Se taisi sitten olla siinä se....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onhan tämäkin tietysti tapa lopettaa yli 2 vuoden seurustelu. ..mutta melko julma sellainen.
Mies lähti reilu kuukausi sitten reissuun. Koko tänä aikana eI ole kuulunut sitten niin yhtään mitään. Puhelin kiinni...Liekö ei verkkoa vai mikä.
Nyt sitten päätin että riittää...pakko tässä on saada tietää onko se edes hengissä. Löysin pitkän hakemisen jälkeen yhden sukulaisen jolta sitten kysymään. Sainkin melkoisen uutispommin. Tämä oli lähtenyt kuulemma jo 6.10 sieltä..lomalle! Eivät tienneet minne...arvelivat että jos ei kerran suomeen tullut niin voihan se olla mennyt vaikka marmarikseen tai kuka sitä tietää mihin.
Siis...anteeks?
Sen matkan tarkoitus oli asioiden hoitaminen eikä mikään lomailu. Sitten se ihan ilmoittamatta mitään päättää lähteä pikku hauskanpitoreissuun.
Ensiksikin se on jo fakta että jos toinen on näin kauan edes yhtä viestiä laittamatta niin eipä se tunnu että sitä hirveästi tämä suhde kiinnostaa. Kyllä nyt jostain löytyy esim. Wifi vaikka olisi missä perähikiällä.
Puhumattakaan tämmösestä tempusta :/

Oon ihan rikki...en pysty edes syömään. Oksettaa, itkettää..
Mä olin näköjään näin samantekevä.
Julma tapa tajuta missä mennään. Toista ei saa edes mitenkään kiinni kun se luurion ja pysyy kiinni.

Ajatuksia ?

Aika raukkamainen teko, jättää noin.
Yksi minun kaveri on jätetty puhelimitse, 8vuoden suhde, josta naimisissakin monta vuotta.
Toinen rohkea tapaus laittoi tekstiviestin kaverilleni.
Varsinaisia urhoja. Mikä lie syy siihen, ettei ole munaa tulla irl jättämään? Pelko! Melkoinen vellihousu pitää kyllä olla. Kaukosuhteet tietty eri asia, mutta senkin voi pyrkiä järjestämään niin, että pääsee kasvokkain lopettamaan suhteen.

P.S. Oletko se, joka aikaisemminkin kirjoitteli siitä, kun mies ei vastaa ja hänellä käytössä prepaid-liittymä?

Se on ollut joku muu...ekaa kertaa mihinkään kirjotan nyt kun alkoi vituttamaan ja rankasti :(
Kai se mut sitten on jättänyt niin.
Mikään ei ollut vialla lähtiessä...Siksi tää on niin outoa
Mutta ei se nyt prkl tommosta temppua tekis jos minä merkitsisin mitään. ..Kaipa se kuvitteli etten mä ikinä saa tietää.

Meinasikohan se sit vaan palata joku päivä kuin ei mitään...
En tiedä miten reagoisin jos seisoisi ovella.

Nykyajan ihmisillä ei ole selkärankaa lopettaa suhdetta oikein, vaan yritetään mennä siitä mistä aita on matalin ja siten aiheutetaan toiselle paljon enemmän tuskaa kuin jos homman hoitaisi oikein.
Lohduttaudu sillä, että parempi kun selkärangaton luuseri osoitti todelliset karvansa jo tässä vaiheessa. Pahimmassa tilanteessa olisit huomannut vasta naimisissa, että parisi ei kykene puhumaan asioita selväksi vaan tosiaan tekee mitä haluaa eikä ajattele muita pätkääkään.

Mies oli siis maahanmuuttaja, koska ei palannut Suomeen? Mistäpäin hän oli kotoisin?

Ja sitten se vakavampi kysymys. Olitko oikeasti autuaan tietämätön, että kulttuurit oikeasti ovat erilaisia? Että hänen kulttuurissaan hän hoitaa asioitaan niinkuin haluaa, tilitysvelvollisuutta sinulle ei ole (edes moraalisessa mielessä).

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Onhan tämäkin tietysti tapa lopettaa yli 2 vuoden seurustelu. ..mutta melko julma sellainen.
Mies lähti reilu kuukausi sitten reissuun. Koko tänä aikana eI ole kuulunut sitten niin yhtään mitään. Puhelin kiinni...Liekö ei verkkoa vai mikä.
Nyt sitten päätin että riittää...pakko tässä on saada tietää onko se edes hengissä. Löysin pitkän hakemisen jälkeen yhden sukulaisen jolta sitten kysymään. Sainkin melkoisen uutispommin. Tämä oli lähtenyt kuulemma jo 6.10 sieltä..lomalle! Eivät tienneet minne...arvelivat että jos ei kerran suomeen tullut niin voihan se olla mennyt vaikka marmarikseen tai kuka sitä tietää mihin.
Siis...anteeks?
Sen matkan tarkoitus oli asioiden hoitaminen eikä mikään lomailu. Sitten se ihan ilmoittamatta mitään päättää lähteä pikku hauskanpitoreissuun.
Ensiksikin se on jo fakta että jos toinen on näin kauan edes yhtä viestiä laittamatta niin eipä se tunnu että sitä hirveästi tämä suhde kiinnostaa. Kyllä nyt jostain löytyy esim. Wifi vaikka olisi missä perähikiällä.
Puhumattakaan tämmösestä tempusta :/

Oon ihan rikki...en pysty edes syömään. Oksettaa, itkettää..
Mä olin näköjään näin samantekevä.
Julma tapa tajuta missä mennään. Toista ei saa edes mitenkään kiinni kun se luurion ja pysyy kiinni.

Ajatuksia ?

Onko oikeasti niin, että teidän suhde on ollut hyvin tasapainoinen ja onnellinen alusta asti? Mies on ottanut myös sinut huomioon suhteen toisena osapuolena? Oletteko aiemmin aina yhdessä neuvotelleet menemisenne ja tulemisenne?

Sinuna en juurikaan soisi ajatuksia kyseiselle miehelle. Hän selkeästi pitä oikeutettuna toimia juuri haluamallaan tavalla ja sinun pitäisi sopeutua siihen. Toivottavasti osaat valita seuraavan kumppanisi paremmin.
Ja ei, se ei ole sinun vikasi, että joku muu on ääliö. Tämä on ns. risteyskohta elämässäsi, josta voit oppia paljonkin. Ota siitä kaikki irti. Pidä hauskaa. Nauti elämästäsi. Unohda tämä mies.

Yhteistyössä