Satumaa kirjakerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulle tuli postin noutoilmoitus ja lähettäjänä Satumaa kirjakerho. En sitten millään muista, että olisin moiseen kerhoon liittynyt. Yritin googlata ko. kerhoa, mutta nettisivut aukeavat vasta maaliskuussa. Omituinen juttu...

No mulle tuli kanssa ja kävin just postissa ilmottamassa että laittavat takasin. Mulle soitettiin viimeviikolla kyseisestä kerhosta että saako laittaa tutustumispaketin ja kieltäydyin siitä.

Ainakaan kukaan ei ole mulle siitä soittanut. Enkä myöskään ole koskaan mistään lehdestä leikannut mitään lappua, jolla olisi voinut liittyä. Enkä tosiaan muista, että olisin sitä netinkään kautta tilannut, koska nyt näkyvissä oleva nettisivu on ihan oudon näköinen.

[QUOTE="vieras";23201596]Uppo-Nallen kirjakerho muuttui satumaaksi =) Pakettia en kyllä itekään oo jaksanu vielä hakea postista. Ja voihan sen pistää takas jos ei miellytä.[/QUOTE]

No niinpä näkyy. Missähän meidän paketti viipyy?

Uppo-Nallen kirjakerho muuttui Satumaaksi ja sen kunniaksi lähettivät kaikille entisille jäsenille ilmaisen Maisan maatila -näyttämökirjan plus Maisa-pehmolelun. Tästä tuli ainakin meille edellisellä viikolla ilmoitus lappu Uppo-nallen kirjakerhosta, onkohan mennyt teiltä ohitse...

Upponallekerho vaihtui tuoksi ja sen takia tuli tää paketti. Meillä oli taiteilutarvikesalkku ja kirja Pikku Taiteilija. Sitä en tiiä pitääkö nyt taas ostaa tuon paketin arvosta kirjoja tästä "uudesta" kerhosta kun paketin pidin..

No minä hain tuon paketin, siellä oli värisalkku ja joku taiteilijakirja. Kiitoksia vain joka ilmotti mikä se paketti on, eivät ehtineet vielä laittaa sitä paluupostiin.

Höh. Pitää ruveta kohta kyselemään sieltä, miksi meille ei tule. Ellei sitten ole saatu potkuja kerhosta... Oliskohan voinut livahtaa kaksi vuotta viime tilauksesta? Viime kuussa kyllä tuli vielä lehti.

minä soitin sinne ja sanoivat, että muutoksesta on lähetetty kirje..no meille ei ole sitä tullut...ajattelin katsella millaisia paketteja tarjoavat ja erota jos ei miellytä =)

Yhteistyössä