satu Tuomisto eilen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
satu tuomisto li sitten eilen ollut häissä vieraana KOKOVALKOISESSA ! on siinäkin taas perinteitä unnioittava ja hääpäaria ajatteleva, oisin ite morsmaikkuna näyttänyt kyllä ovea, haluaa siis erottua !

ei tuossa vielä mitään,mutta yks tuttu meni häihin tosi lyhyessä ja kireässä ja erittäin avoimessa hamosessa. kirkkaan punainen ja siis ihan auki edestä napaan asti ja puolet tisseistä näkyvissä.kehtas vielä ihmetellä miksi morsian oli "vähän" nyrpeenä...

Heh, itse en ainakaan ollut niin tiukkapipoinen morsian, että minua olisi häirinnyt pätkääkään kenenkään vieraiden asut - olivat ne sitten valkoisia, mustia tai keltaisia. :D Mulla oli hääpäivänäni ihan muuta ajateltavaa kuin tuollainen negatiivinen meuhkaaminen kenenkään asuista.

Alkuperäinen kirjoittaja morsian -06:
Heh, itse en ainakaan ollut niin tiukkapipoinen morsian, että minua olisi häirinnyt pätkääkään kenenkään vieraiden asut - olivat ne sitten valkoisia, mustia tai keltaisia. :D Mulla oli hääpäivänäni ihan muuta ajateltavaa kuin tuollainen negatiivinen meuhkaaminen kenenkään asuista.

kyse ei ole mistään negatiivisestä ilmaisusta, vaan ylipäätään huvitti eilen kuulla, aatelkaa kuinka hemmetin montaa väriä on varmaankin senkin ihmisen kaapissa , joten itse en ainakaan laittaisi kenenkään häihin valkoista, kyllä se jokaista morsianta ärsyttäisi jos "jokin" julisuuden henkilä astelee irkkoon täysin valkoisissa, ei siinä o haettua mitää muuta kun huomiota, se tässä huvitti ja en ole menettänyt yöunia tämän takia, ja joo mulla on oma elämä kyllä =)

oliks morsiammella valkoista päällä?
periaatteessahan se värin on morsiammelle varattu ja vain pienillä lapsilla saa olla valkoiset asut morsiammen lisäksi.
noh,satulle sopii valkoinen väri =) tuskin se laittoi valkoista erottuakseen,sen näköinen nainen erottuu muutenkin joukosta.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
oliks morsiammella valkoista päällä?
periaatteessahan se värin on morsiammelle varattu ja vain pienillä lapsilla saa olla valkoiset asut morsiammen lisäksi.
noh,satulle sopii valkoinen väri =) tuskin se laittoi valkoista erottuakseen,sen näköinen nainen erottuu muutenkin joukosta.

oli valkoista...

Yhteistyössä