Sauva kysely naisilta

Kerro millaisesta hieromasauvasta itse pidät? Koko ja muoto yms.

Ostin tuossa tyttöystävälleni sellaisen normi sauvan pikkujoulu lahjaks, ei mikään kaalimato tai mikään muukaan sellainen uusi juttu. Se on noin. 14cm jossa värinä mukana. Kovasti tykkäsi tuostakin :)

Siis mihin muijas tarvii sauvaa jos sillä on sut? :eek:
Etkö saa tyydytettyä/eikö saa tyydytystä sinulta?

Mä en ole koskaan käsittänyt parisuhteessa sauvoja.Ei voi suhde kovin hyvällä mallilla olla jos sauvoja tarvii seksielämään.

Ja turha tulla ruikuttamaan että parantaa nautintoa tai parisuhdetta, ite ei vaan enää pysty tuottamaan nautintoa tai toinen ei enää tyydy susta!

hahaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 16:57 Vieras kirjoitti:

Mä en ole koskaan käsittänyt parisuhteessa sauvoja.Ei voi suhde kovin hyvällä mallilla olla jos sauvoja tarvii seksielämään.

Ja turha tulla ruikuttamaan että parantaa nautintoa tai parisuhdetta, ite ei vaan enää pysty tuottamaan nautintoa tai toinen ei enää tyydy susta!
mikähän mummeli sä oot,hei kamoon se tuo lisä maustetta seksi elämään :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 16:57 Vieras kirjoitti:

Hmm..jotain hämminkiä sivustolla luultavasti kun ei äskeinen viesti tullut näkyviin, mutta tässä vastaus nimimerkille Vieras.

Huomasin kyllä että sinä et sauvoista pidä joten miksi vaivauduit edes vastaamaan kyselyyni?..heh. Kiitos kysymästä, kyllä meillä parisuhde toimii ihan hyvin :hug: Oletko vain koskaan tullut miettineeksi sellaista seikkaa, että toinen saattaa olla työmatkalla/opiskelemassa niin että ei välttämättä nähdä iha joka päivä. Niin onko toisen poissa olessa väärin turvautua sauvaan? Katsos kun kaikki eivät nyhjää päivästä toiseen kylki kyljessä.

mulla on parikin.ihan perus sauva ja vähän paranneltu versiokin.sen osti mies itse mulle.itse en tykkää isoista sauvoista sillä niillä mies pystyy satuttaamaan jos liian kovasti runkkaa nekun ei anna yhtään periks niinku aito.meille ne on käytössä yksin ja yhdessä.antaa ihanaa potkua esim.69 tai molempiin yhtä aikaa.naisen täytyy vaan eka ite tutustua siihen ja tulla sinuiks.teit ihan rohkeen vedon kun ostin.tuskin jäät kakkoseksi päin vastoin tulee kyltymättömäksi. :hug:

Meilla on kasa leluja... Mieheni on ostanut joka ikisen paitsi yhden jonka sain kaveriltani synttarilahjaksi (han omistaa seksiliikkeen...) ja kovin olen tyytyvainen tarjontaan. Mieheni sai toissa paivana postissa oman lelunsa (fleshlight) raskausajalle joten tasapuolisia ollaan.
Kysyit minkalaisista pidan joten voin rehellisesti sanoa etta tärinät erikseen ja sauvat sikseen. En pida pienimmista vaan keskivertoa isommista, nammmm......

Kysy vaimoltasi ja ota hanet vaikka mukaan liikkeeseen niin saat varmasti hyvia ideoita! B)

Mä en kyllä ymmärrä parisuhteessa dildoja tms. seksileluja. :\|
Mutta ehkä siksi että niihin ei ole koskaan ollut tarvetta, mieheni on saanut tyydytettyä minut todellakin ilmankin. :p :p :p

Mutta jokainen parisuhde on erilainen. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 21:39 VAIMO2004 kirjoitti:
Mutta ehkä siksi että niihin ei ole koskaan ollut tarvetta, mieheni on saanut tyydytettyä minut todellakin ilmankin. :p :p :p

Heh, et tainnut lukea koko threadia läpi? Nyt ei ole kyse tyydytyksestä tai siitä kuinkan mahtava kenenkin mies on B) vai onko miehelläsi sen verran iso slerba että tyydyttää sut pidemmänkin matkan takaa..haha? Eli kerrotaan nyt vielä että kaikilla ei välttämättä aina ole mahdollista joka viikko "nyhjätä" sen rakkaan kanssa vaan voi olla viikkoja sillon tällön kun on poissa. Niin eikös dildendaali ole silloin ihan mukana kapistus =)

Ps. Sen voin kertoa vielä, että mielestäni suhde pysyy hyvänä, kun ei aina olla lähekkäin vaan välilillä kummallakin on omia menoja.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 16:08 Sporttimies kirjoitti:
\

Heh, et tainnut lukea koko threadia läpi? Nyt ei ole kyse tyydytyksestä tai siitä kuinkan mahtava kenenkin mies on B) vai onko miehelläsi sen verran iso slerba että tyydyttää sut pidemmänkin matkan takaa..haha? Eli kerrotaan nyt vielä että kaikilla ei välttämättä aina ole mahdollista joka viikko "nyhjätä" sen rakkaan kanssa vaan voi olla viikkoja sillon tällön kun on poissa. Niin eikös dildendaali ole silloin ihan mukana kapistus =)

Ps. Sen voin kertoa vielä, että mielestäni suhde pysyy hyvänä, kun ei aina olla lähekkäin vaan välilillä kummallakin on omia menoja.

Mutta onhan se aikas epänormaalia jos johonkin kumitikkuun pitää turvautua!
Kyllä mies pystyy tyydyttämään naisen pidemmäksikin aikaa tai sit puuttuu mieheltä jotain... :p
Mun on helppo peesata tuo ylempi kirjoitus; eli mieheni kyllä osaa tyydyttää minut ilman mitään apuvälineitä, ne on tarkoitettu niille joilta puuttuu mielikuvitus, halu yrittää sekä mielenkiinto!
Ja tuo välimatka on p.askapuhetta!

Meillä ei ole sauvoja mutta voisihan se tuoda ihan kivaa vaihtelua.. Ja näille muutamille niin mieheni on kyllä hyvin varustettu ja pystyy minut täysin tyydyttämään, siitä ei ole kyse. Mikäli kaipaa vaihtelua tai välimatkan vuoksi seksitauko liian pitkä on sauva minusta miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin pettäminen!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 18:10 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 16:08 Sporttimies kirjoitti:
\

Mutta onhan se aikas epänormaalia jos johonkin kumitikkuun pitää turvautua!
Kyllä mies pystyy tyydyttämään naisen pidemmäksikin aikaa tai sit puuttuu mieheltä jotain... :p
Mun on helppo peesata tuo ylempi kirjoitus; eli mieheni kyllä osaa tyydyttää minut ilman mitään apuvälineitä, ne on tarkoitettu niille joilta puuttuu mielikuvitus, halu yrittää sekä mielenkiinto!
Ja tuo välimatka on p.askapuhetta!
Sä oot ihana kun sä suutut :D Vai epänormaalia, tiädätkö että näitä epänormaalin "kumitikun" käyttäjiä on yllättävän paljon? Eikä nyt ollut edelleenkään kyse siitä, että kuinka pitkäksi aikaa pystyy kenenkin mies tyydyttää naisensa, naaprin Irman tai Keijon ajokoiran. Vaan kyselin naisten mielipiteitä yleensäkkin sauvoista. On se ihme, kun nämä menee off topikeiksi monet postaukset. Varsinainen mestari sun miehes, kun sut tyydyttää yhdellä kertaa vaikka kaheks viikoks :) mutta ei se mitään, jos sulla on kivaa kun saat kaks kertaa kuukaudessa supermieheltä :D :flower: onnea

Mutta joo, eli ei tässä mitään sauvoja oltais tarvittu, saatikka avovaimo ole koskaan niiden perään edes kysellyt ja ollaan 6 vuotta yhdessä vietetty ihanaa aikaa. Mutta se oli vain mun mielijohteesta tapahtunut pikkujoululahja hänelle B)

ps.taitaa nää kiukuttelijat vaan olla kateellisia niille naisille kenen ukot välillä vähän käyttää sitä mielikuvitusta :LOL: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 16:25 Vieras kirjoitti:
Ostitko sauvan?

Mietin vain että mikä oli reaktio jos ei ole koskaan sauvaa ollut? Ne kun eivät ole kaikkien mieleen ja reaktio voi olla myös täysin päinvastainen kuin toivoit.
Jeps, eli ostin sauvan. Ikinä ei ennen ollut sauvaa käyttänyt. Ihan kiva kapistus, mutta ei pärjää alkuunkaan aidolle, että kyllä aito on aina aito kuulemma ja sehän oli kiva kuulla B)
Mutta tosiaan tuohan on vain korvike.

\
Ostitko sauvan?

Mietin vain että mikä oli reaktio jos ei ole koskaan sauvaa ollut? Ne kun eivät ole kaikkien mieleen ja reaktio voi olla myös täysin päinvastainen kuin toivoit.
Jeps, eli ostin sauvan. Ikinä ei ennen ollut sauvaa käyttänyt. Ihan kiva kapistus, mutta ei pärjää alkuunkaan aidolle, että kyllä aito on aina aito kuulemma ja sehän oli kiva kuulla B)

\
Ostitko sauvan?

Mä en ymmärrä miks naisella ei vois olla apuvälineenä sauvaa, kun vettähän miehetkin käteen. Ei kai naisen tarvii ilman olla, jos mies ei ole aina käytettävissä... Ja ainahan sitä voi yhdessäkin käyttää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:33 vieras kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks naisella ei vois olla apuvälineenä sauvaa, kun vettähän miehetkin käteen. Ei kai naisen tarvii ilman olla, jos mies ei ole aina käytettävissä... Ja ainahan sitä voi yhdessäkin käyttää...
Täysin samaa mieltä olen kanssasi!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 01:14 Sporttimies kirjoitti:
\
Ostitko sauvan?

Hmmm... Eipä tainnut olla lahja kovin mieleinen.Jos tämä oli vastaus niin ilmeisesti yllätys oli naiselle vähemmän mieleinen....

[/quote]

Hmmm... Eipä tainnut olla lahja kovin mieleinen.Jos tämä oli vastaus niin ilmeisesti yllätys oli naiselle vähemmän mieleinen....
[/quote]

Heh..kyllä se oli ihan mieleinen. Ollaanhan me enempikin siitä puhuttu ja pitäähän noista asiosta avoimesti parin kanssa jutellakkin. Enkä mä ottanut siitä mitään probleemaa, jos ei ois tykänny ni oishan sen voinu heittää menee tai antaa naapurin yh irmalle että ei ois välttämättä ihan haaskiin menny. Riskejä on elämässä otettava
:D Oisko sun mielestä sen dildendaalin pitänyt sitten olla parempi kuin aito dildendaali että se olisi sun mielestä ollut iloinen yllätys hänelle? Korvikkeena varmasti menee, mutta millä se voi olla parempi kun se ei ole mun lantiossa kiinni ja pienempikin on..vaikka koollahan ei ole väliä, paitsi jos nyt alamittasia ei lasketa vaan puhutaan normi koosta ;)

Aika hauskaa luettavaa nuo jyrkat mielipiteet. Onneksi olemme (toivottavasti useimmat meista) tarpeeksi avoimia ymmartaksemme myos erilaisia mielipiteita. ;)

Vaikka on kuinka rikas mielikuvitus, miehella taydellinen vehje joka tyydyttaa taydellisesti vaikka kuukaudeksi kerrallaan ja seksielama on mahtavaa antaa ainakin joillekkin meista dildoilu jotain viela enemman. Eika se tarkoita etta joka kerralla tarttis laittaa dildo ja liukuvoide yopoydalle valmiiksi vaan ainoastaan kun silta tuntuu.

Ja jos on tarpeeksi avoin ja vilkas mielikuvitus voi kayttaa sita omaa taydellista miestaan SEKA dildoa... Vaikkapa silmat sidottuina B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 18:27 Nami-mami kirjoitti:
Aika hauskaa luettavaa nuo jyrkat mielipiteet. Onneksi olemme (toivottavasti useimmat meista) tarpeeksi avoimia ymmartaksemme myos erilaisia mielipiteita. ;)

Vaikka on kuinka rikas mielikuvitus, miehella taydellinen vehje joka tyydyttaa taydellisesti vaikka kuukaudeksi kerrallaan ja seksielama on mahtavaa antaa ainakin joillekkin meista dildoilu jotain viela enemman. Eika se tarkoita etta joka kerralla tarttis laittaa dildo ja liukuvoide yopoydalle valmiiksi vaan ainoastaan kun silta tuntuu.

Ja jos on tarpeeksi avoin ja vilkas mielikuvitus voi kayttaa sita omaa taydellista miestaan SEKA dildoa... Vaikkapa silmat sidottuina B)
Jee! Loistavaa tekstiä! Yhdyn tähän,hehe.. B)

Yhteistyössä