Se löi

• Viestiketjun aloittaja Tomi19
  • Ensimmäinen viesti
Äijä
Ei sitä aina pysty sanomaan, jos palleihin sattuu kovasti. Kipushokki voi estää. En ole yhtään kade. Mieluummin pidän pallini turvassa kuin tuollaisen hullun ämmän tärveltävänä.

on siinä...
...että mies ei pysty iskun jälkeen mihinkään, ei edes tappamaan, se lamauttaa kaiken. Ihan oikeasti ei pysty tuottaan yhtään ajatusta, kaikki tajunta on jalkojen välissä ja pitkään. Toisekseen mies ei halua näyttää, että sitä sattuu - tosimieshän kestää mitä vain. Ja kaikkeen tarvitaan vain yksi survaisu oikeaan kohtaan, kätevää ja helppoa. Kertokaapa potkitut tai hakatut miehet vielä, että kuinka pian teillä seisoi tuon jälkeen? Vai seisooko vieläkään? Mulla vaihtui puoliso ekasta iskusta puolen vuoden jälkeen, sen puoli vuotta olin ilman omasta halustani. En vaan voinut antaa pelejäni sen käsiin, joka oli sinne kerran imurinpäällä lyönyt. Antaa nauraa vaan, pölynimurista tuli haaroihin. Siinä ropisi rakkauskin.

NoloM30
Satutin itteni jalkapallossa, juoksin päin kaverin jalkaa kun se oli potkasemassa palloa. Se potku siis osu vahingossa muhun. Mut kannettiin kentältä paareilla pois. Likkakaveri oli katsomassa peliä ja ulvo siskonsa kanssa naurusta vielä kotonakin. Oli ollu niin lystiä kun toinen mies oli hautonu mun palleja kylmäpakkauksella. Jouduin siitä lääkäriinkin ja sekin oli kamalan hauskaa. Ton jälkeen mulla on alkanu pätkiin ja tunnen sen johtuvan päästä, kohta tartten jotain nappeja. Toi sattu viime elokuussa mulle.

Ksp
Polttari porukalla oli tehtävä potkaista miestä munille kesken tanssin. 25 - 30v naisia 5 tai 6 kpl , kertoo hyvin mitä mieltä naiset on väkivallasta. Kai se on HAUSKAA ?

Tarja
En mäkään mitään potkimista tai jollain esineellä kovasti lyömistä ymmärrä, mutta kun pallit oikein roikkuu houkuttelevasti ja mies ei huomaa, niin kyllä mä kevyesti läjäytän. Sen vaikutus on niin mahtava ja kun ei lätkäise liian lujaa, ei se kipukaan kauan kestä. Seisookin melko pian, mutta ei kyllä heti.
Eikös nää sadomaso ym temppuilijatkin ihan tarkoituksella pistä puristimia ja kaikkea muuta palleihin ?

M32
Tarja, miksi sitä miestä pitää LYÖDÄ? Mikset voi hellästi silittää niitä pallukoita, jos niitä haluut huomioida? ""Vahän aikaa vaan sattuu""... Mistä sä tiedät kuinka kauan sitä sattuu ja miltä siitä ihan oikeasti tuntuu? Ootko koskaan kysynyt?

Anni
Sä kuulostat Tosi Miehelle, Tomi19. Sulla on miehekäs ja järkevä suhtautuminen väkivaltaan. Voikun kaikilla olis...

Sun tyttökaverin teko on kyllä käsittämätön ja anteeksiantamaton. Ei kannata jäädä kattelemaan tollaista tyttöä. Sä saat paremmankin. Kenelläkään ei ole oikeutta lyödä toista. Oman kumppanin pitäisi olla luotettava ja rakastava, sellainen jota ei tarvitse pelätä.

Mene vaan Tomi käymään lääkärissä. Samalla saat todisteita jos myöhemmin haluatkin nostaa oikeusjutun tätä tyttöä vastaan. Mieti, jos sinulle onkin tullut jotain pysyvää haittaa hänen lyönnistään. Silloin ainakin kannattaa hakea korvaukset. Ja muutenkin. Ei se muija ainakaan muuten tajua miten vakavasta teosta on kyse. Ja sinulla ei ole mitään hävettävää, kenelle vaan voi käydä noin. Se tyttö on päästään vialla ja yksin vastuussa teostaan. Sä olet hyvä jätkä ja sulla ei oo mitään hävettävää tai puolusteltavaa.

Minusta väkivaltaisen kumppanin kanssa elävät ihan turhaan puolustelevat hakkaajaa. Oikeuteen vaan kun siihen kerran on mahdollisuus. Saadaan sekin hakkaaja sitten rekisteriin.

Ja ainakin: jätä se sika. Hakkaajat ovat maailman suurimpia sikoja. Pettäjäkään ei ole niin sika, paitsi ehkä krooninen pettäjä, joka tarkoittaa jo henkistä väkivaltaa.

Mies
Oikeuteen meno on hieno ajatus mutta ihan todella kuka sinne rohkenee mennä tällaisen asian kanssa vaikka olisi kuinka selvät näytöt? Siellä tulee esiin kaikki liian tarkasti ja se piina vaan jatkuu eikä sitä pääse edes yrittään unohtaan. Tuomionkin tietää. Mies juoksi itse pöydän kulmaa päin eikä nainen todellakaan lyönyt. Keiku sitten siinä iltalehtien lööpeissä munines...

Anni
Luin muut viestit vasta kun olin itse vastannut.

Miten voi olla noin hulluja naisia olemassa, että tahallaan satuttaa miestä kovasti ja itse vielä nauttii siitä... No onhan niitä miehissäkin, joten miksei naisissa.

Väkivaltaan ei pidä vastata väkivallalla. Sen sijaan voi nostaa sen oikeusjutun ja sitä kautta hakea hakkaajalle rangaistus.

Ja älkää miehet hyvät hävetkö väkivallan uhriksi joutumista. Uhrilla ei ole mitään hävettävää. Monet naisetkin vaikenevat väkivallasta häpeän takia. Se on niin väärin, että uhri saa pitää kaiken sisällään ja vielä hävetä sitä että hänelle tehtiin mitä tehtiin. Älkää uhrit alistuko sellaiseen! Te ette ole tehneet mitään väärää ja pahoinpitelijä on sairas kusipää, joka ansaitsee saada tuomion teostaan.

Tarja
Ei lyödä, vaan läpsäistä.
Miehellä on niin komeat roikkukulkuset, että pitää niitä hyödyntää.
Jos se nyt kovasti sattuis, niin kait se sanois?
Olen nähnyt netissä kuvia sellaisista nahkaisista, ikäänkuin kaulapannoista, vaan paljon leveämpiä. Siilä olis mukava niputtaa ukon pallit ja pitää otteessa. Narusta kun kiskaisee, niin kyllä tottelee. Luulen, että hänen roikot yltävät kevesti jalkojen välistä takapuolelle. Pari luunappia päälle vielä, pinkeille pampuloille.

Niin ja kyllä mä luulen, että ukolla on vähän taipumuksia tähän touhuun.
Se nimittäin kaipaa pientä läpsimistä.

Anni
Tarja taas sekoittaa sm-leikit ja väkivallan. On ihan eri asia ""vähän läpsäistä"" jos se molempia kiihottaa kuin lyödä toista, joka ei moiseen ""leikkiin"" halua. Aikuisten piiskaleikit on ihan eri juttu kuin parisuhdeväkivalta.

Ja oikeuteen menemisestä: kyllä se on esimerkiksi raiskatulle naisellekin tosi paha paikka lähteä asiaa oikeuteen viemään. Silti kannattaisi pakottaa itsensä siihen prosessiin. Mitä enemmän tapauksista tulee poliisin tietoon, sitä enemmän asiasta puhutaan ja sitä harvemman tarvitsee enää häpeillä ja vaieta. Kun muutama rohkea uskaltautuu ensin katkaisemaan sen vaikenemisen muurin, se helpottaa monien satojen ellei tuhansien muidenkin elämää. Jos vaan kanttia riittää, niin ehdottomasti oikeuteen. Ja kyllähän sen luulisi vähän laittavan sitä syyllistäkin ajattelemaan kun saa pahoinpitelystä tuomion. Tosin kaikkiin ei tepsi sekään.

M32
Ja sen pikku läpsäyksen jälkeen on kiva roikkua palleistaan kiinni verkkokeinussa ja kiljua tuskasta?
Oletko sä oikeasti kysynyt sanoin siltä mieheltäs, että onko siitä kivaa tuollainen??? Sänkyleikit kiihottuneena on vähän eriasia.

Mies
Tarjalle tämäkin: Oletko ihan varma, että sun mies tykkää kivusta vai onko se vain sinun oma halu tuottaa toiselle tuskaa? Ensin ihan vähän vaan, sitten enemmän ja enemmän, niinhän se menee?

ljksdfjafdsalasfaa
toihan on selevä juttu niitä saa hakata koska ne sillä tavalla on roikkuvat. jos ne olis ylempänä eikä kassit niin pitkät niin sitten ei sais hakkaa. ja tää kaikki on selevästi mihen vika

Skoude
Tulee kyllä olo pahaksi tätä ketjua, kun lukee. Asenteet on muuttuneet hirveiksi, vai onko ne aina olleet näin, mutta eivät ole tulleet esiin.

Nimenomaan tuo HAUSKUUS on kauheaa. Toisen ihmisen kipu on viihdyttävää katseltavaa. Ammattini puolesta saan jatkuvasti todeta kuinka pahoinpitelyt saa vaan jatkua ja jatkua ja se koetaan viihdyttävänä esityksenä, ikäänkuin se ei olisi totta, jossa voi oikeasti käydä huonosti.
Ymmärrän, että joskus on pakosti tilanteita, että yksin ei uskalla nousta kapinaan muita vastaan, mutta silloinkin voisi kai edes lähteä paikalta pois eikä jäädä vain katselemaan. Me tulkitaan helposti hiljaisuus positiivikseksi kannanotoksi.

Tyhmyys ruokkii tyhmyyttä... PolttariNAISET päättää jo etukäteen potkia miestä eikä kukaan uskalla tai ymmärrä olla eri mieltä... Mitä tuohon voi sanoa edes?

Nykyään naiset uskaltavat rehennellä toisilleen tekosillaan, onko jotenkin hienoa olla ""kova nainen"" ja uskaltaa? Tietyllä tavalla jopa tuomio saattaa tietyissä piireissä vaan nostattaa naisen asemaa, tämä lienee kylmä totuus.

Vammoihin suhtautuminenkin on niin erilaista. Yhdessä pelissä meni mieheltä polvi sijoiltaan ja jalka sojotti sivuun. Se oli kaikista kauheaa eikä voitu edes katsoa, kun inhotti niin eikä kukaan edes hymyillyt. Mailan tai pallon isku jalkaväliin on kuitenkin superhauskaa katsottavaa ja saa väen hekottamaan.

Tarttis kai tehdä jotain?

Hockey
Jos muistatte muutama vuosi sitten, joissakin lätkän MM-kisoissa tapahtui näin.
Kisamaskotti ( ilmeisesti mies ) kekkuloi erätauolla laidan päällä. Yhtäkkiä lipsahti ja putosi hajareisin siihen laidan päälle. Maskotti meni ihan kippuraan ja piteli tulisia pallejaan.
Tätä nauhaa näytettiin kerta toisensa jälkeen maalikimaroissa, TOP 5 ym esityksissä.
Eli pallinsa telonut mies on HAUSKA.

Luulija
Luulen,että tässä on jokin epävarmuus yksi syy.Ei uskalleta mennä liian lähelle toista ja tuntea edes osaa siitä tuskasta.Sitten,kun kyseessä on vielä noin arka paikka kuin tässä ketjussa.Kamoon,eihän kukaan mee auttaa ketään,jos sitä potkitaan jossain!Ollaan vaan sivummalla ja kattellaan ja naureskellaankin.
Nyt täällä ollaan ihan hoomoilasina,kun aloittaja kertoo olevansa kipeä ja tarvinneensa lääkäriä.Kukahan meistäkin olis uskaltanu puuttuu tilanteeseen sen tapahtuessa,kysympä vaan?

Palli
No kun äijä pitelee muniaan kaksin käsin. Eihän suomalainen mies yleensä kouri haarojaan, niinkuin turkkilaiset.
Ja sitten se ilme ja jos pystyy liikkumaan, niin kävelee kuin tulisilla hiilillä.

Silmä silmästä
olen 25-vuotias mies ja exäni oli pari vuotta sitten käynyt erään kamppailulajin peruskurssin jonka periaatteena on puolustautua miestä vastaan puristamalla, lyömällä tai potkaisemalla munille. No meille tuli riitaa ja tämä potkaisi peruspotkun suoraan haaroihini minun ainoastaan kertoessa eriävän mielipiteen yhteiseen asiaamme. Tipahdin hetkessä, mutta kun sain koottua itseni kasaan marssin hänen luokseen ja otin vasemmalla kädelläni miehisen otteen kurkusta ja tölväisin oikean moukarini hänen silmäänsä sillä lopputuloksella, että erosimme ja sain sakot pahoinpitelystä. Minua ei uskottu/kuunneltu. Hän on kuulemma ollut aina ennen väkivaltainen muttei enää. Opetin hänelle hieman miltä se tuntuu ja seuraava hänen miehensä pääsee varmasti vähemmällä.

Mikko
Hyvä homma, Tomi. Hienoa, että menit. Toivottavasti olosikin kohenee ja saat ajatukset järjestykseen.
Haluaisitko kertoa, mitä nyt ajattelet? Kirjoituksesi ainakin aikaansai todellisen keskustelun asiasta!

Kysymykseen kuka menee auttamaan, on pakko vastata, että jokaisen olisi mentävä eikä vain ammattiauttajien; skouden ja minun.

Yhteistyössä