Savanna, rauhoitu hyvä nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Keskíty elämääsi ja nauti siitä! Sulla on uusi talo, lapset ja mies, niin nauti nyt elämästäsi ja tästä hetkestä. Jätä vähemmälle huomiolle ahdistus yms, se helpottaa huomaamattasi. Vaikutaut hyvältä tyypiltä, älä hukkaa aikaasi turhaan vouhkaamiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Keskíty elämääsi ja nauti siitä! Sulla on uusi talo, lapset ja mies, niin nauti nyt elämästäsi ja tästä hetkestä. Jätä vähemmälle huomiolle ahdistus yms, se helpottaa huomaamattasi. Vaikutaut hyvältä tyypiltä, älä hukkaa aikaasi turhaan vouhkaamiseen!

Kiitos sulle,sä varma tarkoitat mun keskustelu etten menee lääkärin luo enää? :hug: :hug:
Mä tiedän että piti nautia tai jopa pakko jos kaikki on hyvin,mutta en tajua miksi en siitä osaa,miksi elään syylisyyden kanssa kokoajan :ashamed:

eikö tuo suht asiallinen viesti ollu kuitenki? jokaisen pitäisi muistaa nauttia olemassa olevista asioista, koskee jokaista ihmistä, ei vain savannaa :)

Itse ainakin toivon vilpittömästi että jokainen oppisi nauttimaan elämästä ja saisi ahdistuksen pois.

En mä mitään mollaa =( vaikutat hyvältä ja kivalta tyypiltä. Mäkin tunnen pahaa oloa mistä milloinkin, varsinkin asioista, jotka liittyy lapsiin, mutta sitten yritän ajatella järjellä enkä tunteella.... se joskus auttaa, joskus ei. Mutta lapset on vain kerran pieniä, joten kannattaa nauttia tästä hetkestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin tulee sellainen olo Savanna, että et halua edes päästä eroon ahdistuksesta. Ahdistuneisuudesta on tullut sinulle tapa hallita elämääsi.

Tottakai mä haluan ja jopa haluan isompi perhee,mutta mitään en voi tehdä,jos se olisi minusta kinni,mutta tuntu ettei ole,tuntu että ajatukset valtavat mun koko kroppa

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
En mä mitään mollaa =( vaikutat hyvältä ja kivalta tyypiltä. Mäkin tunnen pahaa oloa mistä milloinkin, varsinkin asioista, jotka liittyy lapsiin, mutta sitten yritän ajatella järjellä enkä tunteella.... se joskus auttaa, joskus ei. Mutta lapset on vain kerran pieniä, joten kannattaa nauttia tästä hetkestä.

Tiedän,mutta kun kannan erilaiset pelot ja syylisyyden tunne,niin en osaa nauttia,tuntu että tyhmä äiti olen mikä vaan voi olla :ashamed:

No et oo tyhmä äiti =( Toivottavasti saat apua, mene vaikka yksityiselle lääkärille sitten, joskus sieltä saa paremman avun. Luulisi tuohon ahdistukseen olevan hyvät lääkkeet. Jos ne lääkärit ei ymmärrä sua kunnolla? Laita paperille ajatuksia olostasi ja näytä se lääkärille. Jaksuja sulle =)

Yhteistyössä