Se on muuten jännä, että raskaana ollessa ei tee edes mieli alkoholia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minäkin olin varsinainen sieni vielä hetki sitten :D.
Perjantai ei vaan ollut perjantai ilman siideriä.
Nyt ei edes ajattele enää alkoa :D.

(tuli tuosta korkattu-ketjusta vaan mieleen )

Muuttuukohan mieli yhdeksän kuukauden aikana...

Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:
Joo ja loppuajan vedät alkoholittomia ja sitten lankeet siihen "yhteen saunalonkeroon" :saint:

EN :D.

Kyllä sitä sitten ehtii, kun lapsi on nähnyt päivänvalon. Enää kun en ole vastuussa vain itsestäni.

Kyllä se varmaan yhdeksässä kuukaudessa ehtii mieli muuttua. ;) Mulla ainaki alkaa loppuraskaudesta kyllästyttään se täysi alkottomuus. Ja sen raskauden jälkeen kun on vielä imetysaikakin.. Tosin sit kun jo pystyy juomaan, niin ei enää teekkään kauheasti mieli..

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Kyllä mun on ainakin välillä tehny mieli. Holitonta siideriä olenkin muutamaan otteeseen juonut.

Niin...Saa nyt nähdä, jos joskus semmoinen mieliteko tulee. Luulen kuitenkin, että ohitan sen olankohautuksella.

Neuvolan tämänhetkiset ohjeet on, että ei pisaraakaan.
Mutta sehän oli mulle jo itsestään selvää ennenkuin menin ensimmäiselle käynnille.

Mun ei tee mieli mitään kännejä, vaikka tosiaan ennen ekaa railakkaasti juhlinkin ja ekan jälkeen kolme neljä kertaa vuodessa kunnolla :whistle:
Mutta kyllä mun tekee mieli muutamaa siideriä, mutten ota kun odotan.
Alkoholittoman otin välillä kun oikein teki mieli =)
Mutta tosiaan,ettei tekis mieli ollenkaan on ihan puppua mun kohdalla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kyllä se varmaan yhdeksässä kuukaudessa ehtii mieli muuttua. ;) Mulla ainaki alkaa loppuraskaudesta kyllästyttään se täysi alkottomuus. Ja sen raskauden jälkeen kun on vielä imetysaikakin.. Tosin sit kun jo pystyy juomaan, niin ei enää teekkään kauheasti mieli..

Ehtii varmaan toki ja luulen, että sitten kun joskus vuoden päästä otan siiderin, olen jo siitä yhdestä niin kännissä, etten pystyssä pysy :whistle:.

Jaa ei vai. Mulla viime viikot ollut tuskasia ja ärsyttää jopa sekin kun mies ottaa pari kaljaa silloin tällöin mun läsnä ollessa enkä itse voi :/ Ehkä se johtuu siitä, että mä olen jo ihan täynnä tätä raskautta, viikkoja kasassa 32.

Mutta siltikin raskauden aikana pidän täysin tipattoman linjan kuten ekallakin kerralla, oli mikä oli. Mutta täytyy myöntää, että odotan sitä heinä-elokuuta kun voin korkata yhden sidukan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Mun ei tee mieli mitään kännejä, vaikka tosiaan ennen ekaa railakkaasti juhlinkin ja ekan jälkeen kolme neljä kertaa vuodessa kunnolla :whistle:

Mietin kyllä sitäkin, että onko sitten vielä ottofiilis päällä, kun on vauva maailmassa. Kun ennen tätä raskautta dokasin melko villisti, että tuleeko sitten taas joskus mieli vetää kuuppa himmeeksi, vain onko se aika jo taakse jäänyttä elämää :).

Alkuperäinen kirjoittaja loro:
Jaa ei vai. Mulla viime viikot ollut tuskasia ja ärsyttää jopa sekin kun mies ottaa pari kaljaa silloin tällöin mun läsnä ollessa enkä itse voi :/ Ehkä se johtuu siitä, että mä olen jo ihan täynnä tätä raskautta, viikkoja kasassa 32.

Mutta siltikin raskauden aikana pidän täysin tipattoman linjan kuten ekallakin kerralla, oli mikä oli. Mutta täytyy myöntää, että odotan sitä heinä-elokuuta kun voin korkata yhden sidukan... :whistle:

Tsemppiä sulle. Mulla ei onneksi ole nuo viimeiset viikot helteellä, niin ei ole niin tuskanen olo ainakaan, vaikka voipi olla, että loppuviikoissa on jo semmonen olo, että voisin myydä mahan ensimmäiselle vastaantulijalle :D.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:

Mietin kyllä sitäkin, että onko sitten vielä ottofiilis päällä, kun on vauva maailmassa. Kun ennen tätä raskautta dokasin melko villisti, että tuleeko sitten taas joskus mieli vetää kuuppa himmeeksi, vain onko se aika jo taakse jäänyttä elämää :).

Mulla ainakin kerrat väheni tosiaan 2-4 vuodessa. Eikä useammin tee mieli lähteäkkään. Juhlin sen verran perusteellisesti, että en halua montaa kertaa kanuunassa viettää aikaa kun lapsen kanssa on kiva puuhailla muuten :)
(ja ei tarvitse kenenkään saarnata, että voihan sitä ottaa asiallisesti..;) )

Kummassakaan raskaudessa en ole ottanut pisaraakaan koko aikana ja imetin n. vuoden jonka aikana olin kaks kertaa viihteellä.

Toisten meno jalka jatkaa vipattamista, mun rauhoittui kun esikkoa alettiin suunnittelee =)

elämä jatkuu lapsen jälkeen, sit voi taas siideriä kiskoo mutta imetysaikana mun ei tehny mieli. Eikä yhestä/kahesta tullu yhtään mitään "oloa", kyllä ne entiset määrät vaati.

Alkuperäinen kirjoittaja eee:
elämä jatkuu lapsen jälkeen, sit voi taas siideriä kiskoo mutta imetysaikana mun ei tehny mieli. Eikä yhestä/kahesta tullu yhtään mitään "oloa", kyllä ne entiset määrät vaati.

kyllä mä olin lähes 1,5v alkoholittomuuden jälkeen jo siitä yhdestä hyvässä nousuhumalassa :xmas:

Kyllä mä ainakin oikein himosin sitä siideriä, mutta en tieteskään juonut. Halusin kännätä ja röökata....mutta en tieteskään tehnyt kumpaakaan. Sit kun imetys loppu lähin kaverin kanssa piiitkäsät aikaa viihteelle.

TOTTA! Raskauden tultua ilmi, ei todellakaan tehnyt mieli alkoholia. Abortin tein noin 5 viikon kuluttua raskauden toteamisesta ja sen jälkeen ei ole tehnyt tippaakaan mieli alkoholia. Vellova ja etova olo mikä oli raskaana olessani on vielä niin tuoreessa muistissa, ettei todellakaan tee mieli alkoholia. Ja tästä on jo 8 kuukautta...

Yhteistyössä