se tuli ero sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Juu, mies pakkas kamansa ja lähti koska minä aioin lähteä perjantaina vähän viihteelle, tosin ihan autolla mutta kuitenkin. Edellisen kerran olen käynyt viihteellä vuosi sitten lokakuussa.
Noh, mies silmoitti että jos lähden niin suhde on ohi. Uskomatonta mutta totta.

Mäkin aion perjantaina viihteelle. Tosin olen selvin päin ja käyn nykyään melkein joka viikonloppu. Mut koska mieskin harrastaa urheilua monta kertaa viikossa, mä saan mielestäni sillon ottaa yhden illan.

[QUOTE="joo";22089657]ja sun miehen motiivi on mikä? siis miksi ei päästä baariin? ja minkä ikäsiä olette??[/QUOTE]

se kun hänkään ei käy missään ja meen vaan miehiä kattomaan... Ja tosiaan, yli kolmekymppisiä ollaan.

:O

...ja mun ukko tossa just kyseli, kun tuli kotiin iltaa viettämästä kavereittensa kanssa, et etkö säkin tahtois joskus mennä iltaa viettämään jonnekin. Mulla vaan on se tilanne, et mun kaverit on pitkälle pienten lasten äitejä, joita ei huvita tai eivät pääse mihinkään... :snotty:

[QUOTE="mimmi";22089682]se kun hänkään ei käy missään ja meen vaan miehiä kattomaan... Ja tosiaan, yli kolmekymppisiä ollaan.[/QUOTE]

Anna mä arvaan, mitä sun ukkos ajattelee:
Se TIETÄÄ, että perjantaihin mennessä anelet ja polvillasi pyydät häneltä anteeksi ja perut julman aikeesi tehdä tuollaista, mikä syvästi loukkaan ukkosi herkkiä tunteita.

Tule perjantaina / lauantaina kertomaan tänne miten tässä kävi.

Hyvä että moisesta eroon pääsit, ei ole tervettä tuollainen ollenkaan. Tosin, eiköhän se ukko sieltä takaisin matele kun tajuaa, ettei onnistunutkaan pelottelemaan sinua tossun alle vaan pidit pääsi.

[QUOTE="täti";22089814]Anna mä arvaan, mitä sun ukkos ajattelee:
Se TIETÄÄ, että perjantaihin mennessä anelet ja polvillasi pyydät häneltä anteeksi ja perut julman aikeesi tehdä tuollaista, mikä syvästi loukkaan ukkosi herkkiä tunteita.

Tule perjantaina / lauantaina kertomaan tänne miten tässä kävi.[/QUOTE]

Näinhän se menee... nyt vaan pitäis koota itsensä eikä antaa periksi.

ole onnellinen, että miehesi lähti! miehesi on sairaalloisen mustasukkainen ja kun et tottele hän tekee tollaisia typeriä temppuja, takashan se tulee joka tapauksessa. sinuna tosiaan eroaisin!

Oletko nyt ihan varma että miehesi sanoi tuon tosissaan vai tulitko tänne kirjoittelemaan hetken mielijohteesta itkupotkuraivaririidan päätteeksi?

Teidän asiat selviävät satavarmasti kun vähän juttelette, tuskin tuollaisesta kukaan täysijärkinen alkaa tosissaan eropapereita kirjoittelemaan.

Oletko nyt ihan varma että miehesi sanoi tuon tosissaan vai tulitko tänne kirjoittelemaan hetken mielijohteesta itkupotkuraivaririidan päätteeksi?

Teidän asiat selviävät satavarmasti kun vähän juttelette, tuskin tuollaisesta kukaan täysijärkinen alkaa tosissaan eropapereita kirjoittelemaan.

Mä en ole ottanut asiasta minkäänlaista raivaria ja tästä on monta päivää jo keskusteltu. Mies ilmoitti että hän ei enää asiasta puhu vaan ottaa kamansa ja lähtee jos menen ja kun sanoin että menen niin lähti tavaroineen...

Juu, sen verran päivitän tätä että ilmoitin tuolle miehelle että kun kerran lähti niin ei tarvitse takaisin tulla. Mä olen sinkku nyt ja lähden viihteelle :)

Yhteistyössä