Seisooko teidän miehillä "aina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun aikaa vähän kuluu, kysy ukolta hienotunteisesti, että onko se ajatellut käydä tutkituttamassa itseään (jos ei ala jököttää). Tuossa on kyse aika isosta asiasta joka voi tosissaan rassata parisuhdetta, jos ei asiaa hoideta. Napeilla se hoituu. Ja niitä kannattaisi hakea, ennen kuin ongelma on paisunut jättimäiseksi, koska silloin se on jo päässyt vaikuttamaan ukon päänuppiin - ja sitten taas lääkkeetkään ei joka kerta edes auta.

Puhun nyt kokemuksesta. Ukkoni käyttää lääkkeitä, koska muuten ei enää seiso, On jo 50, ja ikäkin vaikuttaa. Itse olen paljon nuorempi. Asian kanssa oppii elämään, mutta aluksi se otti hermoon. Kun tutustuttiin, miehellä jökötti paremmin, oli silloin 10 vuotta nuorempikin. Mutta yhteisiä lapsia ei saatu, ja tämä oli kyllä yksi syy siihen. Itsellä on lapsi edellisestä liitosta.

[QUOTE="mies";28137235]Taidat olla mieskirjoittaja? ;) Vaikea ajatella että tuollainen ajatusmaailma olisi jollain naisella.[/QUOTE]

Kyllä aika moni nykynainen vaatii mieheltäkin jotain.

Monilla miehillä on jännitystä ja suorituspaineita suhteen alussa. Ihan normaalia tuo siis on monen miehen kohdalla. Odottele rauhassa, että suhteenne syvenee ja jatkuu. Kyllä se siitä alkaa toimimaan paremmin, mitä paremmin tutustutte toisiinne.

Ihme vastauksia olet saanut.

Tässä taas nähdään ettei osa naisista tajua miehistä tai miehen psyykeestä paskan vertaa. Ei mies automaattisesti kiihotu pelkästä pillusta, tai ehkä jotkut voivat...
Fiilis on tärkeä. Esim itse olen kova jännittämään uusia asioita ylipäänsä, ja nykyisessä, vakavassa suhteessani tämä näkyi alkuaikana juuri tuona lopsahteluna. Enää ei ole ongelmaa kun homma menee "rutiinilla ". Joskus fiilis katoaa kesken eikä kuulkaa kulli komennosta seiso. Esimerkiksi liika hempeily tappaa mulla stondiksen ja vie halun. Meitä kun on niin moneen
junaan.

Exän kanssa, jonka kanssa se olikin lähinnä seksiä, riitti kun kaivoi meisselin esiin ja käski imemään. Siitä se aina panoiksi meni. Moniko teistä kiihottuisi noin pienestä? Exä kiihottui. Ei edes halunnut "lässytyksiä" tai muuta vaan yllättävää ja raakaa seksiä. Tällä pyrin sanomaan etteivät kaikki naisetkaan samoista jutuista syty kuten eivät miehetkään. Ja ennenkuin joku ehtii kysyä niin erottiin ihan muista syistä sitten ajallaan. Että kyllä toi ihan normaalia voi olla.

Jotkut täällä huutelevista hulmuhelmoista vain ovat kovin yksinkertaisia.

Toisilla sieisaa aina, toisilla joskus, toisilla ei koskaan.

Näinpä. Ihan vastaavasti kuin toiset naiset ovat orgasmiherkkiä, jotkut saavat vain aniharvoin ja jotkut eivät koskaan. Meitä on moneen junaan.

Juuri näin. Mitä täällä mahdettaisiin kiljua jos mies tekisi aloituksen jossa pohtisi naisen jättämistä koska tämä ei saa orgasmia... Syy olisi tietty miehen ja syyttelijät juuri näitä kullinperään kuolaavia kalkkunoita kuten blue etc.

Olisi siunaus olla yksinkertainen, maailma olisi varmaan turvallinen koska Musta, Mun mielestä, Mun kokemukseen nojaten asia on näin. Piste.
Katsotaan kehen kalikka kalahti.

Jos mies on muuten sinulle "kymppi" tai edes ysi, niin katsoisin hiukan aikaa miten lähtee sujumaan. Jos mies on tosissaan sinun kanssasi niin suorituspaineet ja jännitys voivat tehdä tepposia. Älä painosta ja minusta on mahtavaa jos mies kuitenkin huolehtii sinun tyydytyksestäsi. Voi olla että olet löytänyt helmen, mutta pitää ensin vähän kaivaa kuoren sisältä.

Mä en usko, että mun ulkonäössä on vikaa... Olen kaunis ja hyväkroppainen, hoikka, pitkät sääret jne. Enkä pakota miestä mun seuraan ;) Itse se ehdottaa tapaamisia ja on aloitteellisempi seksiin. Mutta en mikään lahnakaan ole :D Kiihotun itse miehestä ja haluaisin olla hyvä.

Mutta kiitos asiallisista vastauksista... katsellaan.

en kattelis tollasta. se vaan pahenee.

ja seisooko aina,kunpa seisoiskin! harmi että olen muuten niin rakastunut tohon siippaan,voisin muuten vaikka vaihtaakkin koska seksi elämä ei todellakaan tyydytä minua! kestää liian vähän aikaa,mikä johtuu pitkistä väleistä, mutta pitkät välit on koska miestäei haluta useammin

Mun miehellä oli yhdessä vaiheessa jännitystä, oltiin jo pari vuotta seurusteltu mutta muutaman epäonnistuneen kerran takia tuli jännityskierre joka kesti lähemmäs vuoden ja pelkäsin ettei lopu koskaan. Suhtauduin siihen kuitenkin mahdollisimman mukavasti ja se meni ohi, nyt on jo 6 vuotta putkeen mennyt taas hyvin :)

No AAMEN!

Ei kuulosta normaalille, kuitenkin nuori mies sinällään vielä kyseessä.

Voihan se olla, että kun alussa on ollu epäonnistumisia ni se ruokkii lisää jännitystä ja paniikkia ja tekee lisää epäonnistumisia, mutta kyllä mulla hermo menis tommoseen säätämiseen.

Vittu, että täällä on urpoja akkoja. Te ette kyllä tajua tuon taivaallista näköjään. Ja kuukaudessa vedetään ranteita auki, nähdäänkin viikon välein?
Toivottavasti teidätkin lempataan saman tien kun pillu ei kostu tulvivan märäksi tai kerran on pää kipeä.

Mikäs sä olet määrittelemään normaaliuden? Toisille voi esim. keskustelut olla erittäin antoisi. Voisihan sitä ajatella, että vähä-älyiset apinat panee 10 krt/pv kun eivät osaa tehdä mitään kehittävämpää.

No ehkä hieman liioittelin tuosta kertojen määrästä. Mutta oikeesti. Parisuhteen alussa kyllä normaalisti vietetään aika paljon aikaa siellä sänkykammarin puolella.

En omista mitään niin omaa miestä, että voisin sanoa miehelläni seisovan aina.
Miesystäviä on ollut ja on. Kyllä kun lähellä on, niin sen kovan tuntee, lähes aina. Minua se ei häiritse. Sehän on mukavaa ja onhan itselläkin semmoinen horny olo niissä tilanteissa. Antaa seistä, ei se ikuisesti kumminkaan niin tee.

Yhteistyössä