Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:seuraavaks oot nopeempi ja teet saman
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:seuraavaks oot nopeempi ja teet saman
![]()
Ai lähden autonhakureissulle Tukholmaan sen pomon kanssa?![]()
En mä haluu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta siis pakko sanoa et meillä kyl tulis varmaan vähän kinaa jos tollaset tulis noin pienellä varotusajalla, mitä jos olis ehtiny sopimaan jo jotain muuta jne. Kai tollasista vähän pitäs keskustella kuitenkin vaikka asiassa mitään ei olekkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei mutta lähdet mun kanssa bilettämään, kun mä "yllättäen" tuun sinnepäin. B) :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta siis pakko sanoa et meillä kyl tulis varmaan vähän kinaa jos tollaset tulis noin pienellä varotusajalla, mitä jos olis ehtiny sopimaan jo jotain muuta jne. Kai tollasista vähän pitäs keskustella kuitenkin vaikka asiassa mitään ei olekkaan.
Meillä ei. Siis kun meidän elämä on ihan oikeasti sellaista, että miehen vapaapäivistäkään ei välttämättä tiedä ennen kun kyseisen päivän aamuna, ja miehen työajat on sellaiset että mun sopimiset ei paljoa auta kun se selviytyy töistä kotiin joka tapauksessa vasta klo 22-23. Meillä kaikki on jo vuosikaudet tullut tosi lyhyellä varoitusajalla, ongelmana on pikemminkin se että mitään ei voi sopia tai suunnitella viikkoja saatikka kuukausia etukäteen.
Sen varmistin, että tulee kotiin perjantai-illaksi, päästämään mamman kotiin nukkumaan ja vahtimaan nukkuvia muksujaan, kun mä menen luokkabileisiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saanks mä kysyä et mitä se sit tekee työkseen?
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Tuo on niin tuttua =)
Turkkilaisen miehen kanssa ei ole suunniteltuja päiviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Turkkilaisen miehen kanssa ei ole suunniteltuja päiviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Meidän sika lähtee viikonlopuksi kaverinsa mökille "kalastamaan", pitäiskö pakata sen kamat ja laittaa tuohon oven ulkopuolelle odottamaan sitä!!!!
Ai niin, autot on sen nimissä. En viitsi. Menköön.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Tuo on niin tuttua =)
Turkkilaisen miehen kanssa ei ole suunniteltuja päiviä![]()
Elämä turkkilaisen kanssa ei koskaan käy tylsäksi
ADHD on niiden kansantauti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:minen kyllä tollaseen elämään ehkä pystyis, ahdistais liikaa toi ettei pysty suunnittelee. Lisäks vaatii aika kovaa luottamusta tollanen suhde, eli aika hatun noston arvonen juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Heh, se edellinen ketju samasta aiheesta on aloitettu päivälleen vuosi sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Heh, se edellinen ketju samasta aiheesta on aloitettu päivälleen vuosi sitten![]()
Onko?
Hittolainen, en mä huomannutkaan. Vuosipäivä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:On, on![]()
Sun miehellä on joku sisäänrakennettu laivakello tms![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Vuosipäivä siis toisen naisen kanssa... Sit alat viimestään epäilee kun ens vuonna tapahtuu taas sama..