Se Ensimmäinen kerta ja miehen jännitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Onko kenelläkään käynyt ensimmäisellä seksikerralla/-yrityksellä niin, että miehellä suorituspaineiden ja jännityksen takia ei seissyt ja lopulta, kun seisoikin, niin ennen sisääntyöntöä tuli ennenaikainen siemensyöksy? Jostain olen lukenut että tuo olisi aika yleistä. Onko käynyt niin että seisokki on lakannut kondoomin laiton jälkeen? Kuinka pääsitte yli ongelmasta, niin että se ensimmäinen kerta lopulta pääsi tapahtumaan? Kuinka monta yritystä oli ennen sitä?

Mulle ei ole käynyt noin, mutta niin on käynyt uudessa suhteessa ettei mies ole lauennutkaan yhdynnässä, se oli uutta mulle! Samoin se on uutta että mä en huomaa miehen laukeamista kun jatkaa kuulema vielä sen jälkeen, että mäkin saisin :) Mietin tässä miten hienovaraisesti sanoisin, että ei tartte jatkaa koska mä en ikinä ole saanut enkä varmaan tule saamaan sitä isoa O:ota :( Musta on kiva kun seksi loppuu siihen kun mies tulee.
Sori kun nyt tungin tähän ketjuun , mutta oli pakko avautua...

sitten sellainen kysymys että kun nainen on neitsyt, niin mikä parhaiten auttaisi ettei eka kerta satu...? Ja ekoihinkin kysymyksiini odottelen lisää vastauksia.

On kokemusta ap:n kuvailemasta tilanteesta ja epäonnistunut yritys toi aina vaan lisää paineita ja jännitystä miehelle. Yhdynnän yrittämisen sijaan alettiin panostamaan toisen hierontaan ja hyväilyyn muutoin ja kyllä se sitten lopulta alkoi onnistumaan ja nyt hommat sujuu hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
sitten sellainen kysymys että kun nainen on neitsyt, niin mikä parhaiten auttaisi ettei eka kerta satu...? Ja ekoihinkin kysymyksiini odottelen lisää vastauksia.

Onhan se hieman hankalaa, varsinkin jos mieskin on kokematon. Naisella tulisi olla turvallinen ja mukava olotila. Naisen pitää oikeasti haluta sitä ja olla kiihottunut. Kannattaa edetä rauhallisesti, eikä ottaa paineita, että "sen on tapahduttava tänään". Antaa sen tapahtua vähän kuin itsekseen, sitten kun on sopiva tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Onko kenelläkään käynyt ensimmäisellä seksikerralla/-yrityksellä niin, että miehellä suorituspaineiden ja jännityksen takia ei seissyt ja lopulta, kun seisoikin, niin ennen sisääntyöntöä tuli ennenaikainen siemensyöksy? Jostain olen lukenut että tuo olisi aika yleistä. Onko käynyt niin että seisokki on lakannut kondoomin laiton jälkeen? Kuinka pääsitte yli ongelmasta, niin että se ensimmäinen kerta lopulta pääsi tapahtumaan? Kuinka monta yritystä oli ennen sitä?

Heti onnistui, mutta hyväilimmekin ja tyydytimme toisiamme lähes vuoden ilman varsinaista yhdyntää...

Kuminlaitossa meinasi lentää ja kun pääsin sisään ehdin painaa ehkä kolme kertaa ja vaimo oli ihmeissään, että joskos laukesit. Mikset pidätellyt tuloasi. Hetken päästä uudelleen ja nyt meni hieman pidempään, kolmas kerta ja taas vähän pidempään. Puolisen vuotta harjoiteltiin ja sitten vaimo laukesi ekan kerran minun kanssa.

Kuminlaitossa meinasi lentää ja kun pääsin sisään ehdin painaa ehkä kolme kertaa ja vaimo oli ihmeissään, että joskos laukesit. Mikset pidätellyt tuloasi. Hetken päästä uudelleen ja nyt meni hieman pidempään, kolmas kerta ja taas vähän pidempään. Puolisen vuotta harjoiteltiin ja sitten vaimo laukesi ekan kerran minun kanssa.
Sama juttu. Olin ekaa kertaa ja sain kumin päälle ja sain sisään ja muutaman työnnön ehdin tehdä, kun laukesin. Puoli vuotta kanssa harjoiteltiin ennenkuin vaimo laukesi ekan kerran.

Joo, on kokemusta. Myöhemmin kävi ilmi et äijä ei ollukaan eronnut edellisestä tyttöystävästä vielä niin kai sillä syyllisyys puski päälle.

Ja on kokemusta tuosta ettei laukea. Oli ssri-lääkitys hänellä.

Yhteistyössä