Saunaa ja rappusten kiipeämistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ja nyt on hiki. Koira katseli hätääntyneenä kun vetelin meidän rappuja ylös ja alas saunan päätteeksi. Eikä osannut päättää seuraako mua alas vai jääkö ylös :D .

Mutta onpa vaan ihminen hölmö... olisko EHKÄ ollut viisaampaa ensin huhkia itsensä hikeen rappusissa ja SITTEN vasta mennä saunaan ja suihkuun :xmas:

Jeps aina ei sytytä... Mutta nyt otat rauhallisesti että jaksat. Jokos oot sitä silittämistä kokeillut? Muistin juuri että mun äidille oli neuvolassa sanottu päivää ennen mun syntymää että painoa on liikaa, mansikat auttaa. No, olihan ne mansikat auttaneet kun synnyin sit seuraavana aamuna. Vaan enpä ole kuullut vastaavaa. Mansikat tais olla laskemaan turvotusta

Alkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:
Jeps aina ei sytytä... Mutta nyt otat rauhallisesti että jaksat. Jokos oot sitä silittämistä kokeillut? Muistin juuri että mun äidille oli neuvolassa sanottu päivää ennen mun syntymää että painoa on liikaa, mansikat auttaa. No, olihan ne mansikat auttaneet kun synnyin sit seuraavana aamuna. Vaan enpä ole kuullut vastaavaa. Mansikat tais olla laskemaan turvotusta

Tuo silittäminen on mun mielestä sen verran viheliäistä etten ole siihen lähtenyt. Mutta huomenna voisin toki silittää kun muutenkin pitää vähän siivoilla...

Mansikoita...hmmm....kuulostaa PALJON mukavammalta vaihtoehdolta kuin silittäminen :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
tai nyt meet saunaan sitten uudelleen.. :D

Tais mies jo kuivata saunan, mutta jos kävis pyytämässä siltä siemeniä ja menis SEN jälkeen suihkuun B)

Kuivaatteko te saunan? :xmas:

Mutta joo, teepä SE ja laitan mulle sitte sitä viestiä kun ootte starttaamassa kohti Tyksiä (niin mä lähden heti vakoileen teitä ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
no niin...sitten puuttuu enään seksi ja siivous....töihin siittä :heart: ....just itte imuroittin ja pesen nyt lattioita....ja chättäilen samalla :laugh: :heart:

hmm... melko haasteellista :D

Toki huomattavasti helpompaa kuin tuo seuraava ehdotus: saunan siivous ja seksi saman aikaisesti :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
tai nyt meet saunaan sitten uudelleen.. :D

Tais mies jo kuivata saunan, mutta jos kävis pyytämässä siltä siemeniä ja menis SEN jälkeen suihkuun B)

Kuivaatteko te saunan? :xmas:

Mutta joo, teepä SE ja laitan mulle sitte sitä viestiä kun ootte starttaamassa kohti Tyksiä (niin mä lähden heti vakoileen teitä ;) )

Älä viilaa pilkkua |O |O Totta hemmetissä me kuivataan...joka laudekin erikseen hiustenkuivaajalla :xmas: .

Ja viestiä pukkaa KUN viimeistään huomenna on lähtö :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Älä nyt huhki itteäs loppuun,ei ole kiva mennä ihan väsyneenä synnyttämään :D

Eikun silleen sopivasti vaan :snotty: . NYT alkaa nimittäin loppua kärsivällisyys...

Eikun iisisti nyt vaan :hug:

Mä muuten en edes valittaisi ellei noi hiton jalat olis niin järkyttävät. Mä LUULIN ettei ne vois turvota enempää...mutta luulo ei ole tiedon väärti |O :headwall: .

hyvät on sulla suunnitelmat, toivottavatsi se vauva nyt ymmärtää äidin vihjeen et olisi aika tulla jo ulos.. :D tsemppiä synnärille kun toivottavasti piakkoin sinne asti pääsette...

Kiitos =) :hug:

Ja eiköhän se Jorma-Kalevi ulostaudu ennen kuin kesä on ohi :D

Eikun silleen sopivasti vaan :snotty: . NYT alkaa nimittäin loppua kärsivällisyys...

Mä muuten en edes valittaisi ellei noi hiton jalat olis niin järkyttävät. Mä LUULIN ettei ne vois turvota enempää...mutta luulo ei ole tiedon väärti |O :headwall: .

Joo,mä muistan saman itseltäänkin,nilkkoihin jäi kauheat jäljet ku otti sukat pois,olin ku kävelevä munkkipossu silloin viimeisilläni kun likkaa odotin :laugh: :x

Joo,mä muistan saman itseltäänkin,nilkkoihin jäi kauheat jäljet ku otti sukat pois,olin ku kävelevä munkkipossu silloin viimeisilläni kun likkaa odotin :laugh: :x

Mulla nää on ihan oikeesti jo aivan häiriintyneet. Mitään muuta ei mahdu jalkaan kuin varvassandaalit, ainuttakaan luuta ei tunnu saati näy ja varpaat ei liiku enää mihinkään.

Melko epämiellyttävä tunne kaikin puolin
|O

Yhteistyössä