Se oli kauan sitten,mut vieläkin mull on tosi paha olo.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiotti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idiotti

Vieras
Eli mä olin kaverin kanssa ilalla kaupungissa,mä näin baarissa raskaana oleva naista hän oli ihan kännissä ja poltanut tupakka!Mull on tullut niin huno olo että sikiö kärsi hänen masussa ja mä löin hänen jalka koska itse olin myös kännissä,mä tiedän mä tein väärin ja vieläkin mull on syyllisyyden tunne koska tein niin!Mut en pystynyt katsoa miten vauveli kärsi:(Mietin vielä miten hänen lapsi nyt voi kun on juoppo äiti,en mä usko että hän on terve!:(

Exän suvun puolella on useita naisia joiden tiedän heiluneen mahat pystyssä baarissa.
Terveitä lapsia tuli ja heiluvat edelleenkin kun uudestaan raskaana ovat.
Luulenpa että niin kauan kun lapset terveitä ovat, he jatkavat touhujaan.

Kenellekään en vammaista lasta toivo, mutta tuntuu että jos joku saisi sairaan lapsen ja osoitettaisiin mistä se johtuu, voisi touhut rauhoittua. Ehkä...

Mä oon kerran vetässyt yhtä muijaa päin näköä,kun retuutti pientä lastaan keskiyöllä tanssilattialla.Sai kuulla paikan pomo kunniansa,ja kun joku vei lapsen pois niin tinttasin-tekisin sen uudestaan millon tahansa

mä en ymmärrä niitä äitiä ollenkaan,miks he hankevat edes lapsia?!Minäkin tiedän yhden hän oli koko raskaus kännissä ja sai lasta ja vieläkin lapsi on ihan terve kolmekymppinen mies!Mut hänen äiti on silttikin ihan idi.....otti (sorry):(

Yhteistyössä