Se hävis

skeptikko
Musta on tylsää, että just kun popparit alkoi olla valmiina ja odottelin sitä ap:n miestäkin paikalle, anoppia ja serkun kummin isää niin se loppui.

Ymmärrän toki, että jos sieltä haluttiin yksi nikki poistaa mut semmonen pikku salaliittoteoria kertoo, että kaikki ketjussa ei ollut ihan sitä mitä sanoivat olevansa...
 
vieras
Niin miks se hävis.. jos puhutte siitä jonka mies oli pettänyt ja mikä se juttu oikeen oli? Itse ehdin lukea pari ensimmäistä sivua ja sitten ei enää näkynyt mitään? Ennen ei ole käynyt minulle noin.
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja skeptikko:
Musta on tylsää, että just kun popparit alkoi olla valmiina ja odottelin sitä ap:n miestäkin paikalle, anoppia ja serkun kummin isää niin se loppui.

Ymmärrän toki, että jos sieltä haluttiin yksi nikki poistaa mut semmonen pikku salaliittoteoria kertoo, että kaikki ketjussa ei ollut ihan sitä mitä sanoivat olevansa...
ai siis mitä? Kuka ei ollut mitä sanoo?
 
skeptikko
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja skeptikko:
Musta on tylsää, että just kun popparit alkoi olla valmiina ja odottelin sitä ap:n miestäkin paikalle, anoppia ja serkun kummin isää niin se loppui.

Ymmärrän toki, että jos sieltä haluttiin yksi nikki poistaa mut semmonen pikku salaliittoteoria kertoo, että kaikki ketjussa ei ollut ihan sitä mitä sanoivat olevansa...
ai siis mitä? Kuka ei ollut mitä sanoo?
Ei mitään :D. Nikkini perusteella vaan olen mitä olen. Sisäinen salaliittoteoriankaipuuni vaan iski, puoliksi huumorimielellä...
 
Ketju tod näk poistettiin, ja se taitaa oikeastaan olla ihan hyvä asia. Lähti räpylöistä, ja se oli minun syytäni, koska minun takiani sen tytön tiedot tuli esille, mikä ei todellakaan ollut tarkoitus. Tässä kuitenkin puhutaan ihan oikeista ihmiskohtaloista, ja edelleenkään ko tytöllä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Pyysin tytöltä anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
meniksne takas sen miehen tyköö?
No ainakin mitä useammin tuumin ne miehen kommentit ja sen tytön vastakommentit sekä sen mitä galleriassa nyt niin toivoisin että saisivat puhuttua.

Aika ennen internetin tuomaa "yhteisöllisyyttä" saattoi olla helpompaa parisuhteillekin.
 
No
Äh, olin sivulla 15. Olisin halunnut pysyä ajan tasalla mutta ehkä sen threadin AP pitää meidät ajantasalla jahka tilanne vähän rauhoittuu...
Ja parempi ehkä että se katosi niin eräs herra ei pääse lunttaamaan (entisen) naisensa mahdollisia karkupaikkoja!
 
myötätuntoinen
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ketju tod näk poistettiin, ja se taitaa oikeastaan olla ihan hyvä asia. Lähti räpylöistä, ja se oli minun syytäni, koska minun takiani sen tytön tiedot tuli esille, mikä ei todellakaan ollut tarkoitus. Tässä kuitenkin puhutaan ihan oikeista ihmiskohtaloista, ja edelleenkään ko tytöllä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Pyysin tytöltä anteeksi.
Mikäs nyt on tilanne miehesi kanssa? Saiko hän ylipuhuttua sinut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja myötätuntoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ketju tod näk poistettiin, ja se taitaa oikeastaan olla ihan hyvä asia. Lähti räpylöistä, ja se oli minun syytäni, koska minun takiani sen tytön tiedot tuli esille, mikä ei todellakaan ollut tarkoitus. Tässä kuitenkin puhutaan ihan oikeista ihmiskohtaloista, ja edelleenkään ko tytöllä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Pyysin tytöltä anteeksi.
Mikäs nyt on tilanne miehesi kanssa? Saiko hän ylipuhuttua sinut?
Ei mikään, etsii meitä ja vouhkaa ystävilleni miten hölmö olenkaan ollut kun olen tuollaista päätellyt. Sellaisillekin ketä en ole aikoihin nähnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myötätuntoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ketju tod näk poistettiin, ja se taitaa oikeastaan olla ihan hyvä asia. Lähti räpylöistä, ja se oli minun syytäni, koska minun takiani sen tytön tiedot tuli esille, mikä ei todellakaan ollut tarkoitus. Tässä kuitenkin puhutaan ihan oikeista ihmiskohtaloista, ja edelleenkään ko tytöllä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Pyysin tytöltä anteeksi.
Mikäs nyt on tilanne miehesi kanssa? Saiko hän ylipuhuttua sinut?
En ole vastannut puhelimeen enkä viesteihin.

 
ihme
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
20.11.2008 23:02 <**###***> ;;DD
25.11.2008 10:18 <**###**> :---DDD hahahaaa no siis tottakai, spartaaaa

On kirjoittanut miehellesi kommentteja. Mikä tuo aikaisempi nauru on? 20.11. Kun kerta sparta jutut tulivat vasta 25.11. Tyttö voi olla viaton, mutta miksi miehesi käy toistamiseen tätä likkaa naurattamassa? Ja missä ne aikaisemmat kommentit on jos et niitä löytänyt, vaan pelkät sparta kuvan kommentit oli jäänyt 25.11.
No eiköhän kielletty selvitä nämä asiat miehensä kanssa sitten kun jaksaa. Turha enään täällä spekuloida. Hyvät illanjatkot kielletylle ja paljon voimia ja jaksamista :hug:
En pyytänyt vastausta vaan käskin huomioimaan jos ei ollut huomannut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
20.11.2008 23:02 <**###***> ;;DD
25.11.2008 10:18 <**###***> :---DDD hahahaaa no siis tottakai, spartaaaa

On kirjoittanut miehellesi kommentteja. Mikä tuo aikaisempi nauru on? 20.11. Kun kerta sparta jutut tulivat vasta 25.11. Tyttö voi olla viaton, mutta miksi miehesi käy toistamiseen tätä likkaa naurattamassa? Ja missä ne aikaisemmat kommentit on jos et niitä löytänyt, vaan pelkät sparta kuvan kommentit oli jäänyt 25.11.
No eiköhän kielletty selvitä nämä asiat miehensä kanssa sitten kun jaksaa. Turha enään täällä spekuloida. Hyvät illanjatkot kielletylle ja paljon voimia ja jaksamista :hug:
En pyytänyt vastausta vaan käskin huomioimaan jos ei ollut huomannut :)
Huomasin kyllä. Ei näitä päätöksiä olla mitenkään löyhin perustein tehty, oikeasti. Tämä nyt siis on ihan yleinen kommentti.
Mutta eiköhän nyt ole tullut aika rauhoittaa tämä juttu, vaikka itse sanonkin.
 

Yhteistyössä