Sattui erehdys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ritva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ritva:
""Ja tiedän senkin, että jos hän tietäisi, hänkin ajattelisi kuin tänne kirjoitelleet miehet. Hänen vaimoaan on naitu, pantu tms. karkeaa.""

- Tässähän se pointti on. Ritva tietää hyvin, että mies pääsisi henkisesti helpommalla jos voisi ottaa sen pelkkänä karkeana panona. Mutta tämä taas tärvelisi ja halventaisi Ritvan kokeman ""sielujen kohtaamisen"", jota on mukava helliä mielessään.
Ei Ritva tässä puolison tunteista huolta kanna vaan siitä ettei kukaan, varsinkaan oma mies, saa ajatella rumasti hänen kokemastaan Suuresta Tunteesta.

Ritva! Ainoa erehdyksesi oli kirjoittaa tälle palstalle ja alistua näiden tekopyhien nutturamoralistien raadeltavaksi. He haluavat kaikkien elävän omien, ahtaiden ja mustavalkoisten sääntöjen mukaisesti - siis mahdollisimman tylsästi. Jokainen joka poikkeaa heidän ruodustaan on lunttu tai sika.

Elämässä sattuu kaikenlaista ja sattumuksista pitää poimia niiden positiiviset puolet. Olet saanut nauttia hetken kauniista romanssista ja sen ajatteleminen piristää vielä satoja tulevaisuuden harmaita päiviä. Kaatunutta maitoa ei kannata surra ja toisaalta voit lohduttaa itseäsi turhissa omantunnontuskissasi miestäsi kohtaan: ""Mitä silmä ei näe, sitä sydän ei sure!""

Voimia Sinulle ja aurinkoista kevättä! Älä välitä noista haukuista. Ne ovat vain katkerien, kateellisten ihmisten oman likasankkonsa tyhjentämistä!

rohkaiset omaa miestäsi myös pettämään! Sinuahan asia ei liikuttaisi mitenkään vai?

""Mitä silmä ei näe, sitä sydän ei sure!""

Elämä on mustavalkoista! On oikea ja väärä. Muu on selittelyä.

Tykkään pahaa, seuraus riippuu tilanteesta, oma uskottomuuteni huomioonottaen yritän antaa anteeksi.

Kadun omaakin uskottomuuttani, ei naimisissa oleva nainen olisi saanut elää vierasta sukupuolisuhdetta. Silti kyseessä ei ollut minun kannaltani katsoen mistään rumasta nainnista tai hekumasta, vaan sielujen kohtaamisesta. Pettämisasia on kuitenkin selvä, pettänyt olen, kun asiaa katsoo mieheni kannalta. Lisäksi olen ottanut riskin sekä avioliittoni että mieheni kunniankin osalta, sitä kadun.

Oletko Ritva oppinut tuon sielujen kohtaamisen Ellien pallopalstalta vai jostakin muusta paikasta?

Meikämamma puhui taas asiaa. Minulle on ennestään tuttua A-luokan matka eli reissu ilman vaimoa. Entinen naapurin mies puhui noista reissuista ja sittemmin on avioitunut uudestaan.
Mitä lie reissuja nykyään tekee. Ehkä on siirtynyt kyriilisiin aakkosiin.

Kaarina Määtällä riittää tutkittaa monen kirjan verran.

Lapin luonto luo outoa taikaa... lauletaan laulussa.

Katsoin eilen Vexi Salmen haastattelun telkkarissa. Hän on sanoittanut monta ikivihreää tuosta vain. Aamulla herätys ja suoraan studioon, jossa Pepe odotti sanoitusta. Vexi ähelsi mitä ihmettä minä keksin, katsoin ikkunasta ulos ja ajatteli nyt on aamu. Siitä se lähti ""kun silmäni mä auki saan ja sinut sinä nään mä vierelläni, hyvän olon tunnen....""

Sitoutuminen on makuasia. Joillekin ""sielun kohtaaminen"" on kuin saunassa käynti. Ihan normaalia elämää kuin syöminen ym. elämä.

Ex-työpaikassani harrastettiin yhteissaunoja ja kaikkea muutakin.

Saariselällä olen käynyt vain kerran, mutta eräs kaimasi on käynyt Lapissa erittäin monta kertaa. Hän on erittäin liberaali ajatusmaailmaltaan. En usko, että hän viihtyy Elleissä.

Naisia on moneen lähtöön kuin miehiäkin. Voi olla, että olet toimittaja tai joku muu ja provoilet lehtijutun takia.

Ellit on aika suosittu sen olen huomannut. Täällä on gradun tekijöitä, leipätutkijoita ym. liikkeellä.

Oletan, että Lapin sutinoista taas kirjoitetaan. Eihän siitä ole kuin muutama vuosi, kun Hesari väänsi erittäin ison ja räväkän jutun tuosta touhusta.

Porukat vaihtuvat ja ei nämä nykyajan kolmikymppiset mitään ole lukeneet. Kaikki pitää oppia kantapään kautta.
Maidon pitää kaatua maahan ja sitä sitten suureen ääneen parkua.

Jos joku nutturapää (tukka tänään ponnarilla töiden takia) yrittää kirjoittaa järkeä, niin et sinä ap. kuitenkaan usko.

En uskonut minäkään, ja monta kymmentä vuotta meni elämässä hukkaan häpeämisen takia.

Nykyään ei hävetä enää yhtään mikään.

Kun katsoin eilen A-studion seksilain vaiheista, niin kiitin Luojaa suureen ääneen, että olen ruma, vanha ja eihaluttava.

Olen kotirouva, hoidan kotona kolmea lastamme. Siksikin uskottomuudestani kiinni jääminen voisi pilata elämäni, töihin meno 10 kotivuoden jälkeen olisi hankalaa, koulutukseni ja nuoruusajan työkokemukseni kyllä ok.

Siis mitä helvetin väliä sillä on ettei se ollut mitään ""rumaa naintia""? Ihan oikeasti, se on jo kuultu mutta se on todella merkityksettömin asia mitä tuohon voi nyt vetää. Mitä väliä sillä on kenellekään?

Tietysti sitä korostamalla saattaa omatunto hiukan hiljentyä, mutta muuten. Todella epäkiinnostavaa ja epärelevanttia jaaritusta yhdestä sivuseikasta.

Kyllä se nyt on vain niin, että tehtyä ei saa tekemättömäksi. Kokemuksesta voin sanoa, että pyri aktiivisesti unohtamaan sattunut moka ja olemaan entistä parempi pikkurouva miehellesi, niin kyllä aika parantaa haavat.

Olen itse niin monta pikkuritvaa kokenut, että en voi muuta kuin olla pahoillani, ellet pääse elämässäsi eteenpäin. Kyllä elämässä voi sattua paljon pahempiakin asioita joista vain on selvittävä.

Tavallinen tarina, aina joku näistä tyttöporukoista löytää itsensä vieraista. Ns. laskettelumatkathan on sitä varten nykyään. Turha sinun on itseäsi minään poikkeustapauksena pitää.

Tässä nyt nähdään, kuinka miehet ajattelevat eri tavoin. kuin naiset.
Miehethän ovat eri planeetalta!
Miehien pettäminen on täysin sallitua,(melkein) mutta naisten ei. He ovat heti huoria.

Kunnes minulle sattui, tuntui niin luonnolliselta käpertyä lähes kaikessa samoin ajattelevan ja tuntevan miehen kainaloon. Kolme päivää ja yötä olimme kuin yhtä. Sovimme molemmat perheellisinä, ettei enää yhteyttä oteta.
............Lainaus tekstistäsi, Ritva..........

Kotirouva on unohtanut, ettei kaikki mikä kiiltää, ole kultaa. Arvaapa, montako kotirouvaa noilla keinoin vietellään? Taitava pelimies, nyki naruista, jotka osoitit, eikä ollut ensi kertaa asialla.

Minua ei huolestuta mikään muu, kuin se, ettet herää unestasi. HERÄÄ nainen, jos miehesi ja perheesi on sinulle tärkeät. On hyvin vaarallista jäädä unelmaan kiinni, kupla räjähtää silmille.

En nyt ehtinyt kaikkia vastauksia lukemaan, mutta mikä siinä on, että ihmiset nauraa sille petetylle osapuolelle?? Miksi ne ihmiset, ketkä tietää pettämisestä, säälittelee mielessään sitä petettyä osapuolta ja nimenomaan nauraa että kun tuokin on tuommoinen ressukka eikä tiedä vaimostaan/miehestään sitä ja tätä..Pidetään sitä petettyä tyhmänä ym..

Ei kai ne tiedä, jos kukaan ei kerro mitään!

""mikä siinä on, että ihmiset nauraa sille petetylle osapuolelle??""

Ei mulle kyllä yhtään tämmöinen mielikuva ole jäänyt. Mun mielestä suurin osa tähän kirjoittaneista on nimenomaan sen petetyn puolella. Oonkohan mä vaan käsittänyt väärin, vai kannattaisko sun sitten lukea kaikki vastaukset?

Muistappa nyt sitten, että kondylooma ilmenee vasta noin 1/2 vuoden päästä ja klamydiat, tippurit yms. kesyt kaupantekijäiset itää jokusen viikon.
Älä anna toossa heti kättelyssä vonkaavalle ukollesi, vaan pihtaa syyllä taikka toisella se pakollinen puoli vuotta! ;-)

Ja MUISTA: ÄLÄ HUOKAILE UNISSASI väärää nimeä!

Tuota viimeistä on vähän vaikeaa kontrolloida, saati selitellä...

Tarkoitin tätä: ""Toisekseen kaverisi varmaan hieman vinosti hymyilevät kun seuraavaksi ukkosi näkevät, reppanan naista pantu kuin vierasta sikaa =) ""

Jatkan nyt koko ketjun lukemista, niin on kaikki kommentit luettu =) Tuntuu vaan että tuo on ihan yleinen tapa..siis tuo naureskelu sille petetylle. Ainakin miten olen itse kuullut, jotkut tuntuu ihan vahingoniloisilta kun huomaavatkin ettei joidenkin liitto olekaan niin täydellinen kuin petetty luulee sen olevan.

Kymmenen vuotta kotirouvana!!! Eipä ihme, että haluat elämääsi jo vaihtelua.

Olet pitkästynyt ja katsonut kotona liikaa saippuasarjoja.

Kyllä yh-elämässä pärjää, kun on pakko. Pärjäsin minäkin ja hyvin meni.

Nimimerkki Meikämaija kirjoittaa mojovaa tekstiä.
Minulle riitti yksi kerta Saariselällä viime vuosikymmenellä.
Istuin klo 22-24 välisen ajan vesilasin kanssa Tunturihotellin baarissa Saariselällä. Tanssin muutaman tanssin ja menin nukkumaan. Kolme päivää tunturissa sesongin ulkopuolella.
En jäänyt Lapin lumoihin. Heinäkenkää minusta ei tullut, mutta ehkä pörrösukkakenkä.

Olen varma Ritva, että kymmenen vuoden päästä olet ihan toinen ihminen. Olet ollut liikaa kotona ja katselet elämää vaaleanpunaisten lasien läpi.

Minä näin elämän realiteetit jo ennen avioliittoa. Samat parkettien partaveitset sielä saalistavat edelleen mitä olen lehtiä seurannut.

Ihan mukava täällä kotona on olla ""kotirouvana"". Kotirouva olen vaikka miestä ei enää olekaan. Titteli on ja pysyy ja miehet saavat pysyä minusta ainakin metrin etäisyydellä.

Lopeta keskustelu tästä aiheesta tai muuta edes nimimerkkiä. Suosittelen käväisyä suomi24/avioeropalstalla.

Kaikkeen kannattaa varautua. Jos olisin mies, niin laittaisin sinut heti tältä seisomalta ulkoruokintaan. Niin sanoin ukollenikin, ja pidin puheeni.

Hän kilttinä poikana lukee kotikuulimiset täältä netistä.

Yhteistyössä