Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä jouduin käydä poistattaan kierukan sairaalassa naistenpolilla juurinkin tuon takia ettei lankoja ollut eikä se siltikään sattunut.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ei satu, jos langat hyvin esillä. Sitten voi olla vaikeampi, jos ei näy.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Edelleenkin "hengaa mukana" kuulemma sattuu niin helvetisti, ettei halua mennä poistattamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Edelleenkin "hengaa mukana" kuulemma sattuu niin helvetisti, ettei halua mennä poistattamaan.
"kiva" kuulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
"kiva" kuulla![]()
No mä luulen että se on jotenkin yksilöllistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ai sä meinaat nyt poistattaa sen? Onko syy se sam josta puhuttiin silloin kun olitte viimeks meillä?