A
Annu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja hello:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Kuinkahan moni teistäkään ei tuota tiennyt...ja myönnän, että vaikka olen korkeastikoulutettu jne jne jne, joku aika sitten mietin, että oliko se itsenäistymisvuosi 1917 vai 1935...sivistymätöntä, myönnettäköön. Ja ei, en muista talvisodan päättymisvuotta, maailmansotien päättymisvuosia...historia ei ole koskaan ollut vahvinaineeni.
No, mahdatkohan ihan oikeasti olla korkeasti koulutettu...
Kyllä tuollaiset asiat PITÄÄ tietää, vaikka ei olisi pätkääkään kiinnostunut historiasta!
Kukaan oikeasti korkeasti koulutettu ei myöskään voi olla muistamatta talvisodan tai maailmansotien päättymisvuosia. Vaikka historia ei olisikaan itsellä vahva aine, tulee ainakin aivan perusasiat siitäkin tietää.
Miten ei voisi? Tietysti voi.
Ei voi olla! Tai sitten tällaisen yksilön tulisi osata hävetä sen verran, että ei käyttäisi itsestään määritelmää "korkeasti koulutettu".
Korkeastikoulutettu on yhdyssana. Miten mun pitäisi itseni määritellä, jos olen kk, enkä tiedä esim. talvisodan päättymisvuotta?
Sorry, nyt meni ilkeäksi, mutta ei voi vastustaa kiusausta.
Eiku siis, eihän tuossa ollut mitään ilkeää, otin sen kohdan pois