Mä jouduin käydä poistattaan kierukan sairaalassa naistenpolilla juurinkin tuon takia ettei lankoja ollut eikä se siltikään sattunut.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Ei satu, jos langat hyvin esillä. Sitten voi olla vaikeampi, jos ei näy.
"kiva" kuullaAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Edelleenkin "hengaa mukana" kuulemma sattuu niin helvetisti, ettei halua mennä poistattamaan.
No mä luulen että se on jotenkin yksilöllistä.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:"kiva" kuullaAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Edelleenkin "hengaa mukana" kuulemma sattuu niin helvetisti, ettei halua mennä poistattamaan.
Niinpä... Täytyy toivoa että itsellä ei sattuis.Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No mä luulen että se on jotenkin yksilöllistä.Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:"kiva" kuullaAlkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Äidillä kerran poistettu ja laitettu pikkusiskon syntymän jälkeen uusi (joskus vuonna 95)
Juu, ei sovi mulle yhtään, oon kuin eri ihminenAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ai sä meinaat nyt poistattaa sen? Onko syy se sam josta puhuttiin silloin kun olitte viimeks meillä?