se nightwishin uusi laulaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miihkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miihkonen

Vieras
Ihan hyvä laulaja, mutta mie en saa niistä sanoista mitään selvää! Sen sinkun kuullut jo vaikka kuinka monta kertaa mutta en kyllä tiiä mistä siinä lauletaan :headwall:

mun mielestä se kertoo jotain jos ihmiset jotka ei aikasemmin ole "raskasta" musiikkia kuunnellu ja nyt sitte tykkää nightwishistä niin musiikki on muuttunut enempi valtaväestöä miellyttäväksi rokkipopiksi :D ja siis turusesta tykkään enempi.. se ei myöskään hytky musavideoissa kun joku purkkapoppari..

Peesi siihen että anette heiluu kuin joku purkkapoppari!
P****een pitkätossu!

Nykyään vielä sitä sinkkua tulee joka paikasta, alkaa kiehuttaa kun kuulee koko biisin, saati että näkee tämän pitkätossun kiekumassa ja tanssailemassa musavideoissa, jaiks!

eihän heilumisella ole mitään tekemistä lauluäänen kanssa? meidän mielestä turunen pysyköön lestissään, emme tykkää oopperasta. en itse pidä millään muotoa yövissyä raskaana musana, ei silloinkaan kun turunen kiekui.

Baptised with a perfect name
The doubting one by heart
Alone without himself

War between him and the day
Need someone to blame
In the end, little he can do alone

You believe but what you see
You receive but what you give

Caress the one, the Never-Fading
Rain in your heart - the tears of snow-white sorrow
Caress the one, the hiding amaranth
In a land of the daybreak

Apart from the wandering pack
In this brief flight of time we reach
For the ones, whoever dare

You believe but what you see
You receive but what you give

Reaching, searching for something untouched
Hearing voices of the Never-Fading calling

Anette saa multa kyllä pojot :D
Ja biisi on vähän popahtava, ei haittaa mua, mutta sen on tehnyt Tuomas eikä A. Ei se ainakaan rankemmalta kuulostais Tarjan laulamana... :whistle:

ei mun makuun =/ joksenkiin tuntuu et se vetää samalla äänialalla koko biiisin =/ ei hyvä =/ mut mä en todellakaan ole mikään musiikin ihmenero, et hirveesti näistä tietäisin. kerroin vaan milta musta kuulostaa. Tarja oli hyvä

se anettehan oli blondi humppapändin solisti, värjäs tukan ja ryhty hevariks..
kyl mun mielestä uskottavuus kärsii. nainen ei ollu kuulluukkaan iltavissystä aiemmin, eikä ollu kiinnostunu raskaammasta musasta.. hohhoijjaa, suutari lestissään..

Yhteistyössä