Heips vaan täältäkin...
Miekin oon kuullut että on paljon vesirokkoa liikkeellä, inhottava tauti. Meidän pojalla on pientä nuhaa ollut parina päivänä tai oikeestaan öisin on ollut nenä tukossa. Yöt on mennyt levottomiksi, liekkö tekee hampaita tai sitten vaan kaikki uudet asiat vaikuttaa yöuniin, niin kuin neuvolassakin sanovat. Meillä poika menee kierimällä eteenpäin, nousee jo konttausasentoonkin. Huomenna tulee 5kk :heart:
Karjalantiellä oli pari vuotta sitten lastenvaatteiden/tavaroiden kirppis, oli pystyssä noin vuoden päivät, ei vissiin kannattanut. Samaa mieltä oon noista kirpparihinnoista, joillakin lasten vaatteilla pyydetään älytöntä hintaa, melkein samalla hinnalla saa kaupasta. Mutta olen tehnyt kirpparilta tosi hyviä löytöjäkin, kuten tosi hyväkuntoinen rintareppu 10e ja uudenveroinen Aventin rintapumppu kaikkine tarvikkeineen 10e, kattelin sitä huutonetistä niin jotkut pyytivät 30e. Oon yrittänyt etsiä kirpparilta hyväkuntoista hyppykiikkua kun tuo poitsu on niin innokas hyppiä ja tykkäis siitä varmasti, mut en oo vielä löytänyt, täytyy jatkaa etsintöjä.