H
"HHH"
Vieras
Kun aikaa vähän kuluu, kysy ukolta hienotunteisesti, että onko se ajatellut käydä tutkituttamassa itseään (jos ei ala jököttää). Tuossa on kyse aika isosta asiasta joka voi tosissaan rassata parisuhdetta, jos ei asiaa hoideta. Napeilla se hoituu. Ja niitä kannattaisi hakea, ennen kuin ongelma on paisunut jättimäiseksi, koska silloin se on jo päässyt vaikuttamaan ukon päänuppiin - ja sitten taas lääkkeetkään ei joka kerta edes auta.
Puhun nyt kokemuksesta. Ukkoni käyttää lääkkeitä, koska muuten ei enää seiso, On jo 50, ja ikäkin vaikuttaa. Itse olen paljon nuorempi. Asian kanssa oppii elämään, mutta aluksi se otti hermoon. Kun tutustuttiin, miehellä jökötti paremmin, oli silloin 10 vuotta nuorempikin. Mutta yhteisiä lapsia ei saatu, ja tämä oli kyllä yksi syy siihen. Itsellä on lapsi edellisestä liitosta.
Puhun nyt kokemuksesta. Ukkoni käyttää lääkkeitä, koska muuten ei enää seiso, On jo 50, ja ikäkin vaikuttaa. Itse olen paljon nuorempi. Asian kanssa oppii elämään, mutta aluksi se otti hermoon. Kun tutustuttiin, miehellä jökötti paremmin, oli silloin 10 vuotta nuorempikin. Mutta yhteisiä lapsia ei saatu, ja tämä oli kyllä yksi syy siihen. Itsellä on lapsi edellisestä liitosta.