Seinäjoelle pikkujoulu

Ina
Kannatetaan. Ja kuulosti ihan kivalta ne sauna/nyyttäri pikkujoulut :xmas: Kaikki vain kertakäyttöastia periaatteella, niin ei tuu tiskii vaan roskii. Ja jos lähtee jatkoille ei tarvii raahaa mukana, edellyttäen että kaikki syödään :whistle: Pitää sitten katsoa sitä yöpymistä niin pääsee jatkoillekkin :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 15:41 Niinukka kirjoitti:
Siis meinaatteko minkälaisen järjestää...? Ettekai meinaa että sinne kaikki yrittää jokapuolelta suomea????
Täytyisiköhän koittaa järjestellä pikkujouluja eri puolelle suomenmaata 2+ hengessä...? ;)
Minä ainakin olisin innokas osallistumaan/järjestämään pikkujouluja Järvenpää, Porvoo- akselilla.... Muita innokkaita täältä päin? :D :attn: :attn: ;)
saa tulla ken haluu, mut tee aloitus tälle palstalle järvenpää nimellä niin saat oman porukan sinne kasaan. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 14:46 Hanksu kirjoitti:
Tuuleenhuutaja olisikko innokas organisoimaan? Voidaan yhdessäkin hoitaa asiaa.. ja nimiä sitte innokkaista... tohon jonoon mars! :D
Mä mielelläni delegoisin tämän järjestämisen sellaiselle, joka asuu Seinäjoella tai edes tietää niitä mahdollisia vuokrattavia paikkoja. Onko kellään suhteita tms.? :whistle:
 
heips! onko täällä seinäjokisia, nurmolaisia, tms. jotka tuntevat seinäjoen seudun? itse olen nurmosta ja tunnen seinäjokea jonkun verran. suhteita ei ole yhteenkään kokoontumis tilan omistajaan. (ainakaan vielä, heh,heh). =) =) voisin olla mukana järjestämässä pikkujoulua tulisiko joku minua auttelemaan? tuo kertakäyttö astia idea oli hyvä! sit vaan myöhemmin vois sopia et mitä muuta syömistä vois tuoda? kuka olis vapaa ehtoinen järjestäjä? oon kova tinkimään, et voitas saada tuosta tilan vuokrasta kiva alennus!!! apua nyt kukaan ei lähde mun messiin! :eek:
 
Kesäkuu *kovana tinkijänä* vois pyytää meille tarjouksia ja kysellä ylipäänsä missä olis tilaa. Täytys kai se ajankohta nyt ensin lyödä lukkoon tai laittaa vaikka pari päivämäärää ja kattoo kumpana pääsis eniten porukkaa tulemaan. Kesäkuu on idean äiti, me muut vain odotellaan innolla mitä tuleman pitää!! :whistle: :p B)
 
Jadeline
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 17:04 kesäkuu kirjoitti:
heips! onko täällä seinäjokisia, nurmolaisia, tms. jotka tuntevat seinäjoen seudun? itse olen nurmosta ja tunnen seinäjokea jonkun verran. suhteita ei ole yhteenkään kokoontumis tilan omistajaan. (ainakaan vielä, heh,heh). =) =) voisin olla mukana järjestämässä pikkujoulua tulisiko joku minua auttelemaan? tuo kertakäyttö astia idea oli hyvä! sit vaan myöhemmin vois sopia et mitä muuta syömistä vois tuoda? kuka olis vapaa ehtoinen järjestäjä? oon kova tinkimään, et voitas saada tuosta tilan vuokrasta kiva alennus!!! apua nyt kukaan ei lähde mun messiin! :eek:
minä järkkään sun kanssas,soitellaan ja mä alan nyt etsiä hyvän tilan minne voidaan mennä.ilmottelen sitten tänne =)
 
HEI VAAN!!! VÄRKKÄSIN TOS NOITA MAHDOLLISIA PIKKUJOULU PÄIVIÄ, JA OTAN ESILLE TÄS NIITÄ VÄHÄN USEAMMAN, JOS NIISTÄ LÖYTYIS SIT SELLAINEN, JOKA SOPIS MAHDOLLISIMMAN MONELLE. NE PÄIVÄT OLIS TÄLLÄISET: PE 26.11
LA 27.11
PE 3.12
LA 4.12
PE 10.12
LA 11.12

ILMOITELKAA MIKÄ, TAI MITKÄ PÄIVÄT OLISIVAT TEILLE SOPIVIA. TOIVOTTAVASTI PÄÄSTÄÄN SOPUUN TOSTA PÄIVÄSTÄ. SE PAIKKA SOVITAAN SIT KUN ENSIN SAADAAN SELVILLE MAHDOLLISET JUHLIJAT. KAIKKI NYT MUKAAN!!! :xmas: :xmas: :xmas:
 
Jadeline
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 18:28 kesäkuu kirjoitti:
HEI VAAN!!! VÄRKKÄSIN TOS NOITA MAHDOLLISIA PIKKUJOULU PÄIVIÄ, JA OTAN ESILLE TÄS NIITÄ VÄHÄN USEAMMAN, JOS NIISTÄ LÖYTYIS SIT SELLAINEN, JOKA SOPIS MAHDOLLISIMMAN MONELLE. NE PÄIVÄT OLIS TÄLLÄISET: PE 26.11
LA 27.11
PE 3.12
LA 4.12
PE 10.12
LA 11.12

ILMOITELKAA MIKÄ, TAI MITKÄ PÄIVÄT OLISIVAT TEILLE SOPIVIA. TOIVOTTAVASTI PÄÄSTÄÄN SOPUUN TOSTA PÄIVÄSTÄ. SE PAIKKA SOVITAAN SIT KUN ENSIN SAADAAN SELVILLE MAHDOLLISET JUHLIJAT. KAIKKI NYT MUKAAN!!! :xmas: :xmas: :xmas:
kaikki muut tuosta mutta tuo 27.11 pitää sulkea pois kahdesta syystä

1) tila on luultavasti silloin varattu
2)meillä on silloin miehen työpaikan pikku joulut
 
semma
Voi apua...... Nyt kävi niin etten voi 100% varmuudella päästä mukaan pippaloihin,kun sain tänään kuulla et pääsin extraajan töihin,ja se tarkoittaa sitä että se on silloin mentävä kun on tarvetta :attn:
Mut en heitä kintaita sivuun ennenkuin tiedetään lisää ja aika,paikka ja mun työt etc :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 18:28 kesäkuu kirjoitti:
HEI VAAN!!! VÄRKKÄSIN TOS NOITA MAHDOLLISIA PIKKUJOULU PÄIVIÄ, JA OTAN ESILLE TÄS NIITÄ VÄHÄN USEAMMAN, JOS NIISTÄ LÖYTYIS SIT SELLAINEN, JOKA SOPIS MAHDOLLISIMMAN MONELLE. NE PÄIVÄT OLIS TÄLLÄISET: PE 26.11
LA 27.11
PE 3.12
LA 4.12
PE 10.12
LA 11.12

ILMOITELKAA MIKÄ, TAI MITKÄ PÄIVÄT OLISIVAT TEILLE SOPIVIA. TOIVOTTAVASTI PÄÄSTÄÄN SOPUUN TOSTA PÄIVÄSTÄ. SE PAIKKA SOVITAAN SIT KUN ENSIN SAADAAN SELVILLE MAHDOLLISET JUHLIJAT. KAIKKI NYT MUKAAN!!! :xmas: :xmas: :xmas:
Mulle kävis noista vain 10.12. tai 11.12. :xmas:
 
Oon kattellut näitä ilmoittamianne sopivia päivämääriä, ja olen tullut tulokseen että tuo 11.12 olis sellainen joka kävis tosi monelle. että oisko se päivä sit se??? paikka ja kellon aika varmistellaan sit myöhemmin. käviskö tälläinen järjestely? jadeline soitellaan asiasta paremmin.
 
Jadeline
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 21:25 kesäkuu kirjoitti:
Oon kattellut näitä ilmoittamianne sopivia päivämääriä, ja olen tullut tulokseen että tuo 11.12 olis sellainen joka kävis tosi monelle. että oisko se päivä sit se??? paikka ja kellon aika varmistellaan sit myöhemmin. käviskö tälläinen järjestely? jadeline soitellaan asiasta paremmin.
juu,mutta se riippuu sitten vielä siitäki koska tilat on vapaana nuo tilat on tosi suositut just pikku joulu käyttöön.yritän hoputtaa tuota miestä selvittämään ne vuokrat yms. =) :wave:
 
Minkämoista tarjoilua on ajateltu? :p
Mä en ainakaan osaa mitään hienoja ja monimutkaisia jutskia tehdä, joten kysymys kuuluukin kestättekö hymyssä suin ja yökkäilemättä mun leipomat sotkut vai pitääkö mun tulla Hyväskän kautta?
 
kattellaan noita syömis juttuja lähempänä, kun tuo paikka varmistuu!!! mut varmaan on syytä vähän sopia että mitä kukin tuo. että sielä ei oo sit 30 sipsipussia pöydällä, ja sen jälkeen kaikilla pirunmoinen jano. mut niinhän se pitää ollakin? siis se jano? :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 23:03 Beshi kirjoitti:
Mä voisin väsätä jotakin suolaista piirakkaa tai muuta semmoista taikka makiaa ihan kuinka vaan*otan toiveita vastaan ;) *
No jos kerta ehdottaa saapi, niin alotetaan vaikka erilaisilla juustoilla, viinirypäleillä ja punaviinillä ja sen päälle sitten kunnon pihvi, vaikka härkää tai sitten kevyempi vaihtoehto vois olla ehkä pestolla täytetty broilerin rintafile. Siihen kyytipojaksi jotkut perunat, ihan saat itse päättää onko ne sitten pariisinperunat vaiko lohkoperunat, eihän me siis mitään kranttuja olla. :whistle: Ja kivana lisukkeena niille vaikka paahdettuja hedelmiä ja vuohenjuustoa. Jälkkärinä joku makea likööri vois tehdä terää. :p :)

*eikös niitä toiveita saanut esittää?* :saint:
 

Yhteistyössä