sattuiko neitsyyden menetys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iina"

Vieras
mikä siinä teki erityisen kipeää? olen aika vanha neitsyeksi, mutta häät ovat viikon päästä. jännittää hääyö kamalasti. yritän rentoutua ja mies on mukava, joten hyvissä käsissä olen. :D enkä nyt provoile vaan tosissani kysyn!

No ei se eka kerta mikään mieltä ylentävä kokemus ole.

Seuraavat kerrat ovat parempia, mitä useampi kerta, sen mukavammalta tuntuu.

Jos olisin sinä, niin menisin miehen kanssa heti miten vällyjen väliin, jos kerran naimisiinkin olette menossa.
Nauttisit hääyöstäkin kunnolla, kun ei olisi eka kerta silloin

[QUOTE="Sanna";28557594]No ei se eka kerta mikään mieltä ylentävä kokemus ole.

Seuraavat kerrat ovat parempia, mitä useampi kerta, sen mukavammalta tuntuu.

Jos olisin sinä, niin menisin miehen kanssa heti miten vällyjen väliin, jos kerran naimisiinkin olette menossa.
Nauttisit hääyöstäkin kunnolla, kun ei olisi eka kerta silloin[/QUOTE]

kannattaako ekan kerran jälkeen pitää taukoa vai kokeilla pian uudestaan?
mietin että kummin sattuisi vähemmän.

Kyllä se sattui mua ihan helvetisti. Koko sen yhdynnän ajan. Ja olin juonut 4-5 kaljaakin, koska jännitti eka kerta poikaystävän kanssa. Poikaystävä oli selvinpäin ja olimme 16-vuotiaita.

Mutta sattui siis paljon ja verta tuli vielä seuraavanakin päivänä.

[QUOTE="iina";28557623]kannattaako ekan kerran jälkeen pitää taukoa vai kokeilla pian uudestaan?
mietin että kummin sattuisi vähemmän.[/QUOTE]

Jos tekee kipeää, niin pitäisin taukoa ainakin pari päivää.

Minulla ei sattunut yhtään, pikkasen tuli verta sen jälkeen ja sen jälkeen harrastettiin keskimäärin 4-5kertaa päivässä, voi sitä aikaa se oli ihanaa. <3 Ei siinä ole mitään pelättävää jos on oikea mies ja suurin rakkaus se ei satu yhtään. :) Onnea teille onnellisille!

Ei sattunut, mutta jännitti kovasti, en osannut oikein silloin vielä touhusta nauttia. Muutaman kerran jälkeen kyllä sitten alkoi tottua ja tuntua kivalta, kun osasi jo rentoutua :) Ei vuotanut myöskää verta.

Kyllä se sattui aika paljon, vaikka en jännittänyt, ja verta tuli parina päivänä vähän. Varmaan kolmisen ensimmäistä kertaa sattui ennen kuin alkoi tuntua hyvältä :) Kipu oli ihan odotettavissa, kun oltiin jo touhuttu kaikkea muuta ja esimerkiksi sormetkin sattui. jokaisella on se immenkalvo erilainen niin toisilla sattuu enemmän ja tosilla ei yhtään.

sattui, ihan kun ois puukko tungettu SINNE. ja verta tuli ihan vähän siinä myöhemmin.. jännitin myös paljon.. ei se nyt kuitenkaan kokoaikaa sattunut, lopussa oli "normaalia", nautinnollista seksi oli ehkä kymmenennellä kerralla että varatkaa reilusti aikaa hääyönä :D

Sattu. Se kalvon repeäminen kai, sen jälkeen meinasin sanoa että "tuu vaan kokonaan sisään" mutta tajusin pitää turpani ummessa onneksi, jäbä olikin jo sisällä kokonaan. :d en tiedä, olenko jotenkin löysä? Mitään lihaksia en vielä tuolloin tajunnut jännittää kun aina käskettiin rentoutumaan.
Sittemmin ainakin kerran tullut verta, sattunut enemmän tai vähemmän mutta ei niin paljoa että olisin viheltänyt pelin poikki. Koskaan en ole pahemmin nauttinut, vaikka olisikin panettanut. Mutta enpä olekaan ikinä seurustellut...

[QUOTE="vieras";28557652]Kyllä se sattui mua ihan helvetisti. Koko sen yhdynnän ajan. Ja olin juonut 4-5 kaljaakin, koska jännitti eka kerta poikaystävän kanssa. Poikaystävä oli selvinpäin ja olimme 16-vuotiaita.

Mutta sattui siis paljon ja verta tuli vielä seuraavanakin päivänä.[/QUOTE]

Melkein ihan sama kokemus täällä! Emme vaan seurustelleet...

Verta ei tullut mutta sattui ihan helvetisti, sattu vielä toisella ja kolmannellakin kerralla. Muistan kuinka sen ekan kerran jälkeen oli vaikea istua jopa wc-pöntölle :D

toi immenKALVO on ehkä hiemaan harhaanjohtava, ei siellä mitään kalvoa ole edessä. Paikat on vaan vähän tiukemmat ja siksi voi tulla verta, jos emättimen suuaukolle tulee pieni/pieniä repeämiä. Vähän kuin synnytyksessä, mutta minimaalisissa mittasuhteissa.

Yhteistyössä