Sattui erehdys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ritva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka kevät ne tulee kuin muuttolinnut, nuo etelän harakat, tänne Lappiin naitaviksi!

Mistä nuita puutteenalaisia riittääkin ja miten niiden ukot on niin tyhmiä, että päästävätkin ne tänne puikotettavaksi.

Se on helppoa höynäyttää kotirouvaa Lapin lumolla...
Ei tarvitse paljoa tällä kokemuksella puhuttaa, kun sielujen sympatiat kohtaa ja toosaa tulee miten paljon vaan lomaa riittääkään!

Mikä ihme siellä Lapissa sekoittaa näiden nais immeisten päät, et pääsee tämmösiä ""erehdyksiä"" sattumaan? Turha sitä on jälkeen päin ruikuttaa, tehty mikä tehty.

ihan kiva että keksittiin uusi nimitys miehen ja naisen välisen seksuaalisen kanssakäymisen nimeksi. nyt voi vaimolta kysyä että miten olis pienet sielujen kohtaamiset.
tietty se sanoo että ei käy senkin ""pikkusieluinen paska"".
koko keskustelun läpi kahlanneena,ja viimein naurusta tukehtumatta selvinneenä,tulin siihen lopputulokseen että""ei mun takki kaipaa neulaa ei lankaa,mutta sielu kaipais seuraa parempaa"" molskis

älä soimaa itseäsi, olet vain ihminen...erehdyit niinkuin jokainen meistä joskus...tapahtuneella on jokin tarkoitus, et vain huomaa sitä juuri nyt tällä hetkellä...riippuu vähän miehesi luonteesta onko hänen hyvä tietää asiasta vai ei...mitä vanhemmaksi tulee sitä epämustavalkoisemmaksi kaikki muuttuu...jos suhde on luotu kestämään, se kestää, tapahtui mitä tahansa

Mä olin äijäs kanssa silläaikaa ,eli herkkuja hänelle tarjosin. Niin söötti tää sun ukkokultas.

Meillä tää sude tosin jatkuu, mulle ei riitä mikään 3 päivää, ja silleen.Arvostan pysyvyyttä.
Sen vuoksi ukollesi tuli muuta menoa, kun oli tiedossa kuumaa kissaa.Ja siks jouduit turvautumaan muka, ekaa kertaa petit.???tohon et usko itekkään.
T.Angelina

Kylläpä täällä on moralisointia yhdestä pettämisestä! Entä sitten, tuotahan tapahtuu kaiken aikaa, erehdyksiä sattuu ja kuka tahansa voi pettää!!! Miesten petoksista ja hairahduksista ei tällaista haloota nouse!!!

Ritva, ei muuta kuin tissit tanaan ja porskuta vaan eteenpäin. Turha surra tapatunutta, ota opiksesi, äläkä kerro miehellesi! Olet kotirouva, oletko sitten varma ettei miehesi ole pettänyt sinua?

kaikki moralistit ja muut kantaa ottavat, tämä juttu on aito provo. Ei kukaan oikea ihminen ota tunteettomasti ja hiiltymättä vastaan tälläistä palautetta. Mutta väliäkö tuolla, saahan porukat oikein joukolla jeesustella?

Voi taivahan vallat!!!! Joku 'Ritva' rouva antaa vittua lapissa ja se poikii helvetinmoisen kirjoitus vimman....hahhahahaha....
Palstan lukijat uskoo kaiken...hehehehehehe.....

No voi taivahan vallat!!! Ei kai sillä ole väliä, kuka kertoo totta tai kuka uskoo tai on uskomatta. Tämähän on virtuaalitodellisuutta, make believe -kirjoittelua, mitä jos -mielipiteitä, ajankulua, filosofointia. Ei kai edes nimim. Rokaten ja runkaten ole niin naiivi kuin mitä hänen kirjoituksensa antaa ymmärtää?

En jaksanut lukea kaikkea mitä Ritulle oli vastattu, mutta sanon oman mielipiteeni tapahtuneesta. Miksi sun Ritu pitäis kantaa huonoa omaatuntoa, ollut mikä ollut ja tapahtunut mikä tapahtunut, jos kerran olet sitä mieltä että nyt taasmenee hyvin. Voih hyvänen aika mitä taivastelua. Kaikkihan sen tietää että kuka Lappiin lähtee nais tai mie porukalla, niin ainahan siellä jotain senssejä on, kuka sit menee pidemmälle ja kuka jättää flirttailuun, mutta sama se, mistään ei tarvi puhua kun tulee kotiin. Unohda koko juuttu ja nyt taas elän kotona ja sen puitteissa. Siellä Lapissa kaikki tuntuu niin suurelta ja ihanalta ja miksi siitä ei sais nauttia.....hoh...hoh...äipät ja iskät palaa kotiin ja Lapinkullat jää johonkin kauas taa.

Jos mies käy vieraissa, niin onko se aina automaattisesti vaimon syytä? Näin voisi yhtä lailla päätellä neuvoistasi. Vai oletko sitä mieltä, että vain naisella on oikeus töppäillä ja panna töppäilynsä miehensä syyksi, kun ei ole osoittautunut uskollisuuden arvoiseksi? Mieti vähän, ennen kuin menet tuollaisia typeryyksiä puhumaan. Jokaisella ihmisellä, niin naisella kuin miehellä, on yhtäläinen vastuu tekemisistään. On alhaista työntää syy oman kumppanin niskoille, kun omatunto kertoo, että on tehty väärin.

Hei Ritva.

Erehdyksiä sattuu niin miehille, kuin naisille. Voit toki jättää kertomatta, mutta miehesi saa tietää asiasta ennemmin tai myöhemmin jotain kautta. Jos ei muuten niin pettämisen kyllä ""haistaa"". Mitäs jos sinulle ja ystävättärelle tulee välirikko ja ystävätär päättää kertoa miehelle pienen tarinan?

Sinuna kertoisin miehelle. Asia tulee kaihertamaan mieltäsi pitkään, ehkäpä jopa loppuelämän.

Itse petin miestäni. Tosin se liitto oli loppusuoralla muutenkin alkoholin ym. tähden ja tunteet minun puolelta kuolleet jo aikoja sitten. Väärin tein eikä siinä mitään tekosyytä ollut. En kertonut kenellekkään eikä kukaan tiennyt asiasta. Miehen ilmeestä näki, että aavisti vaikkakaan ei myöntänyt.
Ero tuli ja hyvä niin.

toi sun juttus oli aivan kuin mitä mun elämässä tapahtui (kts. erotiikka palstala:levillä huoraamassa...)
noinhan meidänkin rouvalle taisi käydä kuukausi sitten!
se vain jäi kii jo siellä ollessa kun antoi panokaverinsa vastata puhelimeensa....!

kai tuo pettäminen on loppupelissä taspuolista miesten ja naisten kanssa....
mutta aina se satuu kun saa tietää...
mitä silmät ei nää...mitä et kerro niin sydän ei säry!!!!

meillä loppui rakkaus siihen!

otto

Yhteistyössä