Se löi

• Viestiketjun aloittaja Tomi19
  • Ensimmäinen viesti
Kathy87
Pakko tunnustaa edellisen jälkeen... niin minäkin :-(
Olen ollut yhden tyttöporukan kanssa myös ""opettamassakin"" yhtä miesparkaa... se oli kuulemma katsellut vieraita tyttöjä vähän liian pitkään...
Oikeasti ne miehen munat on niin kiehtovat :)))))

Mister31
Niinpä, silloin isketään, kun tiedetään eniten satuttavan! Järjetöntä, siinä olen ihan sama mieltä. Jotenkin ehkä minäkin ymmärtäisin, että rajun riidan yhteydessä voisi olla pakko tehostaa sanoja, mutta tosta noin vaan varottamatta. Makea nauru sitten vielä tehostaa iskua. Ei jaksa ymmärtää...
Onneksi Mikko edes löytää sanoja Tomille meidänkin puolesta.

mieseipoika
kathy. kyllä miehiäkin kiehtoo naisten pillu, rinnat, huulet, peppu, mutta eihän niitä silti aleta hakkaamaan! päin vastoin yritetään - ehkä joittenkin naisten mielestä kömpelösti-hyväillä. toinen piirre näissä pahoinpitelyissä tuntuu olevan että isolla tyttöporukalla PÄÄTETÄÄN hakata joku mies ties mistäkin syystä! ei ymmärrä...enpä muista kuulleeni että miesporukka harkitusti ja yksissä tuumin hyökkäisi jonkun naisen kimppuun.

Nimetön
Kaikilla tuntuu olevan jotain sanottavaa asiallista tai asiatonta, mutta Tomille itelleen saa vaan Mikko sanottua jotain. Muut keskittyy haukkuun toisiaan. Ollaanx me hulluja??!

Tyttö20
Ei osaa sanoo mitään tarpeeksi fiksua... Suusta, tai sormista, tulee kuitenkin joku sammakko... Ja huono omatuntokin vaivaa... :>( mä kiusasin isoveljeäni, löin saksillakin munille............ Mun favourite oli antaa monoa ruokapoydässä pöydän alta... Oli kiva katsoo sen naamaa, kun koitti olla kuin ei mitään... Minäkö sanoisin Tomille jotain...?

Mies vm.-68
Edelliselle vaan,että voivoi...
Mutta muille: Minä olin peruskoulussa 70 ja 80 luvuilla. Muistaakos muut ikätoverit kuinka siihen aikaan kiersi kouluissa ja joka paikassa yx miessairaanhoitaja kertomassa väkivallan seurauksista? Sillä oli oikeita valokuvia pahoinpidellyistä ihmisistä ja ne oli aika kauheita. Sen yx pointti oli koittaa vaikuttaa SILLOIN alkaneeseen muoti-ilmiöön eli just näihin tyttöjen tekemiin iskuihin ja potkuihin miehen sukuelimiin, ""yksikin potku sinne voi tappaa"" sano sekin. Se taisi todeta työsarkansa liian mahdottomaksi. Nyt niitä vasta tarvittais ja paljon! Tämä ketju on hirvittävä.

Sekunda
Pakko tähän juttuun on lisätä omani. Jos muutkin kertoo niin kaipa minäkin.
Täällä on vähän (?) epäilty ihmisten suhtautumista näihin juttuihih ja oon samoilla linjoilla. Pielessä ollaan.
Mä olin yläasteen vikalla luokalla ja sain kolhuja sählyssä heti aamulla ekalla tunnilla. Munille sattu mutta kestin kuitenkinsen tunnin jotenkin loppuun. Tulin sitten kokoajan kipeämmäski ja kipeämmäksi sattu muniin ja mahassa. aloin itsekin ymmärtää että jotain on pielessä ja sanoin välitunnin alussa valvovalle opettajalle joka oli nainen,että mua sattuu alas mahaan. Se ei edes katsonut mua vaan sanoi että no oot tän välitunnin sisällä!! Ei tarvinnu siis mennä ulos. Ja siinä se oli.
Mun luokkakaverit oli kuin mua ei olisi ollutkaan paitsi yksi ainoa poika jonka kanssa me ei edes oltu mitenkään erikoisesti kavereita,tuli kysyyn että mikä mun oikein on. Sillä oli päässään vähän enemmän ja se haki mun luokse isoveljensä joka oli lukiossa samassa koulussa. Tuo isoveli kaverinsa kanssa auttoi mut autoonsa ja veivät terveyskeskukseen. Sieltä mut vietiin ambulanssilla sairaalaan heti leikattavaksi. Mulla oli toinen kives kiertyny itsensä ympäri eikä veri kiertäny ollenkaan siinä. Ekassa leikkauksessa se kierrettiin taks paikoilleen mutta veri ei kuitenkaan lähtenyt enää kiertään vaan sitten leikattiin uudelleen ja se otettiin pois. Mulla on nyt siis vaan toinen olemassa. Tai on siellä pussissa toinenkin, mutta proteesi. Että ei tee hyvää lukea näitä hakkaamisia!

terä
kaverini naisystävä iski täysin odottamatta kaveriani kiveksiin nyrkillä sängyssä. kaverini kun tokeni, levitti naisensa reidet erilleen ja täräytti nyrkillä helvetin lujaa pimppiin, niin että likka haukko henkeä.

oli kuulemma likka pidellyt miehekkäästi alapäästään kiinni, eikä kuulemma enää ikinä tehnyt moista pilaa kaverilleni.

+
...monesti nainen on voinut itse vaikuttaa omaan pahoinpitelyynsä, nalkuttamalla tms. Ei, se ei ole mikäää lievennys, mutta näissä miesjutuissa tehdään se vaan aivan arvaamatta ja mitenkään varottamatta...
tuleeko näitä vielä toinen sata tähän päälle? toivottavasti kertominen edes jollekin helpottaa. ei ummarra.

james
Minttu, minua on myös kutitettu, kun nainen nappaa muniin
kiinni, se on hirvittävää, tulee äitee mieleen, uskon että
parisuhteessa sekä mies ja nainen näyttävät joskun sen
huonon puolensa...ei saa antaa periksi, se voi olla kuiten-
kin että välittää toisesta..rakkaastaan!! jos poikayst. tai mie-
hesi pahoinpitelee sua, ota munista kiinni ja vie peilin vie-
reen ja sano katso itseesi! anna olla viimeinen kerta!!!
voi olla, että tapahtuu herätys!!!

m
tiedättekö mitä voi tehdä lidlin 2 litran limupullolla? se käteen,käsi taakse ja eikun kohti munia... siinä on massaakin niin että tulee vauhtiakin heiluriin... ja tuntuu kohteessa, minä tiedän.

VÄKIVALTAA!!
Hei miehet. Teen vapaaehtoistyötä parisuhdeväkivallan parissa ja sanon teille kaikille, että suhtautukaa tällaiseen potkimiseen vakavasti. Kyseessä on väkivalta, VÄKIVALTA. Ei kenenkään, ei miehen eikä naisen, ole oikein lyödä, potkia tai hakata. Väkivaltaa ei oikeuta mikään, ei nalkutus, riitely, huumori, rakkaus. Lyönti, potku tms. on AINA tekijän vastuulla ja RIKOS. Lopettakaa tällaiset suhteet ja kehoittakaa naisia hoitoon. Heillä täytyy olla vääristynyt käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta. Jonkun kirjoituksessa naisen käytös (mustasukkaisuus ja väkivallalla kontrollointi) täytti todella vakavan väkivaltaisuuden kriteerit. SUHTAUTUKAA POTKIMISEEN VAKAVASTI; KERTOKAA LÄÄKÄRILLE VAIVAN SYY JA TEHKÄÄ, JOS KEHTAATTE, ASIASTA RIKOSILMOITUS.

Tomi20
Hengissä ollaan!Olin vielä sellases pikkuoperaatiossaki,mut kaipas tää tästä.Ankkakävely rules!Maanantaina vielä vaapun kerran lääkäriin,toivottavasti vika kerran.
MIKKO:Kyllä mä sanoin,mikä osu,mut tekijää en sanonut. Tyttis on jossakin,ei kuulu. Otin kännyn ja piti textata sille,mut en sit oikein keksiny mitä.Mut kyllä sen mustakin tarvis saada tietää,et mitä se ihan ite sai aikaseksi. Ja,et mä en tykkänny sillon enkä tykkää nytkään.
Mutta lätkästä tykkään!Saan ainaskin rauhassa lötkötellä ja katella.Prätkä on tallissa ja bileet siirty,mulla on nähkääs vähä ""kouluhommia"" täällä kaupungissa.

artzi
Pistä linkki tästä ketjusta sen nartun sähköpostiin ja pyydä kommenttia.

En edes uskalla ajatella mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa. Lyöjä olisi oikeasti vaarassa.

Yhteistyössä