Seisooko teidän miehillä "aina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Totui ex:n kanssa siihen, että hänellä oli kunnon erektio aina, kun vähänkin pussailtiin/oltiin lähekkäin siinä mielessä. Eikä ikinä lopahtanut.

Nyt tapailen samanikäistä miestä (32v.) ja hänellä ei seiso mun mielestä ikinä kunnolla! Sellainen puolikova on joskus, mutta jos silloin jatkan hyväilyä, niin voi vaikka lopahtaakin... Kerran on yhdyntä onnistunut. Mies kuitenkin sanoo, että haluaa mua, hakeutuu itse mun seuraab, haluaa suudella, riisuu mut, hyväilee jne. Silti ei seiso. Minä en ikinä sano "rumasti" tästä, olen lähellä, suutelen, pidän hyvänä, sanon, että tykkään hänestä. Mutta kyllä mä haluaisin kunnon seksiä! Mies kyllä aina tyydyttää mut...

Oletko kauankin ollut tuon miehen kanssa? Yhden kerran olette onnistuneet yhdynnässä? Jos olette vasta pari kertaa yrittäneet, ok, mutta jos yrityksiä on takana useampi, kannattaisi miehen käydä lääkärissä.

Kuukauden verran tapailtu. Pari kertaa yritettiin "turhaan", sitten onnistui. Tän jälkeen ei nähty viikkoon ja sillä kerralla taas epäonnistui. Mies sanoi, että häntä jännitti, kun ei oltu hetkeen nähty, eikä oltu lähekkäin.

No en minäkään jaksais :( Mutta mies on muuten niin ihana... ja tosiaan huolehtii kyllä aina, että minä saan. Olen niin seksuaalinen tyyppi, että kuitenkin riepoo...ja käy se itsetunnollekin, kun mies ei musta syty tarpeeksi. Ex oli kyllä sekunneissa valmis.

Siis mikä v*tun pervo aapee on?! Mitä ihmettä se sulle kuuluu?!!!
Ja jotkut tollot vielä vastailee!!!!!!
OMG
funny-kid-with-eyes-rolling-smiley-emoticon.gif

Kyllähän se varmasti ottaa päähän. Oliko silloin yhdesti, kun seksi onnistu mies selvinpäin? Meinaan vaan, että jos oli ottanu vähän häppää ja rentoutunut niin onnistu? En nyt todellakaan tarkoita, että pitäs kännissä säätää.. Voihan sitä aina muutaman kuukauden katsoa, että loppuuko ongelmat kun jännitys häviää. Jos ei lopu niin silloin sun pitää miettiä kestätkö tuota asiaa..

[QUOTE="vieras";28136866]Kyllähän se varmasti ottaa päähän. Oliko silloin yhdesti, kun seksi onnistu mies selvinpäin? Meinaan vaan, että jos oli ottanu vähän häppää ja rentoutunut niin onnistu? En nyt todellakaan tarkoita, että pitäs kännissä säätää.. Voihan sitä aina muutaman kuukauden katsoa, että loppuuko ongelmat kun jännitys häviää. Jos ei lopu niin silloin sun pitää miettiä kestätkö tuota asiaa..[/QUOTE]

Ei olla ikinä humalassa, ei ole "meidän juttu"...

[QUOTE="aapee";28136822]ja käy se itsetunnollekin, kun mies ei musta syty tarpeeksi. [/QUOTE]

Eihän erektion puute nyt missään nimessä sitä tarkoita, ettei mies susta "syty"! Mieli ja kroppa ei välttämättä aina pelaa ihan yhteen, valitettavasti. Mulla esimerkiksi naisena käy joskus niin, että haluaisin kyllä miestäni ihan älyttömästi, mutta kroppa ei "oirehdi" yhtään sen mukaisesti. En kostu millään, intiimialueiden koskettelu tuntuu epämukavalta jne. eli keho ei vain ole valmis vaikka minä olisin. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten paljon vastapuoli mua viehättää, vissiin vaan hormoonitoiminta välillä sekaisin tai jotain. Se tuntuu pahalta, koska pelkään että mies luulee sen johtuvan hänestä. Ja tuntuu pahalta tuottaa toiselle haluamattaan pettymys.

Kun mies kerran itse kokee että johtuu jännityksestä, antaisin aikaa, ja jos ei mene ohi niin sitten lääkäriin tarkistamaan mistä johtuu. Mut tietysti jos itsestäsi tuntuu että et jaksa tollasta niin eihän suhdetta ole mikään pakko jatkaa, kun kerran molemmat eivät ole ihan tyytyväisiä.

[QUOTE="vieras";28136886]Eipä niin. "Teidän juttu" tai sinun juttusi on ihmetellä asiaa kyseenalaisella palstalla :O[/QUOTE]

Kyllä tämä mun mielestä on parempi vaihtoehto kuin kertoa ongelmista ystäville.. Täältä kukaan ei osaa miehelle mennä vahingossa lipsauttamaan. Ja jos on ongelma niin pitää siitä jotenkin saada puhua..

Eräs asia pitää ottaa huomioon: nykyään noin 90% miehistä käyttää salaa potenssilääkkeitä. Kun ottaa lääkettä, nousee heppi tosiaan jo kun näkee naisten polkupyörän.

Voihan se ihan oikeasti olla, että hänellä on suorituspaineita. Kuukausi on lyhyt aika lopulta, varsinkin jos on sellaista hitaammin lämpenevää tyyppiä. Ja miehille voi tulla tuosta sellainen kierre: jos pari kertaa ei seisokaan, seksi alkaa jännittää, minkä seurauksena taas ei tahdo seistä... Voi olla, että asiaan vaikuttaa rentoutuminen ja aika. Omalla miehellä kans meni ehkä parikin kuukautta siihen, että rentoutui niin, että seksi sujuu useimmiten lopahduksitta. Sitä ennen hän myös kyllä piti huolen siitä, että sain orgasmin.

Miehelläni seisoo aina ja vähän liikaakin. Ei tietenkään aina ja jokapaikassa, mutta aina kun tarve on ja vähän liian paljonkin.

Mutta, apn suhteessa on kaksi ratkaisua; joko asia menee ohi itsekseen tai sitten pitää asiaa vähän avittaa napeilla. Se on tietenkin ongelma, että jos suhde ihan aluillaan, että milläs miehelle sanoo, että hei tarttet nappia. Ihme ettei mies itse sitä tajua? Ei tuo nyt ainoa ole laatuaan ja nappien käyttö on ihan yleistä ja kuulemma todella hyvin toimiva ratkaisu.

Se on kuitenkin niin, että asia on ihan aito ongelma monella ja sen takia ei pidä suhdetta lopettaa.

Meillä oli samantyyppistä alussa, kumpikin selvästi halusi todella paljon. Mutta silti kävi usein noin.
Alkoi kunnolla sujua vasta monen kuukauden jälkeen. Mies oli tilanteista aina huonona vaikka otin ne aina rennosti ja sanoin ettei haittaa. Olihan se muutenkin mukavaa:)
Nykyään jo varmempi. Oli suorituspaineita, halusi ja välitti niin paljon.

Yhteistyössä