ihan kamala asia tapahtui reilu viikko sitten.

lumihiutale82

Aktiivinen jäsen
17.08.2006
3 088
0
36
olin viihteellä..mieheni oli selvinpäin ja ajoi autoa.lähdin yökerhosta noin kello 03 pois ja odottelin miestäni erään pitserian edessä.
siinä seisoskeli nainen ja mies..odottelivat pitsoja.menin juttelemaan heidän kanssa ja se nainen vaikutti jotenkin vihaiselta.en muista tarkkaan mitä se sanoi minulle mutta jotain vihasella äänellä.lähdin kävelemään pois päin heistä...tämä nainen tuli perääni ja repi hiuksista minut maahan ja potkaisi kolme kertaa päähän,yksi potkuista osui kasvoihin.
pääsin ylös maasta ja tämä nainen lähti pitseriaan päin takaisin.
soitin poliisit paikalle.kun olin puhelimessa niin tämä mies ja nainen tulivat pitsojen kanssa minua kohti...nainen yritti halata ja kysyi että ei kai sattunut?sanoin että mene pois siitä ja he lähtivät kävelemään eteenpäin.
poliisit tulivat hetken päästä siihen ja ottivat minut kyytiin..yritimme siis etsiä näitä ihmisiä mutta ei niitä löytynyt enää.
poliisit ottivat kuvia kasvoistani sekä polvesta ja kädestä.sanoivat että siitä tehdään rikosilmoitus.
menimme mieheni kanssa heti päivystykseen mutta siellä oli seitsemän tunnin jonot joten emme jääneet sinne.en siis käynyt lääkärissä.

nyt tämä vasen poski on edelleen todella kipeä ja tuntuu sellainen kova kohta..täytyy varmaan mennä näyttämään lääkäriin tänään. :/ silmäkin tuntuu jotenkin samealta.

en usko että sitä naista löytyy koskaan....mutta poliisit sanoivat että kaupungilla on valvontakameroita je he tutkivat ne,jos sieltä löytyisi jotain...

on niin masentunut olo...miten tollasta voi tapahtua...en uskalla lähteä kyllä enää kaupungille viihteelle. :/

Sen siitä sit saa kun koittaa olla kaveria ja mennä juttelemaan mukavia. Samanlainen meno on täällä Raumalla, ei paljon kannata turpaansa avata jos on viikonloppuriennoissa... :(

Eikä tommosta kuitenkaan ikinä kiinni saada :( :hug:

No en usko että kukaan ihan syyttä suotta käy toisen kimppuun (paitsi jos on jotenki sairas). Unohditko kertoa että flirttailit sen miehen kanssa tai jotain.. :D Tietysti en väitä etteikö kyseessä olis ollut just joku hullu vaan..

Hullu nainen, että vielä yritti tulla halailemaan... :o Ja ihme mies, kun ei tehnyt mitään, vaan antoi ämmän potkia. Ihan sekoa porukkaa. Toivottavasti naamasi tulee kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kannata tyrkyttää seuraansa:
sen olen oppinut vaikken pahoinpitelyn uhriksi joutunutkaan.

Miksi edes menit juttelemaan?

Näinkö on, et ap:n oma vika, kun meni juttelemaan ja sit pahoinpideltiin. HALOO. Ootko myös sitä mieltä et jos joku raiskataan ja sillä oli minihame ni se oli ihan oma moka

Alkuperäinen kirjoittaja herne:

Näinkö on, et ap:n oma vika, kun meni juttelemaan ja sit pahoinpideltiin. HALOO. Ootko myös sitä mieltä et jos joku raiskataan ja sillä oli minihame ni se oli ihan oma moka

No aika monihan on tuota mieltä. Se perustuu siihen uskomukseen, että itselle ei koskaan tuommoista voisi tapahtua. Tavallaan ihmiset uskovat, että kaikella tapahtuneella on joku syy ja että se kelle tapahtuu on itse aiheuttanut tapahtuman. Tälläisen uskomusmaailman takia raiskattu kokee syyllisyyttä.

No huh huh. Oli kyllä kamala tilanne. Aina ei osaa ennalta aavistaa, että joku voi käyttäytyä kuin kaistapää.

Kaverini sai kerran automaattijonossa turpaan joltain bodarilta. Rauhassa odotti vuoroaan, ei mitään liian lähellä tai mitään. Bodari oli ensin automaatilla, kone nielaisi kortin ja siitä vittuuntuneena pamautti takana olevaa kaveriani suoraan silmään.

Alkuperäinen kirjoittaja herne:

Niih... Tervepäinen ihminen yleensä osaa sanoa jos ei halua seuraansa ketään. Eli joku "mene pois" tai vaikka "häivy" tai vihaisena vaikka "painu....siitä" luulis kyllä onnistuvan vähän vähä-älyisemmältäkin kansalaiselta.. Ei tarvii liiveihin uida :o

Ei tietenkään saa raiskata, joso minihame.

Mutta kaikki ei pidä siitä että ventovieraat tulevat juttelemaan. Kaikki ei siedä sitä.

tietenkään ei saa hakata, jos toisen seura ei mielytä.

Mutta kyllä mun oma suojeluvaistoni sanoo sen että ihan kaikkiin paikkoihin ei kannata itseänsä tunkea.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
olin hölmö kun menin juttusille....ei voi mitään..en mene toiste. :/ masentaa tapahtuma vaan todella paljon..oli pakko purkaa.

Et ollut hölmö. Et olisi voinut etukäteen tietää, että se nainen on hullu. Ethän sä voi alkaa kävelemään seinänvieriä pitkin siksi, että joku vastaantulija ehkä sekoaa. Tommosta sattuu, mutta ei ollut sinun tyhmyyttä, vaan ihan sen naisen. sehän sun tukassa raahautu.

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
joo ja vaikka ap oliskin flirttaillu niin ei oikeuta käymään käsiks ketään

lapsillekko pitää opettaa et hakkaa toi jos se kattoo sua väärin?

No ei tietenkään oikeuta käymään käsiks mutta ei sekään kovin kypsää käytöstä olis jos alkaa toisen puolisolle flirttailemaan. (En väitä että niin olis ollut tässä tapauksessa)

Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Saisko poliisit pitseriasta tietoa? Jos kerran siellä kävivät ostamassa pitsaa, jos maksoivat pankkikortilla? Tai onko pitseriassa valvontakameroita?

HUOM!

niin en tiedä...ei ole poliiseista vielä kuulunut mitään.kutsu tulee kuulusteluun jossain vaiheessa..ehkä silloin selviää enemmän.

Aplle :hug:

Ihmeellistä, miten jotkut on sitä mieltä että juttelussa olisi jotain pahaa. Suomalaiset ovat muutenkin niin juroa kansaa, on tosi piristävää joskus jutella vaikka siellä pitseria jonossa tms!

Ei mulle ole tullut mieleenkään, että ihmisille puhumista tarttis alkaa varoa sen takia, että voi saada turpiinsa. Ja minihameessakin aion kulkea, raiskauksesta syyllistetään kyllä ilman minarin käyttämistäkin.

muakin yleensä pelottaa olla kaupungilla yksin kun noista vihasista naisista ei tiedä koska tulee joku päälle. kun näköjään tuo nyrkki on aina se ensimmäinen joka puhuu.. ärsyttäää tollanen toivottavasti ne saatais kiinni. ja parantumisa sulle ja toivotaan että ei oo mitään vakavaa sielä poskessa käynny.

välil oon kyl miettiny että eikö ihmiset tajua että yks lyönti voi halvaannuttaa toisen tai pahimmassa tapauksessa tappaa jos vaan oikeeseen paikkaa osuu..