Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai miks ei saisi iloita Ason voitosta? Onko se jotenkin sulta pois? Miks pitäis olla kylmä ja tunteeton eikä reagoida mihinkään?
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai miks ei saisi iloita Ason voitosta? Onko se jotenkin sulta pois? Miks pitäis olla kylmä ja tunteeton eikä reagoida mihinkään?
![]()
Oijoi.. Olenpas minä nyt kylmä ja tunteeton kun en vouhkaa jonkun tuntemattoman tampion voitosta kun hän on niin kovin julkisuudenkipeä että on halunnut tunkea johonkin maailman typerimpään tosi-tv ohjelmaan. Oih.. Sääli mua.. Kyllä tää elämä on kauheeta kun ei mitään tunne..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kätlinin olisi pitänyt voittaa, mamu voitti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai miks ei saisi iloita Ason voitosta? Onko se jotenkin sulta pois? Miks pitäis olla kylmä ja tunteeton eikä reagoida mihinkään?
Alkuperäinen kirjoittaja g:Kyllä mä ainakin ihan aidosti iloitsen Ason voitosta ja muutaman kyyneleenkin vieritin finaalin aikanaKolme kuukautta tätä on tullut joka vuosi seurattua, enkä koe sitä pahana asiana että eläydyn sarjaan. Joka vuosi tuntuu yhtä haikealta kun se loppuu
Ymmärrän kyllä jos jotain ei kiinnosta tämä ohjelma
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja g:Kyllä mä ainakin ihan aidosti iloitsen Ason voitosta ja muutaman kyyneleenkin vieritin finaalin aikanaKolme kuukautta tätä on tullut joka vuosi seurattua, enkä koe sitä pahana asiana että eläydyn sarjaan. Joka vuosi tuntuu yhtä haikealta kun se loppuu
![]()
Joo,kyllä mullakin kyynel pääsi,meinasin vain että kun joku jonka ei haluttu voittavan niin ei voittanu,niin siitä nostetaan sitten kauhee melu ja koko ohjelma on tyyliin paska.Sitä en ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja g:Kyllä mä ainakin ihan aidosti iloitsen Ason voitosta ja muutaman kyyneleenkin vieritin finaalin aikanaKolme kuukautta tätä on tullut joka vuosi seurattua, enkä koe sitä pahana asiana että eläydyn sarjaan. Joka vuosi tuntuu yhtä haikealta kun se loppuu
![]()
Joo,kyllä mullakin kyynel pääsi,meinasin vain että kun joku jonka ei haluttu voittavan niin ei voittanu,niin siitä nostetaan sitten kauhee melu ja koko ohjelma on tyyliin paska.Sitä en ymmärrä.
Juu no en mäkään sitä ymmärrä. Kyllä muakin viime vuonna vitutti kun Anniina voitti mutta pääsin asian yli päivässä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai miks ei saisi iloita Ason voitosta? Onko se jotenkin sulta pois? Miks pitäis olla kylmä ja tunteeton eikä reagoida mihinkään?
Eli jos sua ei hetkauta koko BB, niin kukaan muukaan ei saa sitä seurata? Just just.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kätlinin olisi pitänyt voittaa, mamu voitti
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Kätlinin olisi pitänyt voittaa, mamu voitti
Eikö Kätlin ole mamu?