SAVANNA!Soitathan heti huomenna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
tänne:
Naisten linja 0800 02400
ma-pe 16-20, ilmainen.
Nettisivuilta www.naistenlinja.com löytyy lisätietoa ja päivystysajat, jolloin voi puhua myös ruotsiksi/venäjäksi/englanniksi (onko äidinkielesi ehkä joku muu kuin suomi?)
Lupaathan?

Ja kaikki tuo uhkailu siitä, ettet lapsia saisi ja sut leimattaisiin hulluksi jne, on vain tyypillistä alistavaa käytöstä, jolla yrittää pitää sinut tilanteessa. Eikä totta ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
tänne:
Naisten linja 0800 02400
ma-pe 16-20, ilmainen.
Nettisivuilta www.naistenlinja.com löytyy lisätietoa ja päivystysajat, jolloin voi puhua myös ruotsiksi/venäjäksi/englanniksi (onko äidinkielesi ehkä joku muu kuin suomi?)
Lupaathan?

Ja kaikki tuo uhkailu siitä, ettet lapsia saisi ja sut leimattaisiin hulluksi jne, on vain tyypillistä alistavaa käytöstä, jolla yrittää pitää sinut tilanteessa. Eikä totta ollenkaan.
Kiitos mä lupan soita ja kysyä mitä tehdä :hug: :hug: onko sinulle yv?

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja savanna! Sun yv loota on täynnä!

Samaa sanoin just... Miten sinä hereillä vielä?

Oltiin ehtoo naapurissa ja ei siellä ihmeempiä, mut silti täytyy vähän huiliakun oon kokopäivän tehny töitä...tosin liian lähellä konetta, mut silti.

Ei toimi :/ mä olen rekkautunut tänne joskus ehkä miljoona vuotta sitten eikä mun tunnukset toimi enää..

Katotaan jos rekkaan jossain välissä uuden nikin :)
Tsemppiä, se vaatii paljon, että saa asiat muuttumaan ja pääsee tuollaisesta tilanteesta irti, mutta kannattaa kyllä. Sinä ja lapsesi ansaitsette niin paljon parempaa.

Ja savanna! Sun yv loota on täynnä!

Samaa sanoin just... Miten sinä hereillä vielä?

Oltiin ehtoo naapurissa ja ei siellä ihmeempiä, mut silti täytyy vähän huiliakun oon kokopäivän tehny töitä...tosin liian lähellä konetta, mut silti.

Mulle ei tuu uni kun :heart: on töissä. Se meni vasta klo 23, niin ehdittii tehdä kaikki iltapuuhat valmiiksi, joten periaattees vois vaikka käydä nukkumaan mut jotenkin ei ny väsytäkkään. Vaik huomenna meen aamuvuoroon, et ehkäpä pitäs :saint:
Muo väsyttää, mut ei jaksa mennä nukkumaan :/
Anoppi hakee muksut huomenna 8.oo ja pitäis tehdä muutama väliseinäelementti...Arvaa innostaako! Toivottavasti ei oo sikakylmä!