui mukavasti ruokaa laittaessa ja nauttien ruuasta ja juomista.

Mökkimme on pieni jossa on tupa keittiö ja makuu alko-ovi. Menimme mieheni kanssa nukkumaan makuu alko-oven tilaan ja tytär ja kihlattu jäivät tupaa. Ei mennyt kuin hetki kun tyttäremme rupesi huokailemaan kovasti. Hetken kuluttua oli kova äänistä rakastelua jo kuultavissa.

Sitten rupesimme mieheni kanssa myös rakasteleen yö meni kaikilla rakastelun merkeissä.

Onko kenelläkkään sattunut samoin?

Hiukan nolotti kun näin saunassa tyttäremme rakastelevan.

Olimme mieheini kanssa laittamasa mökkiä talvikuntoo viikonluppuna, jonne tulu tyttäremme kihlattunsa kanssa. teimme syystöitä ja laitoimme ruokaa ja nautimme ihanasta päivästä ja hiukan alkoholia. Illalla kun olimme mieheni kanssa saunassa niin tyttärmme ja hänen kihlattunsa tuli yht äkkiä kanssa saunaa siinä otimme löylyä kaikin.
Kävimme mieheni kanssa uimassa ja kun menimme saunaan niin tyttäremme oli kihlattunsa sylissä kalu hänen sisällään. Tunnelma oli hiukan nolo kaikkien kannalta. Mutta rohkaisin itseni ja sanoin voimme mennä pois niin saatte jatkaa. tytär sanoi ettei tarvitse. jolloin mun rupesi tekeen hirveästi mieli ja nousin kanssa mieheni syliin ja hetken päästä minullakin oli kalu sisällä siinä rakasteltiin kaikki yhtäaikaa. Ilta sujui mukavasti ruokaa laittaessa ja nauttien ruuasta ja juomista.

Mökkimme on pieni jossa on tupa keittiö ja makuu alko-ovi. Menimme mieheni kanssa nukkumaan makuu alko-oven tilaan ja tytär ja kihlattu jäivät tupaa. Ei mennyt kuin hetki kun tyttäremme rupesi huokailemaan kovasti. Hetken kuluttua oli kova äänistä rakastelua jo kuultavissa.

Sitten rupesimme mieheni kanssa myös rakasteleen yö meni kaikilla rakastelun merkeissä.

Onko kenelläkkään sattunut samoin?

Hiukan nolotti kun näin saunassa tyttäremme rakastelevan.

huh huh ihan tosi? eikö tytärtä nolottanu rakastella äitin vieressä

Viimeksi muokattu:
Jos tämä tarina on oikeesti tosi, niin teillä on oikeesti aika sairasperhe...
Ei tuollainen käytös ole kenenkään teistä (ei sinun eikä tyttäresi) osalta millään tavalla normaalia...

Johan tuon nyt näkee ensimmäisistä sanoista että koko juttu on provo, tai muuten junttikansan syvistä rivistä, kaljanhuuruisista syövereistä pulpunnut.
Että onnea vaan.

Ei meillä ole harrastettu seksiä vanhempien kanssa mutta sisareni kanssa ja poikakavereiden kanssa ollaan rakasteltu saunassa yhtäaikaa. Ei ollut mitään parivaihtoa, olimme kumpikin vain oman kumppanin kanssa.

Mulla oli vanhempi nainen kylässä, mentiin saunaan ja kundilla rupes seisoo. Yleens' sillä seisoo kun on kahden. Halus rakastella vaikka tuttu katselikin. Sitten yllätyin kun halus vanhempaaa naida mun edessä. Halus hyöhemminkin panna sitä vaikka katselinkin.

Mulla oli vanhempi nainen kylässä, mentiin saunaan ja kundilla rupes seisoo. Yleens' sillä seisoo kun on kahden. Halus rakastella vaikka tuttu katselikin. Sitten yllätyin kun halus vanhempaaa naida mun edessä. Halus hyöhemminkin panna sitä vaikka katselinkin.

Miltä sinusta tuntui , halusitko mukaan kolmanneksi pyöräksi herkuttelemaan?

Viimeksi muokattu:
itse olen kerran yhdessä suuremman porukan saunaillassa harrastanut seksiä samassa saunaillassa olleen, mutta muuten täysin vieraan naisen kanssa silleen, että kaikki muut saunaillassa olijat sen näkivät, mutta eipä se näyttänyt ketään sen suuremmin häiritsevän, eikä se vielä silloin illalla häirinnyt itseänikään, mutta aamulla kyllä nolotti kovasti...
Mutta tehty mikä tehty, mitä sen väliä... ;)

Kyseessä on mitä ilmeisimmin ns. vapaamuotoinen saunominen. Voi hiisi, alkaa tulla ahdasta housuissani jo pelkästä ajatuksesta tollasessa saunassa.
Naisia herkkuineen samoilla lauteilla.
Kiva olis löylytellä nainen sylissä muna pimpissä.