P
perhoinen84
Vieras
Mitäs mieltä olisitte jos olisitte häissä vieraana ja hääparin tulo juhlapaikalle kestää ikuisuuksia?
Kauankohan ne oikeesti lorvi
Kauankohan ne oikeesti lorvi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:aika rennon oloinen pari, se hääauto kyllä nauratti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:käyneensä Kokkolassa, ja Kälviältä Kokkolaan on matkaa n. 40 km. Joten melko kauan vieraat saivat ulkona palella
Vähän huvittavaa !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Oli kyllä muutoin ihana pari, oikein iloinen ja rakastunut, normaali pariskunta, jota oli ilo katsella ja kuunnellaMä oisin kyllä ihan masentunut niistä vastoinkäymisistä...
Tuo odotuttaminen oli ihan virhearviointi, mutta sulhasen äiti olisi voinut pitää mölyt mahassaan ja ilmeen sivistyneenä ;P
Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:käyneensä Kokkolassa, ja Kälviältä Kokkolaan on matkaa n. 40 km. Joten melko kauan vieraat saivat ulkona palella
Vähän huvittavaa !![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Oli kyllä muutoin ihana pari, oikein iloinen ja rakastunut, normaali pariskunta, jota oli ilo katsella ja kuunnellaMä oisin kyllä ihan masentunut niistä vastoinkäymisistä...
Tuo odotuttaminen oli ihan virhearviointi, mutta sulhasen äiti olisi voinut pitää mölyt mahassaan ja ilmeen sivistyneenä ;P
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olin muutama viikko sitten häissä, joissa hääparia odotettiin juhlapaikalle 3 TUNTIA! He kävivät vihkimisen jälkeen kuvauksessa. Hääpaikalle ei ollut edes järjestetty mitään ohjelmaa tuoksi ajaksi. Kyllä oli kiva pyöritellä siellä peukaloita.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mut morsiamen nimi kiinnitti mun huomion. Sanna-Maija Saija.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:olin oikeassa kun edes takaisin sen ajoivat,
niin ja se hääauto oli sen hääparin ihan oma auto.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:olin oikeassa siis kun edes takaisin sen ajoivat,
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Oli kyllä muutoin ihana pari, oikein iloinen ja rakastunut, normaali pariskunta, jota oli ilo katsella ja kuunnellaMä oisin kyllä ihan masentunut niistä vastoinkäymisistä...
Minusta sulhasen äiti lähinnä kuittaili morsiamen äidille, joka heti kyseli onko sulhanen ennenkin tehnyt tällaisia katoamistemppuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:Oli kyllä muutoin ihana pari, oikein iloinen ja rakastunut, normaali pariskunta, jota oli ilo katsella ja kuunnellaMä oisin kyllä ihan masentunut niistä vastoinkäymisistä...
Minusta sulhasen äiti lähinnä kuittaili morsiamen äidille, joka heti kyseli onko sulhanen ennenkin tehnyt tällaisia katoamistemppuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:olin oikeassa siis kun edes takaisin sen ajoivat,
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mut morsiamen nimi kiinnitti mun huomion. Sanna-Maija Saija.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:olin oikeassa siis kun edes takaisin sen ajoivat,
Väärässähän sä olit, kun Kälviältä Kokkolaan ei ole 40 km. Se toki on totta, että edestakainen matka on 40 km.