se on kyllä puppua että tissit kasvaa e-pillereistä tai..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjättaskut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhjättaskut

Vieras
raskaudesta... mun tissit ei oo reagoinut mihinkään kasvamalla muutaku imetykseen ja sekin kasvu tasaantuu muutamassa kuukaudessa kun maidon tulo tasaantuu ja tissit on taas samaa kokoa kun normaalisti.. ja sitte ku imetys loppuu tissit on entistä pienemmät...

Kuka edes olisi siinä käsityksessä, että e-pillerit olisi joku hormonilääkitys, jota syömällä tissit kasvaa ja voit lopettaa pillerit, kun haluttu tulos on saavutettu?

Tissit turpoavat kyllä e-pillereiden vaikutuksesta monilla, esimerkiksi itselläni yhden kuppikoon aina. Ei johdu lihomisesta, olen syönyt esimerkiksi yasmineista, jotkat ovat oikeastaan laihduttaneet ja silti rinnat kuppikoon suuremmat, mitä ilman pillereitä.

Ja raskaana minulla jo joskus kuudennella viikolla rinnat alkoivat kasvaa ja vaikka paino ei ole noussut kuin kilon tähän mennessä (viikko 15), ovat rinnat 2 kuppikokoa suuremmat. Imetys nostattaa rintojani vielä enemmän. Mutta tottakai rinnat palautuvat aiempaan kokoonsa kun imetys loppuu. Ei kai kukaan kuvittele niillä F kupeillaan olevansa sitten koko loppuelämänsä, jollei satu lihoomaan niin paljoa?

Zoely -merkkisten yhdistelmäpillereiden haittavaikutukset -listassa on mainittu rintojen suureneminen (melko harvinaiset sivuvaikutukset, 1-10 käyttäjällä 1000:sta). Jos syö hormonia niin totta kai sen vaikutuksesta VOI rinnat kasvaa.

Mulla kasvoi tissit kun aloitin yasmine pillerit, tosin mä kyllä turposin niistä pillereistä 7kg, joten johtui siitä nesteen kerääntymisestä. Ja kaikki 7kg lähti itsestään pois kun lopetin pillerit 3 vuoden käytön jälkeen.

Zoely -merkkisten yhdistelmäpillereiden haittavaikutukset -listassa on mainittu rintojen suureneminen (melko harvinaiset sivuvaikutukset, 1-10 käyttäjällä 1000:sta). Jos syö hormonia niin totta kai sen vaikutuksesta VOI rinnat kasvaa.

Mä syön itseasiassa noita zoely pillereitä... vasta eka liuska lähenee loppua.. kyllä rinnat on ajoittain ollu kipeät muttei niissä oo ainakaan vielä suurenemista tapahtunut..välillä tuntuu että melkeen päin vastoin tuntuvat kutistuneen... :D

Mä syön itseasiassa noita zoely pillereitä... vasta eka liuska lähenee loppua.. kyllä rinnat on ajoittain ollu kipeät muttei niissä oo ainakaan vielä suurenemista tapahtunut..välillä tuntuu että melkeen päin vastoin tuntuvat kutistuneen... :D

En ole kasvua huomannut minäkään (aloitin vasta reilu viikko sitten), enkä oleta tapahtuvankaan, mutta mahdollista se on :)

Mulla kasvoi ja eksä innostui ihan älyttömästi, hieman laski kuukauden päästä mut ei mahdu enää entiset rintsikat päälle. Paino ei ole muuttunut kuin sen pari kiloa jonka heittää kumpaankin suuntaan välillä muutenkin.

Ei se puppua kaikkien kohdalla ole. Joillakin kasvaa rinnat raskausaikana monta kuppikokoa. Mä kuulun niihin, joilla koko ei juurikaan muutu. Hieman ovat täyteläisemmät kuin ennen, mutta samat liivit päällä. Viimeksi kasvoivat hieman sitten maidon noustessa.

Enhän mä tässä väitä että muutos olis sitte pysyvää.

Lähinnä musta tuntuu että suurimman osan rinnat reagoi raskauteen, e-pillereihin. Onko mun rinnoissa joku vika kun ne ei reagoi??

mulla oli ennen raskautta a-kuppi ja raskauden ja imetyksen jälkeen kooksi vakiintui d-kuppi. Tosin painoa oli n.5kg enemmän kuin ennen raskautta. Nyt painan saman verran kuin ennen raskautta ja kuppi on liiveistä riippuen c tai d. kuopus on jo 3v ja imetyskin lopetettu reilu 2v sitten. pillerit ei ole muuttanut kokoa mihinkään.

E-pillerit tuottaa lisää hormoneja ja joillakin se näkyy rintojen kasvuna, esim mulla kasvoi sen 2 kuppikokoa ja 2kk käytön jälkeen tuonut painoa jo 5kg. Pakosti rinnat siinä kasvaa, sul on vaan huono tuuri