Sateista huomenta!

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Tuli jo otettua happihyppy, kun vein kuopuksen tarhaan. Nyt lämmittelen kahvikupposen äärellä =)
Aika ihana fiilis, kun ei oo mitään pakollista tälle päivälle. Pyykikoriinkaan ei ole koneellista kertynyt.

Niin että mitäs tässä nyt tekis, autoakaan ei ole tänään käytössä? Ja mitäs teillä on suunnitelmissa?

Täällä onneksi hyvä ilma, aurinkokin välillä pilkistelee =)

Voi kun saisi itsekkin joskus olla ihan yksin päivän kotona ja tehdä kaikkea sitä mikä ei lasten kanssa onnistu tai lähteä vaikka päiväksi kaupungille kiertelemään.

Mutta eipä nuita omia "vapaapäiviä" ole, joten kaverin luokse lähdetään kohta kahvittelemaan ja lapset leikkimään. ja iltapäivällä varmaan mummulassa pyörähdetään. Siinäpä se meidän päivä :wave:

Huomenta vaan! ja valitettavan sateista sellaista...
Mulla sama tilanne, ettei mitään tälle päivää..vaikka enpä voi oikeen mitään tehdäkään, kun pitää levossa olla...sikäli tylsää.

Mua ärsyttää toi jatkuva sataminen jo pikkuhiljaa, kun tuntuu että koko talokin jo läpeensä kostee..Tarvinnee laittaa puuhellaan valkeeta!
Mukavaa päivää kaikille!!!

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Huomenta vaan! ja valitettavan sateista sellaista...
Mulla sama tilanne, ettei mitään tälle päivää..vaikka enpä voi oikeen mitään tehdäkään, kun pitää levossa olla...sikäli tylsää.

Mua ärsyttää toi jatkuva sataminen jo pikkuhiljaa, kun tuntuu että koko talokin jo läpeensä kostee..Tarvinnee laittaa puuhellaan valkeeta!
Mukavaa päivää kaikille!!!

Mie lämmitin eilen leivinuunia ja voi että miten ihana lämpö siitä tulee =)

Sateista huomenta täältäkin! Kävin tossa tilaamassa itelleni päivystykseen ajan ja lähenkin tossa kymmenen jälkeen sinne pyörällä kun jo kävelin tänä aamuna ja kävin vielä kaupassa. Imuroidakin pitäisi mutta aattelin että otan kevyesti eli vaikka huoneen kerrallaan imuroin tai sitten pidän taukoja vähän väliä jos en muuten jaksa imuroida yhteen soittoon koko huushollia.

Yhteistyössä