Sattuuko kierukan poisto?

maissihiiri
Ei kai se synnytystä enempää voi sattua :D Näin mä ajattelen nykyään kaikista asioista mitkä voi sattua :) Mutta en kyllä ihan tosissaan tiedä, on kokemusta vain laitosta ja se ei kyllä ainakaan sattunut.

Ei mullakaan se laitto sattunut, mut miks mä kuvittelen, että sen poisto sattuis... jotenkin vaan kuvittelen et pakko sen on tuntua kun se jotenkin siel kiinnikin on eli muutenhan se tippuis sieltä itsestään niin jotenkin "väkisin" se sitten sieltä pois revitään :ashamed:

Zoe-F
Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Edelleenkin "hengaa mukana" kuulemma sattuu niin helvetisti, ettei halua mennä poistattamaan.

vuu
Kyllä sattui. Huomasivat, että langat kohdun sisällä, toista näkyi vähän. Siinä arvottiin, että saadaanko kiskottua vai pitääkö nukutksessa aukoa. Päättivät kokeilla ja kyllä se sitten vihdoin lähti. Kierukkaa en ota enää koskaan.

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Edelleenkin "hengaa mukana" kuulemma sattuu niin helvetisti, ettei halua mennä poistattamaan.
"kiva" kuulla :eek:
No mä luulen että se on jotenkin yksilöllistä.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
"kiva" kuulla :eek:
No mä luulen että se on jotenkin yksilöllistä.
Niinpä... Täytyy toivoa että itsellä ei sattuis.

vieras
Ei sattunu laittaminen kummallakaan kerralla eikä yks poistokaan, veikkei lankoja ollut näkyvillä. Pelotti hirveesti ja toivoin jo lähetettä naistenpolille, mut terkkari sanoi, et yrittää eka ite kerran ja jos ei onnistu, lähete sit, vähän joutui "ronkkimaan" (mut ei papaa kummempi) ja helposti lähti!
Sehän on sellenen t-muotoinen ja ne t:n "sarvet" vetäytyy kasaan kun se poitetetaan eli ei se missään kiinni ole ;)

Mua kyllä vähän sattui,mutta taas se on edessä vuoden päästä,ja hei,hengissä kuitenkin oon :LOL: Mulla pari kertaa vihlaisi sillain oikein kunnolla,mutta se otettiin pois ja laitettiin paikalle ILMAN MENKKOJA,eli sen takia oli kivulias.

vieras
mulla eilen poistetiin ja laitetiin uusi tilalle ei sattunut olenkaan ja vähän tänään nipistellyt (laitetiin hormooni) mut otin burana 600 ennen lekurille menoa näin suositteli lääkäri mulle

Yhteistyössä