Seinäjoelle pikkujoulu

Jadeline
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 21:34 kesäkuu kirjoitti:
eikö tuo päivä oo nyt sit melkein niin kun sovittu? elikkä 11.12.2004 kellon aika vois olla jotain 18.00 suur piirtein, vai? vielä kun saadaan varmistettua tuo paikka. nuo ruoka listat kuullosti kyl hyvälle! :p :xmas:
yks pikku juttu,sulla ja mulla on just tuona päivänä karnevaali samba reissu helsiinkiin.... :eek: kuulin siitä vasta eilen kun oli tanssimas.illalla olisi jatkot seinäjoella.

mutta ei se oo pakollinen reissu,mutta hyvää oppia olis.sinne lähtee koko meidän sambakoulu kokkolaa myöden.mutta toisaalta en mä oikeen edes voisi sinne lähteä tuon imetyksen takia... :ashamed:
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 21:38 kesäkuu kirjoitti:
NIIN...ja ilman muuta tämä on pelkästään ÄITIEN pikkujoulu! ;) nuo suolaiset piirakat kuullostaa muuten hyvälle, kun kuitenkin rupee niin hiukoo, kun on maistellu miestä väkevämpää! ja jälkkäriksi tietenkin makiaa!
No meikäläinen lukaasi yhden kohdan totaallisen väärin :whistle: B) Luin että" kun on maistellut miestä"....siinä kohtaa piti peruuttaa ja lukaasta uusiksi..*hätääsenä ihimisenä ;) ;)*ei malttanut lukia lausetta loppuhun... :whistle: B) :headwall: Mutta mä voin tehdä jotakin suolaasta piirakkaa onko se sitten liha-kala-katkarapu-juusto??? :p Ehdottakaa :wave: :wave:
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 22:12 semma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2004 klo 22:08 opiskäippäharmaana kirjoitti:
eipä oo kukaan sanonu! täytyy pian joku hitti vissiin levyttää =)
Imetysbiisiä ei oo mun tietääkseni koskaan tehty, et alas kelaan sanoja :D :D *kun mun rintani täyttyi maidolla* :x :x Kjäh Käjh!!
Mehän voitais sakilla tehdä aiheesta hittibiisi tuolla pikkujouluissa :whistle: :wave: Mutta muuten tuos olis jo kertosäe valmiina :D :D :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:26 Beshi kirjoitti:
\No meikäläinen lukaasi yhden kohdan totaallisen väärin :whistle: B) Luin että" kun on maistellut miestä"....siinä kohtaa piti peruuttaa ja lukaasta uusiksi..*hätääsenä ihimisenä ;) ;)*ei malttanut lukia lausetta loppuhun... :whistle: B) :headwall: Mutta mä voin tehdä jotakin suolaasta piirakkaa onko se sitten liha-kala-katkarapu-juusto??? :p Ehdottakaa :wave: :wave:
Ehdottaisin vaikka tonnikala- tai kinkkupiirakkaa :p Katkaravuille sanon :x
 
lemmu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:49 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:26 Beshi kirjoitti:
\No meikäläinen lukaasi yhden kohdan totaallisen väärin :whistle: B) Luin että" kun on maistellut miestä"....siinä kohtaa piti peruuttaa ja lukaasta uusiksi..*hätääsenä ihimisenä ;) ;)*ei malttanut lukia lausetta loppuhun... :whistle: B) :headwall: Mutta mä voin tehdä jotakin suolaasta piirakkaa onko se sitten liha-kala-katkarapu-juusto??? :p Ehdottakaa :wave: :wave:
Ehdottaisin vaikka tonnikala- tai kinkkupiirakkaa :p Katkaravuille sanon :x
Peesaan tuuleenhuutajaa =)
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 17:36 lemmu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:49 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:26 Beshi kirjoitti:
\No meikäläinen lukaasi yhden kohdan totaallisen väärin :whistle: B) Luin että" kun on maistellut miestä"....siinä kohtaa piti peruuttaa ja lukaasta uusiksi..*hätääsenä ihimisenä ;) ;)*ei malttanut lukia lausetta loppuhun... :whistle: B) :headwall: Mutta mä voin tehdä jotakin suolaasta piirakkaa onko se sitten liha-kala-katkarapu-juusto??? :p Ehdottakaa :wave: :wave:
Ehdottaisin vaikka tonnikala- tai kinkkupiirakkaa :p Katkaravuille sanon :x
Peesaan tuuleenhuutajaa =)
Kinkku, tonnikala ja katkarapu käy :p Ja tietysti juustokin ;) Nam nam!!!

Mä tuon sitten jotain helppoa ja yksinkertaista :whistle: Miten olis jos varaisin ton glökin, ilman terästettä. Ne kaikki varmaan hoitaa itse ;) Ja kertakäyttö mukeja ja servettejä.

 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 18:08 Ina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 17:36 lemmu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:49 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 15:26 Beshi kirjoitti:
\No meikäläinen lukaasi yhden kohdan totaallisen väärin :whistle: B) Luin että" kun on maistellut miestä"....siinä kohtaa piti peruuttaa ja lukaasta uusiksi..*hätääsenä ihimisenä ;) ;)*ei malttanut lukia lausetta loppuhun... :whistle: B) :headwall: Mutta mä voin tehdä jotakin suolaasta piirakkaa onko se sitten liha-kala-katkarapu-juusto??? :p Ehdottakaa :wave: :wave:
Ehdottaisin vaikka tonnikala- tai kinkkupiirakkaa :p Katkaravuille sanon :x
Peesaan tuuleenhuutajaa =)
Kinkku, tonnikala ja katkarapu käy :p Ja tietysti juustokin ;) Nam nam!!!

Mä tuon sitten jotain helppoa ja yksinkertaista :whistle: Miten olis jos varaisin ton glökin, ilman terästettä. Ne kaikki varmaan hoitaa itse ;) Ja kertakäyttö mukeja ja servettejä.
Juu selevä...jokainen hoitaa terästeet itse ;)
 
opiskelijaäippä


Juu selevä...jokainen hoitaa terästeet itse ;) [/quote]

eli siis omat teräaseet joukkoon..eikö täälläpäin oo tapana tota puukkohippasleikkiä leikkiä??tai näin me etelästä tulevat ainaki luullaan.. ja siinähän ois samalla ajanvietettäki.toi mun tiptap hengessä sävelletty ja sanotettu hittibiisi nännihaavaumista ei varmaan koko iltaa kuitenkaan kestä.paitsi tietysti jos teen siihen vaik jonku kivan koreografianki.hmm..*jää miettimään* =)

 
AJATTELIN TÄÄLLÄ ILMOITELLA, KUN ASIANOMAINEN ITSE PYYSI ETTÄ TÄÄLLÄ KERRON! JÄRJESTELEN JADELINEN KANSSA NUITA PIKKUJOULUJA, MUTTA JÄRJESTELYT ON NYT VÄHÄN AIKAA KATKOLLA KOSKA JADELINE JOUTUI SAIRAALAAN ERISTYKSIIN, KOSKA HÄNEN PIENELLÄ POJALLA TODETTIIN MYÖS HINKUYSKÄ. JADELINEHAN ITSE KERTOI PALSTALLA ENNEMMIN ETTÄ HÄNELLÄ TODETTIIN HINKUYSKÄ. JADELINE EI OLE ITSEKÄÄN VIELÄ PARANTUNUT VAIKKA LÄÄKEKUURIN JO SÖIKIN. OVAT AINAKIN VIIKON SIIS ERISTYKSESSÄ. JATKAMME SITTEN JÄRJESTELYJÄ KUN HE KOTIUTUVAT. TOIVOKAAMME HEILLE PIKAISTA PARANTUMISTA! OLEN HEIHIN YHTEYDESSÄ, LÄHETÄNKÖ JOLTAKIN TERVEISIÄ? :'( :flower: =) :D
 
Beshi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 21:02 kesäkuu kirjoitti:
AJATTELIN TÄÄLLÄ ILMOITELLA, KUN ASIANOMAINEN ITSE PYYSI ETTÄ TÄÄLLÄ KERRON! JÄRJESTELEN JADELINEN KANSSA NUITA PIKKUJOULUJA, MUTTA JÄRJESTELYT ON NYT VÄHÄN AIKAA KATKOLLA KOSKA JADELINE JOUTUI SAIRAALAAN ERISTYKSIIN, KOSKA HÄNEN PIENELLÄ POJALLA TODETTIIN MYÖS HINKUYSKÄ. JADELINEHAN ITSE KERTOI PALSTALLA ENNEMMIN ETTÄ HÄNELLÄ TODETTIIN HINKUYSKÄ. JADELINE EI OLE ITSEKÄÄN VIELÄ PARANTUNUT VAIKKA LÄÄKEKUURIN JO SÖIKIN. OVAT AINAKIN VIIKON SIIS ERISTYKSESSÄ. JATKAMME SITTEN JÄRJESTELYJÄ KUN HE KOTIUTUVAT. TOIVOKAAMME HEILLE PIKAISTA PARANTUMISTA! OLEN HEIHIN YHTEYDESSÄ, LÄHETÄNKÖ JOLTAKIN TERVEISIÄ? :'( :flower: =) :D
Ilman muuta pikaisia paranemisia ja terveisiä.*lähettää ison sylillisen lämpöisiä halauksia molemmille potilaille* :flower: :flower: :wave:
 
Ina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 23:52 Maikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 21:23 opiskelijaäippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 21:16 Hanksu kirjoitti:
terveisiä ja parantumista ihan rauhassa. me odotamme kyl. terveys on tärkein. :flower:
peesaan! :heart:
Peesaan kanssa parantumisia sinne molemmille!!
Peesailen myös! Pikaista paranemista kummallekkin :)
 
Beshi
Meikä joutuu tässä vaiheessa vetämään "kuvitellusta hätäjarrusta" Eli mun osallistuminen pikkujouluun on nyt vaakalaudalla. Tuli luultavasti sille suunnitellulle viikonlopulle ristiäiset, joten voip olla että mä en osallistu pippaloihin. Ainakin ajoissa sain nyt tietää näistä tulevista sukujuhlista. Kassotaan miten ja kuinka käy.... :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 18:56 Beshi kirjoitti:
Meikä joutuu tässä vaiheessa vetämään "kuvitellusta hätäjarrusta" Eli mun osallistuminen pikkujouluun on nyt vaakalaudalla. Tuli luultavasti sille suunnitellulle viikonlopulle ristiäiset, joten voip olla että mä en osallistu pippaloihin. Ainakin ajoissa sain nyt tietää näistä tulevista sukujuhlista. Kassotaan miten ja kuinka käy.... :xmas:
KÄÄK!!! :eek:
 
jadeline
joo,tässä kävi nyt niin että tuo päivä ei sovi mulle eikä pääse myöskään nikki "kesäkuu" kun me saatiin tietää että meillä on just tuolloin reissu helsinkiin samba porukan kanssa...joten pitäiskös miettiä uutta päivää jos alkaa näyttää siltä että osan ottajat senkus vähenee :) ?
 

Yhteistyössä