Mitä muistat vuodesta -95? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katkeransuloisia muistoja. olin kiusattu, yksinäinen teini joka ei paljon kaupungilla notkunut tai kotibileissä rymynnyt. selkeämmin muistan, että pääsin ripiltä ja se oli mahtava kokemus! pappi oli huippu & fiilis mahtava :heart:

Den glider in! Den glider in! Kaikki muut muistot ovat unohtuneet, vain Suomen ensimmäinen MM-lätkä kulta jäi mieleen.
Sama.

En koskaan unohda sitä kun silloinen appiukkoehdokas haki kaapista kalleimman viskipullonsa, kaatoi siitä kahteen lasiin ja antoi niistä toisen mulle ja pyysi auton avaimet. Hieno mies, helvetin paljon hienompi kuin tyttärensä.

• Tykkää
Reactions: Birgitte
Ysiviidestä mä muistan esikoistyttäreni syntymän.

Kasiviidestä mä muistan EppuNormaalin albumin, joka tuli kuunneltua puhki.

Seiskaviidestä mä muistan lapsuudenkaverit, puumajat ja vesiliskojen metsästykset.

Olin 5-vuotias ja muistan sen ikäisenä ainakin purreeni samassa kerhossa ollutta poikaa korvasta. Erään kallion vieressä seisoessa sain irtokiven päähäni ja seurasimme siskoni kanssa jännityksellä joka päivä minkä värinen se kuhmu tänään on :D

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28863993]Menin paskan ekan aviomieheni kanssa naimisiin olin 22v.[/QUOTE]

mulla sama,patti et olin 5 vuotta vanhempi. Oli myös tosi paska duunipaikka tuolloin.

Pääsin ylioppilaaksi. Sairastin masennusta, selvisin siitä ilman lääkkeitä kun lääkäri ei niitä halunnut määrätä. Onneksi nykyään jo lääkityskin ettei tartte käydä niin syvällä. Muistan jatkuvan pahan olon.

Olin 19 vee. Kevään ja kesän hummailin huolettomana Keski-Euroopassa villinä ja vapaana kokemuksennälkäisenä nuorikkona (no siis töissä olin), pääsin yliopistoon ja aloin syksyllä opiskella. Tapasin ensimmäisen "ison rakkauteni" ja oltiin yhdessä kuusi vuotta, koko opiskeluaika (no tätä ennen oli kyllä tuolla villillä ulkomaanreissullakin tullut rakastuttua). Elämä huoletonta, viatonta, jännittävää. Syksyn kirpeänä iltana soittelin torinlaidalta puhelinkopista vanhemmille kuulumiset. Monia mieleensyöpyneitä tapahtumia ja tunnelmia, ah 95, mikä vuosi!

Yhteistyössä