V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869040:
Miten naiset voivatkaan olla noin paljon miehiä lihavampia? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869040:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26868282:Ihan järkevä esitys. Ei nykyistä ansiotuloihin perustuvaa eläkettä ole tarkoituskaan maksaa 20:ntä vuotta. Joko eläkeikä ylös tai eläkkeitä alas.
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;26868966:Juu, mutta ennen ei myöskään ollut todennäköisesti samanlaista hoppua kuin nykyään.
Ennen oli kolme ihmistä tekemässä jotain hommaa, nyt saman työn tekee yksi ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869063:Puhuin tuossa aiemmin henkisestä jaksamisesta ja se kuormittaa nykyään. Myös yksin tehty työ ja vastuun lisääntyminen (vastuu sinänsä + tulosvastuu) lisäävät henkistä kuormitusta. Mutta pakko sanoa, että sinulle henkiseen viittaavat asiat ovat usein olleet vaikeita.
"pitäisikö joku kädestäni kiinni kun teen viillon...hiukan käsi tärisee" "no niin...hups"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869098:Kappas. Tuore uutinen:
Tutkimus: Työuupumus voi nopeuttaa vanhenemista | Yle Uutiset | yle.fi
Työperäinen väsymys voi aiheuttaa muutoksia solutasolla, kertoo tuore suomalaistutkimus. Vastaavia muutoksia tapahtuu tavallisesti ikääntymisen, huonojen elintapojen tai pitkäaikaisten sairauksien myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869142:Minä olen lomalla! :stick:
(Jos nyt sellaista piikkiä yritit. Ai mutta, hyvä työläinenhän ei pidä lomaakaan.)
Kappalehdestä tutkittiin lähinnä vain viimeistä aukeamaaentiwanhaan luettiin konttoreissa kauppalehteä ja hesaria
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869142:Minä olen lomalla! :stick:
(Jos nyt sellaista piikkiä yritit. Ai mutta, hyvä työläinenhän ei pidä lomaakaan.)
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26869163:Kuppalehdestä tutkittiin lähinnä vain viimeistä aukeamaa![]()
kai te nyt tajuutte, että vanhuksille tietenkin annettais vanhuksille sopivia hommia?
akoille siivoomista ja ruuanlaittoa ja sensellaista ja ukoille pomotushommia
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26869254:Rahantuloa ei voi estää.![]()