Seisooko teidän miehillä "aina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja ootte te kyllä kamalia akkoja, kun taivastelette että "an jaksaisi" , "en kattelisi" yms. Ei ihme, että tämä asia on miehille niin hankala paikka kun akat märisee tällälailla. Asian voi kuitenkin korjata.

Uskoisin jännityksen tai henkisten seikkojen olevan suurimpana syynä, jos suhde ei ole vielä kestänyt kovin kauan.

Jos siis mies on fyysisesti kunnossa, eikä alkoa juuri käytä tai kovin paljon tupakoi..

[QUOTE="vieras";28136898]Kyllä tämä mun mielestä on parempi vaihtoehto kuin kertoa ongelmista ystäville[/QUOTE]

No voijumalauta!
Tuliko koskaan mieleen puhua sille ukolle tai edes keskenänne?!!

Enpä ole törmännyt muuta kun yhteen erektio-ongelmaiseen mieheen.

Siis varsinkin parisuhteen alkuvaiheessa naidaan about sen 10krt/pvä. ja ollaan silti aivan himoissa ja kiinni toisissaan.

Joten vastaan oman näkemyksen: TOI EI OO NORMAALIA! piste

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="vieras";28136978]No voijumalauta!
Tuliko koskaan mieleen puhua sille ukolle tai edes keskenänne?!![/QUOTE]

En ollut ap.. Tietty paras vaihtoehto ois puhua miehelle, mutta miten tosta asiasta puhut suhteen alussa niin, ettei se pahenna asiaa??

Tietenkin on juteltu miehen kanssa! Mies on sanonut jännittävänsä, minä olen sanonut, että mua ei haittaa, että ei ole kiire mihinkään. Olen kehunut miestä muista "toimenpiteistä". Pysynyt lähellä, halannut, suudellut.

Miksi on väärin yrittää selvittää, jos muillekin on käynyt näin? Olen saanut hyviä neuvoja, aion edelleen kärsivällisesti odottaa, mies on muuten tosi helmi.

Enpä ole törmännyt muuta kun yhteen erektio-ongelmaiseen mieheen.

Siis varsinkin parisuhteen alkuvaiheessa naidaan about sen 10krt/pvä. ja ollaan silti aivan himoissa ja kiinni toisissaan.

Joten vastaan oman näkemyksen: TOI EI OO NORMAALIA! piste

ehkä sulla näin, kaikki ei oo noin kiimasia kaneja.. eikä vehkeetkään kestä kummallakaan, jos miehellä on vähänkin kokoa..

[QUOTE="aapee";28137019]Tietenkin on juteltu miehen kanssa! Mies on sanonut jännittävänsä, minä olen sanonut, että mua ei haittaa, että ei ole kiire mihinkään. Olen kehunut miestä muista "toimenpiteistä". Pysynyt lähellä, halannut, suudellut.

Miksi on väärin yrittää selvittää, jos muillekin on käynyt näin? Olen saanut hyviä neuvoja, aion edelleen kärsivällisesti odottaa, mies on muuten tosi helmi.[/QUOTE]

No jos sua ei haittaa ja voit odottaa niin sittenhän teillä ei ole ongelmaa :)

[QUOTE="vieras";28137023]ehkä sulla näin, kaikki ei oo noin kiimasia kaneja.. eikä vehkeetkään kestä kummallakaan, jos miehellä on vähänkin kokoa..[/QUOTE]

Kokemusta erikokoisista meloista ja kun tarpeeksi himottaa, ei ole mikään ongelma, oli se kikkeli kuinka suuri tahansa. :p

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Kyllä sitä nuorempana oli muna kovana alta aikayksikön joskus jopa ilman ärsykkeitä. Sitä ajatteli, että ei voisi edes kuvitella että olisi sen asian kanssa ongelmia. Enemmän huolestutti se, että laukeaa suunnilleen reisille. No kyllä melkein sitä reisille laukeamistakin tapahtui, mutta sitten joskus meni jännityksestä kanssa toiseen suuntaan.

Mutta yleensä jos on hiukankin pidempään jonkun naisen kanssa ollut, niin jännitys laskee - paitsi siellä alhaalla :) Toisaalta kyllä joskus yhden illan jutuissakin on ollut jorma kovana koko ajan... se ei aina ole kiinni sen vastapuolen seksikkyydestä vaan monesta muustakin asiasta... Jopa osalla miehistä on jonkinlaista herkkyttä :)

[QUOTE="vieras";28137012]En ollut ap.. Tietty paras vaihtoehto ois puhua miehelle, mutta miten tosta asiasta puhut suhteen alussa niin, ettei se pahenna asiaa??[/QUOTE]

Kerro sille, että lässytät asiastaan netissä. Sen jälkeen ei seiso ikinä! Sinun kanssasi tuskin muutenkaan.

Mun miehellä oli alussa ihan sama ongelma ja meni siinäkin joitakin kuukausia että homma lähti pyörimään. Tähän kahdeksanvuotiseen suhteeseen on sittemmin mahtunut seksiä pikapanoista aina monen tunnin sessioihin, notta en mä nyt henk.kohtaisen kokemuksen perusteella olisi vielä kovin huolissani enkä todellakaan luokittelisi epänormaaliksi. Toisia miehiä vaan jännittää enemmän, hittoiks siin sit :-).

[QUOTE="vieras";28137076]No ei kyllä naida kymmentä kertaa päivässä. Aivan normaalia, ettei naida edes joka päivä.[/QUOTE]

No ehkä hieman liioittelin tuosta kertojen määrästä. Mutta oikeesti. Parisuhteen alussa kyllä normaalisti vietetään aika paljon aikaa siellä sänkykammarin puolella.

[QUOTE="mies";28137187]Toi on naisesta kiinni. En käytännössä mitenkään kiihotu läheskään jokaisesta naisesta, joistain taas helpostikin esim. jo näkemällä tai ainakin halaamalla.[/QUOTE]

Niin, sinulla. Ap:n miehestä et voi tietää.

Mä otin aikoinani miehen, jonka kanssa sänkyhommista ei meinannut tulla mitään. Monta kk meni, ennekuin yhdyntä onnistui. Jotenkin ollaan saatu aikaan pari lastakin. Mutta nyt, 17 vuoden jälkeen, emme enää harrasta seksiä. Viimeeksi yhdyntä onnistui pari vuotta sitten. Nykyään en enää edes halua, enkä kiihotu. Se ainainen räveltäminen on vienyt mielenkiinnon koko hommasta.

Joskus mies on maininnut, pitäisikö mennä lääkäriin. Muttei kuitenkaan mene. No, olen jo tottunut tähän, vaikka välillä hieman harmittaa. Mutta kun sitä seksiä ei kuitenkaan ole, niin siihenkin tottuu.

Oikeesti tommoset nahjukset kannattaa heti heittää romukoppaan. Sama koskee pienimunaisia. Hoitakoon ukot ongelmansa alta pois ja tulkoon sitten vasta pillua vonkaamaan. Mä en jaksa pienimunaisia, velttoja ja muita surkimuksia. Onneksi täällä riittää isomunaista, kestävää ja aina valmista ukkoa.

[QUOTE="vieras";28137198]Niin, sinulla. Ap:n miehestä et voi tietää.[/QUOTE]

Tilanne jossa en kiihottuisi olisi sellainen, että nainen ei olisi haluttava tai sitten jotenkin liian vaativa tai suora. Rentous ja hyvä olo ovat tärkeitä itselleni, toiseen tottuminen. Tähän voi vaikuttaa se että seksi ei ole mulle mikään rutiinijuttu enkä ole läheskään koko ajan parisuhteessa. Kolmas on, jos nainen on jatkuvasti liian passiivinen.

Näin on. Ja se sähellys sängyssä näkyy yleensä siinä, että ollaan muutenkin säheltäjiä. Mä ainakin aikoinani menin sänkyyn miehen kanssa hyvin alkuvaiheessa, koska opin sen, että siitä näkee aika hyvin sen mimmoinen muuten on. Säheltäjä ja veltto niissä jutuissa = Sama homma muuten.

Onneksi on ittellä mies joka hallitsee noi hommat ja ei oo muutenkaan mikään nahjus.

[QUOTE="mies";28137218]Tilanne jossa en kiihottuisi olisi sellainen, että nainen ei olisi haluttava tai sitten jotenkin liian vaativa tai suora. Rentous ja hyvä olo ovat tärkeitä itselleni, toiseen tottuminen. Tähän voi vaikuttaa se että seksi ei ole mulle mikään rutiinijuttu enkä ole läheskään koko ajan parisuhteessa. Kolmas on, jos nainen on jatkuvasti liian passiivinen.[/QUOTE]

Tuli jo selväksi, mutta ei tässä sitä kysytty.

[QUOTE="Vieras";28137224]Näin on. Ja se sähellys sängyssä näkyy yleensä siinä, että ollaan muutenkin säheltäjiä. Mä ainakin aikoinani menin sänkyyn miehen kanssa hyvin alkuvaiheessa, koska opin sen, että siitä näkee aika hyvin sen mimmoinen muuten on. Säheltäjä ja veltto niissä jutuissa = Sama homma muuten.

Onneksi on ittellä mies joka hallitsee noi hommat ja ei oo muutenkaan mikään nahjus.[/QUOTE]

Taidat olla mieskirjoittaja? ;) Vaikea ajatella että tuollainen ajatusmaailma olisi jollain naisella.

Yhteistyössä