Se on alkanut sitten oireilemaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Kolme on kuule hyvä määrä.

Vedetään sitt yhdessä piuhat poikki sen jälkeen. :xmas: :D

No helevetti, enkö mä voi luottaa edes suhun. |O Kukaan ei puhu mulle järkeä.
Ja meillä se on tuo mies joka menee operoitavaksi sitten kun sen aika on. B)

Mä olen kyllä vähän samalla kannalla. Mutt luulen, että se on meillä toi herra joka iskee pakkia... Se taitaa salaa kuitenkin kuvitella vielä että neljä on hyvä, vaikka mä kyllä olen melkoisen selvästi ilmoittanut että nää raskaudet saa sitt kyllä luvan riittää tähän hätään. Ja se itsekin kysy multa tässä yksi päivä huutokonsertin säestyksellä ett "Rakas, muistutatko taas miksi niitä lapsia tehdäänkään?" :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
puhuinki juuri ukolle että olisihan se vielä ihan kiva saada kiia sini kirsikka tai johnny eemeli daniel :snotty: :headwall: :headwall: :headwall: ja kumpikin yhteenääneen: ja lapsiahan ei tehä ku vasta vakaan suhteeseen! :D

Mä en edes tiennyt että sulla on ukko. :ashamed:
Mutta ehdittehän te sen suhteen vakiinnuttaa. B)

Mua oikeasti nyt vähän vituttaa tämä vauvakuumeen alkuoireilu. Mä olin niin varma että se aika on mun osalta ohi. Mutta ei, nyt mä olen seonnut päästäni ihan täysin. Jos se on joku hormonihäiriö? Ehkäisyrengas tekee mut hulluksi? :whistle:

Entäs jos se mielenhäiriö uusiutuu sitten ns. vanhoilla päivillä? Oisko kivempi kuitenkin saada ne kaikki nyt samaan syssyyn ja elää sitten joskus ihan vaan miehen kanssa keskenään? Katos kun se häiriö on kerran tullu, niin se on vaan ajan kysymys, milloin se pukkaa uudestaan ja se pukkaa viimeistään silloin, kun alkaa olla viimeiset hetket ylipäätään raskaaksi tulla :whistle: =) Nimim. ensin riitti kaks, sitten kolme ja nyt ois neljäs (se oikeesti viimeinen (ei, en laita tähän väliin kysymysmerkkiä) ) tulossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Entäs jos se mielenhäiriö uusiutuu sitten ns. vanhoilla päivillä? Oisko kivempi kuitenkin saada ne kaikki nyt samaan syssyyn ja elää sitten joskus ihan vaan miehen kanssa keskenään? Katos kun se häiriö on kerran tullu, niin se on vaan ajan kysymys, milloin se pukkaa uudestaan ja se pukkaa viimeistään silloin, kun alkaa olla viimeiset hetket ylipäätään raskaaksi tulla :whistle: =) Nimim. ensin riitti kaks, sitten kolme ja nyt ois neljäs (se oikeesti viimeinen (ei, en laita tähän väliin kysymysmerkkiä) ) tulossa =)

Mulla on oikeastaan sellainen tilanne ettei tässä ole kovin montaa vuotta aikaa tuon mun miehen kanssa lapsia tehdä. Meillä kun on vähän tuota ikäeroa... Kymmenen vuoden päästä mä olisin ihan kelpo iässä vielä (37v) mutta miehellä olisi jo puoli vuosisataa mittarissa. Ollaan molemmat sen kanssa vähän sitä mieltä että ei siinä vaiheessa enää lapsia tehdä.

Ja muutenkin, jos mä enemmän lapsia haluan niin samaan läjään vaan. :)

Mutta kun mä en halua haluta niitä. :xmas:

Mulla on oikeastaan sellainen tilanne ettei tässä ole kovin montaa vuotta aikaa tuon mun miehen kanssa lapsia tehdä. Meillä kun on vähän tuota ikäeroa... Kymmenen vuoden päästä mä olisin ihan kelpo iässä vielä (37v) mutta miehellä olisi jo puoli vuosisataa mittarissa. Ollaan molemmat sen kanssa vähän sitä mieltä että ei siinä vaiheessa enää lapsia tehdä.

Mutt siis ajattele kuinka luttusta: meidänkin kahvihetket muuttuis koko ajan vaan rentouttavammiksi, kun niitä kiljuisi siinä kuusi neljän sijaan.. tai viiden, kun yksi vahinko on jo tapahtunut *katselee mahaansa*. :D :laugh:

Mutta kun tuut katumaan joskus, jos haluat niitä, etkä halua vaan haluta :D

Mutt siis ajattele kuinka luttusta: meidänkin kahvihetket muuttuis koko ajan vaan rentouttavammiksi, kun niitä kiljuisi siinä kuusi neljän sijaan.. tai viiden, kun yksi vahinko on jo tapahtunut *katselee mahaansa*. :D :laugh:

Lastentarha kasassa. :D
Mut ajattele, mitä jos mä saisinkin tuplat? :x

tai triplat :D

..... oothan sä säästänyt ne rattaat, eikö? :xmas: *poistuu nopeasti paikalta*

Mulla taas on NYT vasta tullut sellainen tyytyväisyys että kolme on hyvä lukumäärä, mä en tarvitse tähän nyt sitä neljättä..olen siis päässyt eroon vauvakuumeesta, joka mulla on jyllännyt viimeiset 3 vuotta. Niin ja meillä on siis 3v kaksostytöt ja 1v kuopuspoika..ja tähän asti mä oon haaveillu että lisää vielä. Ja ehkä joskus vielä tehäänkin lisää, mut nyt mä meen ensin töihin ja elän hetken "aikuisten" elämää :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
puhuinki juuri ukolle että olisihan se vielä ihan kiva saada kiia sini kirsikka tai johnny eemeli daniel :snotty: :headwall: :headwall: :headwall: ja kumpikin yhteenääneen: ja lapsiahan ei tehä ku vasta vakaan suhteeseen! :D

Mä en edes tiennyt että sulla on ukko. :ashamed:
Mutta ehdittehän te sen suhteen vakiinnuttaa. B)

Mua oikeasti nyt vähän vituttaa tämä vauvakuumeen alkuoireilu. Mä olin niin varma että se aika on mun osalta ohi. Mutta ei, nyt mä olen seonnut päästäni ihan täysin. Jos se on joku hormonihäiriö? Ehkäisyrengas tekee mut hulluksi? :whistle:

niin siis eihän me edes seurustella vielä, ukon mielestä ainakaan :laugh:
mustakin tuntuu että kierukassa alkaa joku teho heikkeneen ku pitää tuommosia miettiä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä voin laittaa lisää kuvia :saint: :D

Ihanaa, susta on tosi paljon apua. :D

Mies tulee tunnin päästä kotiin, täytyy toivoa että se tiputtaa mut maan pinnalle ja palauttaa kadonneen järjen mun päähän.

vauva_ja_markku.jpg
no mut eiks yks tollanen vielä ois aika ihana :saint:

Ei hitto teidän kanssa. :D :heart:
Soitin jo kaverillekin hätäpuhelun. Keskustelun lopputuloksena todettiin että olisihan se oikein hauskaa olla yhtä aikaa raskaana, olisi vertaistuki lähellä. :headwall:

Mies tuli eilen töistä. Sanoin sille sitten että puhupas mulle nyt järkeä, vauvakuume on tainnut iskeä päälle. "Joo, ei kolmatta meille", sanoi mies.

Iltaan mennessä se ehti kuitenkin tehdä suunnitelman ja kustannusarvion talon laajennuksesta ja suunnitella rahoituksen siihen. Lisäksi se kävi mittailemassa auton takapenkkiä ja tuli takaisin sisälle tyytyväisen näköisenä. "Ei meidän tarvisi autoa vaihtaa, kyllä tuonne kolmas penkki mahtuisi".

Hyvinpä siis puhui mulle järkeä. :D Ei tässä nyt olla kuitenkaan vielä päätöksiä tehty mihinkään suuntaan...

Yhteistyössä