Satuhäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen kerran yksissä häissä yli 1 h värjötellyt ja odottanut hääparia. Sukulaiset meni asuntoautoihin ... ja me ystävät värjöteltiin juhlapaikalla kun ei päässyt minnekkään kun kuski oli poistunut mökille.

Oli kyllä muutoin ihana pari, oikein iloinen ja rakastunut, normaali pariskunta, jota oli ilo katsella ja kuunnella :) Mä oisin kyllä ihan masentunut niistä vastoinkäymisistä...

Tuo odotuttaminen oli ihan virhearviointi, mutta sulhasen äiti olisi voinut pitää mölyt mahassaan ja ilmeen sivistyneenä ;P

Alkuperäinen kirjoittaja Rosella-76:
käyneensä Kokkolassa, ja Kälviältä Kokkolaan on matkaa n. 40 km. Joten melko kauan vieraat saivat ulkona palella

Vähän huvittavaa ! :laugh:

ei helvata...nyt repesin tälle viestille...vai että on Kälviältä Kokkolaan 40km:ä :laugh: :laugh: ....nyt taas joku yrittää päteä pikkasen väärin :laugh: :laugh: kuules rakas,ei sinne nyt niin pitkästi oo :laugh: :laugh: otappas asiasta selvää uudestaan;)

Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:
Oli kyllä muutoin ihana pari, oikein iloinen ja rakastunut, normaali pariskunta, jota oli ilo katsella ja kuunnella :) Mä oisin kyllä ihan masentunut niistä vastoinkäymisistä...

Tuo odotuttaminen oli ihan virhearviointi, mutta sulhasen äiti olisi voinut pitää mölyt mahassaan ja ilmeen sivistyneenä ;P

Mitä se sit sanoi? Multa meni ihan ohi

käyneensä Kokkolassa, ja Kälviältä Kokkolaan on matkaa n. 40 km. Joten melko kauan vieraat saivat ulkona palella

Vähän huvittavaa ! :laugh:

ei kuule todellakaan ole 40 kilsaa kälviältä kokkolaan, reilu 20....tiedän kälviäläisenä.....

Mä olin muutama viikko sitten häissä, joissa hääparia odotettiin juhlapaikalle 3 TUNTIA! He kävivät vihkimisen jälkeen kuvauksessa. Hääpaikalle ei ollut edes järjestetty mitään ohjelmaa tuoksi ajaksi. Kyllä oli kiva pyöritellä siellä peukaloita.

Minusta sulhasen äiti lähinnä kuittaili morsiamen äidille, joka heti kyseli onko sulhanen ennenkin tehnyt tällaisia katoamistemppuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin muutama viikko sitten häissä, joissa hääparia odotettiin juhlapaikalle 3 TUNTIA! He kävivät vihkimisen jälkeen kuvauksessa. Hääpaikalle ei ollut edes järjestetty mitään ohjelmaa tuoksi ajaksi. Kyllä oli kiva pyöritellä siellä peukaloita.

Kylläpäs kesti kuvaaminen kauan. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:

Minusta sulhasen äiti lähinnä kuittaili morsiamen äidille, joka heti kyseli onko sulhanen ennenkin tehnyt tällaisia katoamistemppuja.

Joo, sitten se mutisi kameralle kiukkuisena, että vieraathan saa täällä kuolemantaudin ja sulhasen äidille motkotti muka huumorilla... ja se ilme, kun kuuli, että olivat käyneet Kokkolassa. Oli hidastettu kameralle =D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:

Joo, sitten se mutisi kameralle kiukkuisena, että vieraathan saa täällä kuolemantaudin ja sulhasen äidille motkotti muka huumorilla... ja se ilme, kun kuuli, että olivat käyneet Kokkolassa. Oli hidastettu kameralle =D

olin oikeassa siis kun edes takaisin sen ajoivat,

niin ja se hääauto oli sen hääparin ihan oma auto.

Väärässähän sä olit, kun Kälviältä Kokkolaan ei ole 40 km. Se toki on totta, että edestakainen matka on 40 km.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olin oikeassa siis kun edes takaisin sen ajoivat,

niin ja se hääauto oli sen hääparin ihan oma auto.

Väärässähän sä olit, kun Kälviältä Kokkolaan ei ole 40 km. Se toki on totta, että edestakainen matka on 40 km.

niin niin...Kälviän keskustasta Kokkolan keskustaan on kuitenkin vain 11kilsaa;)...

Yhteistyössä