Se on taas perjantai ja äideillä kiire Alkoon

  • Viestiketjun aloittaja "Uskovainen"
  • Ensimmäinen viesti
Ego
[QUOTE="höh";23537121]ei ole alkoa meidän kylällä, joutuu nyt tyytymään ihan ööliin. :'([/QUOTE]

Asutte sitten tosi pienellä paikkakunnalla :) Meijän kylään mahtuu alkokin vaikka ei oo ees asujia.
No, ei vaiskaan...tuol ison tienvarressa abc johon iskettiin alko ystävällisesti samaan :)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23537053:
Kyllähän kotiäidit voi vetää kännit viikollakin, ei siihen perjantaita tarvita!
:D
Yksi äitisyloman parhaita puolia. Ei tarvitse odottaa perjantaita vaan voi vetää vaikka keskiviikko-kännit.
 
Meillä on onneks kaapissa 400€ edestä viinaa! JesS! Konjakkia, viskiä, punkkuja, vodkaa...

No joo, saa mun puolesta olla. Mies ne toi ku saivat työpaikallaan "myyntibonuksia" -pomo päätti että ostavat viinaa :headwall: Mies ja muut työporukasta oisivat noilla rahoilla halunneet mennä jonneki vkonloppureissuun vaik keski-Eurooppaan, vaan niiden pomo päätti että OSTAVAT VIINAKSIA KOKO RAHALLA!!! Siis wtf?? Miehen yks osuus on kaapissa, loput vielä "hankkimatta"... iesus.
 
joustofrotee
Mä en oo koskaan ostanut Alkosta mitään :ashamed: Pari kertaa oon käynyt, kun mies on kauppareissulla halunnut käydä hienompia olusia ostamassa, mutta ite en oo koskaan ostanut :D
 

Yhteistyössä