Anteeksi vanhanaikaisuuteni, mutta musta tuo "juhlakalu" on tosi ruma sana..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laittasin varoiksi vaan Satu xxx tai Ylioppilas Satu tai juhlakalu Satu
Minustaki. Kolisee. Ja muutenki..."kalu.."Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi vanhanaikaisuuteni, mutta musta tuo "juhlakalu" on tosi ruma sana..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laittasin varoiksi vaan Satu xxx tai Ylioppilas Satu tai juhlakalu Satu
No onhan se, mut jos haluaa olla "vitsikäs"...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi vanhanaikaisuuteni, mutta musta tuo "juhlakalu" on tosi ruma sana..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laittasin varoiksi vaan Satu xxx tai Ylioppilas Satu tai juhlakalu Satu
..tai tosi ällöttävä..Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No onhan se, mut jos haluaa olla "vitsikäs"...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi vanhanaikaisuuteni, mutta musta tuo "juhlakalu" on tosi ruma sana..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä laittasin varoiksi vaan Satu xxx tai Ylioppilas Satu tai juhlakalu Satu