sauva

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
Minkä ikäisenä olette hankkineet hieromasauvan?
Mistä olette hankkineet sauvan?
Kuinka usein käytät sitä?
Käyttäkö sitä yksin vai miehesi kanssa?
Oletko varattu vai sinkku?
Minkä ikäinen nyt olet?
Nämä kysymykset ovat askarruttaneet minua kun haluaisin hankkia sauvan mutta en tiedä mistä ja millaisen ja mitä mieheni ajattelee
 
anne
1. Mieheni hankki minulle ekan, kun olin 25-30v. Sitä ennen sinkkuaikoina olin käytellyt kurkuista lähtien, mitä ikinä oli mieleen juolahtanut, varmaan jostain 13-14 -vuotiaasta lähtien.
2. Seksikaupasta hän sen hankki, plus muut sen jälkeen tulleet.
3. Käyttö vaihtelee. Miehen työmatkojen aikana joskus päivittäin, joskus saattaa olla parikin viikkoa laatikossa. Samoin yhteisissä hetkissä satunnaisesti, mutta kuitenkin suhteessa omaan, yksinäiseen käyttööni, aika usein.
4. Edellä jo vastasin, eli melkeinpä useimmin mieheni kanssa kuin yksin.
5. varattu
6. 38 v.

Seksikaupasta, postimyynnistä, kai joistain tavarataloistakin sen voit hankkia. Oma makusi ratkaisee sen, millaisen (pitkä, pätkä, paksu, ohuempi, vibralla vai ilman, ihonvärinen, oudonvärinen, jne.). Mitä miehesi ajattelee? Kysy! Sekin nimittäin riippuu miehestäsi. Tosin tuskin monellekaan miehelle tulee omanarvontuskia, vaikka nainen sauvaa käyttäisikin. Tähän, mitä miehet ajattelevat, odotan minäkin mielenkiinnolla kommentteja.
 
Nainen 30 plus
-hankin vuosi sitten
-tilasin Toyheavenista (www.toyheaven.fi)
-pari kertaa viikossa-harvemmin kuin kerran kuukaudessa
-yleensä yksin (miehen kanssa pari kertaa)
-varattu, kuten edellisestä ilmenee
-30 plus
 
Disanna
Olen saanut kaikki sauvani lahjaksi miehiltäni! ;-) Kerroin jo suhteen alkupuolella, että olen aina haaveillut sauvasta... ja sain sitten :) Olin silloin jo ihan aikuinen, 30-v. Ensimmäiseni on edelleen käytössä oleva, hyvä jelly, keskipituinen ja motorisoitu. Se on hyvin hiljainen, mikä on pelkkää plussaa!

Sitten seuraavalta poikaystävältä (joka ei ollut edellisestä sauvasta tai sen antajasta mustasukkainen, vaan leikki sillä kanssani ihan iloissaan) sain sellaisen hopeisen ison sauvan, jossa on helmiä sisällä, jonka pyörimissuunnan ja -vauhdin voit valita, ja portaattomasti nopeuden myös. Siinä on päällä klitoriskiihotin, joka on tosi kiva :) :) Muuten koko vekotin on melkein avaruusolion aseen näköinen ;-) ;-)

Lisäksi minulla on pieni matkamalli, ihan vaan klittakiihotin, joka on sievän pienen avaimenperän näköinen, mutta TOSI hyvä ... :) Sitä voi käyttää missä vaan, sen verran vahva, että farkkujenkin läpi tuntuu ,ja kestää myös kylpemistä, ihana siis!

Olen nyt sinkkuna, ja käytän seksileluja itse asiassa paljon vähemmän nyt, kuin suhteessa ollessani. Kun ei ole säännöllistä seksiä, niin sitä ei samalla tavalla kaipaakaan. Mutta kun seurustelen, lelut ovat mukana aika useinkin, ja mielellään sallin miehellekin leluja. Lisäksi öljyjä ym. Nam!
 
mieseipoika
kun kerta kysyttiin...minua sauvaa käyttävä nainen kiihottaa suunnattomasti siksi että naisen nautinnon katsominen on parasta seksissä. eli sallin ilolla kumppanilleni.
 
Nainne 30 plus
Vastaus: vain nainen voi sen tietää..

Kyllä sitä tarvitsee välillä ihan omaakin juttua, vaikka miehen omistaakin. Ei se ole siltä mieheltä mitenkään pois. Ja ainakin minun mieheni alkujaan ehdotti sauvan hankintaa.
 
Sauva Vaimolle
Olen varmaan ostanut puolenkymmentä sauvaa vaimolle. Suhtautui aluksi varauksella, kunnes viimein toin ""tuhdin"" 9""sen.

Vaimo ei juuri halua yksin tehdä mitään, joten olen joskus vaimon pyynnöstä ja joskus omasta aloitteesta käyttänyt ""tuhtia"" laukeamiseni päälle. Vaikutus on ollut liukkaassa pillussa aivan ilmiömäinen. Jos haluaa nähdä vaimonsa nauttivan niin suosittelen sauvaa, koska sitä käyttäessä voi itse katsella vaimon reaktioita.

""Tuhti"" on ollut jokaisen sentin arvoinen. Kyllä nainen on ihana...
 
m38
noin 30v

sex kaupasta.

kaks kolme kertaa kuussa

sekä että

varattu naimisissa

37

ehdota miehellesi käyntiä sex kauaupassa menkää yhdessä ja nauttikaa, muista olla pikaisen "" ujo"" ja häveliäs ja anna miehesi ohjata sinua.


niin johan kelpaa taas nam nam

 
Sinkku
Ensimmäisen sauvan sain lahjaksi 25v,mieheltäni

Postimyynnistä ja erotiikkaliikkeestä.

Melkein päivittäin,parhaimmillaan useamminkin

yksin ja partnerin kanssa

nytten sinkku

32v
 
Kipa
Mieheni osti minulle lahjaksi pari vuotta sitten sauvan värinällä. Tilasi netin kautta. Tykkää leikkiä sen kanssa yleensä esileikin aikana ja voi vaan sanoa et on kiihottavaa kun on sauva sisällä ja sormet hieroo klittaa tai on pyllyssä. Ikää nyt 37v. ja varattu.
 
Täh...
Mitä ihmettä sulle kuuluu kenenkä ikä ja koska on hommannut sauvan, kuinka usein käyttää, onko varattu vai sinkku, voi kiesus! Pidäksä jotain kalluppia vai? Minä en ainakaan vastaisi typeriin kysymyksiisi. Minun intiimiasiat kuuluvat VAIN minulle!!! Tuossahan olisi sulle aihe, jos teet joskus gradun, niin voit tehdä tutkimuksen kirjallisesti ihmisten sauvan käytöstä...voi kiesus...
 

Yhteistyössä